Christina's POV
Αφού μπήκαμε στο δωμάτιο του, μου ειπε να κάτσω στο κρεβάτι του οσο τελείωνε κατι στον υπολογιστή του.
Αφού μετα απο 5 λεπτά τελείωσε, ήρθε και έκατσε διπλα μου. Δεν μου μιλούσε και ετσι ειπα να μιλήσω πρώτη.
"Εχεις κάποιο χόμπι;" Ναι, ξερω.. Δεν μπορούσα να ρωτήσω κατι πιο ενδιαφέρον;..
"Εμ, μαρεσει πολυ το editing.. Και με βοηθάει και η αδερφη μου. " Μου ειπε με ενα χαμόγελο.
"Η κολλητή μου στο Λονδίνο ασχολιόταν με το editing. Καθόταν πολλές ωρες. " είπα καθως θυμάμαι την Laura που κάθε φορα που πήγαινα σπιτι της, την έβλεπα στον υπολογιστή συνεχώς.
"Ωραια. Εμ.."
Δεν μιλάγαμε παλι για 10 λεπτά αν και δεν ηταν άβολη η σιωπή. Τα μάτια του κοίταζαν κατω και ηταν σκεπτικός οταν τον κοίταζα. Κάθε φορα που τα μάτια του συναντούσαν τα δικά μου, χαμογέλαγε.
"Chris?" Ειπε ο Ethan και ειμουν έκπληκτη που με κάλεσε με το χαϊδευτικό μου που μονο η Laura και οι γονείς μου με αποκαλούσαν. Τα μάτια του έλαμπαν και πλέον στο φως του δωματίου, διέκρινα οτι δεν ειχε την ελιά στο πιγούνι όπως πριν δυο εβδομάδες. Ίσως ούτε εχθές την ειχε.
"Εthan?" η ανάσα του ειχε βαρύνει οσο ερχόταν πιο κοντά στο πρόσωπο μου. Ίσως ξερει ακριβως τι κανει..
Αφού τα πρόσωπα μας ηταν μια ανάσα μακριά και κρατούσε το πιγούνι μου με τα απαλά δάχτυλα του, ακούστηκε ενα χτύπημα στην πόρτα.
Fuck.
"Ποιος ειναι;" Ειπε ενοχλημένος ο Ethan.
"H Cam" ακούστηκε μια γυναικεία φωνή.
"Η αδερφη μου ειναι!" Ειπε και ρολαρε τα μάτια του. Το βρήκα αστείο και χαμογέλασα καθως το εκανε.
Πήγε ο Ethan στην πόρτα και άνοιξε. Ηταν μια ομορφη κοπελα, γύρω στα 19, με σταρένιο δέρμα και τα καστανόξανθα μαλλιά της έλαμπαν. Ενα χαμόγελο εμφανίστηκε οταν με είδε, που φαινόντουσαν τα ίσια λευκά δόντια της.
"Heyy, ειμαι η Cameron" ειπε και με αγκάλιασε φιλικά.
"Ειμαι η Χριστίνα." Της ειπα και εγω καθως της χαμογέλασα για την θερμή της υποδοχή.
"Αντε φύγε τωρα, μας ενοχλείς" ειπε ο Ethan και η Cameron τον αγνόησε και εγω γελαγα με την έκφραση που ειχε παρει ο Ethan.
"Καλώς Ήρθες στο New Jersey. Τους γονείς σου τους είχα γνωρίσει χθες. Χαιρομαι που γνωριζω και εσενα!" Ειπε και άρχισα να σκέφτομαι που πήγαν οι γονείς μου χθες και δεν ειμουν μαζί τους..αλλα μετα σκέφτηκα οτι είχα παει βολτα στην παραλια και ηταν και ο Ethan εκει.
"Χαιρομαι που σε γνωριζω Cameron" της ειπα φιλικά καθως ο Ethan ειχε ενοχληθεί που ήταν εδω.. Το βρηκα πολυ αστείο το πως πείραζε την Cameron να βγει απο το δωμάτιο του.
Αφού με χαιρέτησε η Cameron και έφυγε απο το δωμάτιο του Ethan, ο Ethan ξαναεκατσε δίπλα μου.
"Ειναι πολυ σπαστικια.." ειπε και άρχισα να γελάω για το ποσό ειχε ενοχληθεί.
"Ειναι πολυ φιλική." ειπα και γέλασα με την γκριμάτσα που εκανε.
Μετα απο δυο λεπτά με φώναξε η Κυρία Λίζα διότι γονείς μου ήθελαν να φύγουν και με συνόδεψε και ο Ethan κατω.
"Καληνυχτα Κύριε και Κυρια Ιωαννου!" Ειπε φιλικά ο Ethan στους γονείς μου.
"Καληνυχτα Χριστίνα" ειπε και με αγκάλιασε. Η κίνηση του με βρήκε απροετοίμαστη αλλα τον αγκάλιασα και εγω.
_____
ΧΕΥ! Δεν γίνονται και πολλα αλλα υπομονή! VOTE&COMM❤️