16ο Κεφάλαιο

68 7 2
                                    

Grayson's POV

Δεν θα το αντέξει και ούτε εγω θα αντέξω αυτό που θα κάνω. Στην ουσία όλα πρέπει να πάνε Καλα αλλιώς την έβαψα.

*2 χρόνια πριν*

Ήμουν στην βιβλιοθήκη κάνοντας μια εργασίας για την παρουσίαση στο σχολείο. Είχε πάει αρκετά αργά και γενικως ζαλιζομουν από το διάβασμα που είχα κάνει για να παρω πληροφορίες, καθώς και έβλεπα για λίγο θολά επειδή ήμουν όλη την ώρα στο υπολογιστή.

Πήρα τα κλειδιά του αμαξιού, μπήκα και ξεκίνησα.. που να ηξερα ότι ήταν αναθεματισμένη αυτή η στιγμή...
Έβαλα μπρος δεν είδα Καλα τον δρόμο και όσο προχώρησα δεν είχε κίνηση. Ξαφνικά πετάγεται ένα αμάξι,.. βασικα εγω πετάχτηκα μπροστά από αυτό και συγκρούστηκε σε μια κολώνα του ρεύματος 100 μέτρα πιο πέρα, επειδή αντί να πατήσει φρένα πάτησε γκάζι το παιδί που οδηγούσε...

Βγήκα πανικόβλητος από το αμάξι.

Είδα μέσα είχε δυο άτομα και ο οδηγός ήταν μέσα στα αίματα και λιπόθυμος.
Από την άλλη στην θέση του συνοδηγού , βρισκόταν μια κοπελα ξανθιά γαλανομάτα που ούρλιαξε με όλη της την ψυχή για αυτό που αντίκρυσε, ακόμα μπορω να θυμηθώ τον τρόμο στο πρόσωπο της και το πως αναπνέε.
Βγήκε από το αμάξι και κατευθείαν την βοήθησα να βγάλουμε τον οδηγό έξω και καλέσαμε ασθενοφόρο.
Τελικά όμως ήταν πολύ αργά.

Η Μεριντιθ από εκείνη την μέρα ήξερε ότι αυτό θα το πλήρωνα ακριβά αυτό.

Σκότωσα τον μοναδικό αδερφό της.

Και για να μην με δώσει ως ανήλικο, μου είπε ότι θα κάνω ότι θέλει αυτή για παντα λόγω του συμβάντος που έζησε. Θα μπορούσα να παω σε άλλη χώρα αλλά αυτή ήταν προετοιμασμένη και πλούσια!
Πως να ξεφύγω;

Αυτή με βοήθησε να βρω τους γονείς μου, όχι για να χαρώ εγω φυσικά!
Αλλά για να πάρει εκδίκηση από τον ίδιο μου τον αδερφό για την αδιαφορια που της έδωσε...

Το σχέδιο της ήταν να με ερωτευτεί η Chris και να την κλέψω από τον Ethan. Κάτι που κατάφερα, αλλά το σχέδιο δεν περιείχε ότι θα την ερωτευόμουν και εγω τελικά!..

Ήρθε η ώρα που έπρεπε να την πλήγωσω για να πάρει το μάθημα της από την Μερεντιθ όσο και αν έβραζα και ποναγα μέσα μου.. Και το μόνο που έπρεπε να κάνω είναι να υπακούσω..

"Chris!" Φώναξε η Μεραντιθ και η καρδιά μου άρχιζε να χτυπά δυνατά..

"Ναι;;" αποκρίθηκε και γύρισε να με κοιτάξει με το αθώο ύφος όλο απορία για το τι την περιμένει...

Christina's POV

"Μπορω να ρωτήσω μια απλή ερώτηση;", μου είπε η Μερεντιθ όλο ειρωνία και χαμογέλασε.

Ήθελα να την πνίξω.

"Πες", της είπα κοφτά και επιθετικά, είχε σταματήσει το πάρτυ μόνο για αυτό, να με ρωτήσει κάτι.

"Ήξερες ότι ο Gray και εγω κάνουμε κάτι ή πρέπει να στο ανακοινώσω;", άκουγα φωνές οοο από όλο το πάρτυ και ήμουν έτοιμη να την σκοτώσω για τις βλακείες που πετάει.

"Ωραιος ο ξεφτύλισμος σου αλλά αυτά τα κάνουν μόνο τα μικρά παιδάκια, ο Gray με εσένα ποτέ.." είπα γεμάτη αυτοπεποίθηση και κοίταξα τον Gray θριαμβευτικά, αλλά εκείνος είχε κατεβάσει το κεφαλι.

Εκείνη την στιγμή σηκώθηκε ο Gray χωρίς να με αντικρίσει και κατευθύνθηκε στην Μερεντιθ. Όπα...

"Όχι μωρό μου μπροστά της εδώ.." είπε ο Gray στην Μερεντιθ δίνοντας της ένα πεταχτό και αμέσως πάγωσα..

Ένιωσα να με τρυπάνε μέσα μου και να μην μπορω να αναπνεύσω.

Βρήκα το κουράγιο όμως και κατευθύνθηκα φουριόζα στον Gray έτοιμη να καταρρεύσω..

Τον χαστούκισα και είχε το θράσος να μου χαμογελασει ειρωνικά και εκείνη την στιγμή θόλωσα πάλι βλέποντας τον να έχει ένα ύφος αηδίας και ειρωνίας απέναντι μου.

Δεν το πίστευα ότι έχω γίνει ρεζίλι παντού και κυρίως πως ο άνθρωπος μου με μαχαίρωσε πισώπλατα..

_____

Επ! Ανέβασα μετά από ένα χρόνο γιατί θέλω να τελειώσω συντομα την ιστορία και είχα έμπνευση 😁 θα τα πούμε συντομα πάλι ! Ελπίζω να σας άρεσε!

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jul 24, 2019 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Lost • Grayson DolanNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ