Christina's POV
Αφού συστήθηκα και εγω στον Grayson, για δεύτερη φορα, του ειπα που ειναι το σπιτι μου.
Με άφησε απέξω και με χαιρέτησε.
"Καλο μεσημέρι.."
Ειπε και δεν πρόλαβα να μιλήσω καθώς έφυγε κατευθείαν.
___
O Ethan μου έστελνε συνέχεια μηνύματα. Νομίζει οτι θα το παίξει σκληρός και θα ειναι ετσι μπροστα στους φίλους του...
Δεν παει ετσι.
Ethan Dolan: Chris
Answer me
I'm sorry, επρεπε να σε είχα παει στο σπιτι σου, δεν έπρεπε να σε αφήσω να πας μόνη.Christina Ioannou: δεν πηγα μόνη don't worry;)
Ethan Dolan: βασικά γιατι μπήκες στο αυτοκίνητο ενός ξένου; αν σου εκανε κακο;
Christina Ioannou: δεν φάνηκε να σε νοιαζει πολυ..
Ethan Dolan: εκανα λάθος, συγνώμη πραγματικα, δεν το ήθελα..
Δεν του απάντησα, δεν θα ασχοληθώ. Αν Οντως το εχει μετανιώσει θα το δείξει με αλλο τρόπο.
_______
Grayson's POV (omgshsjsj epiteloys)
Αυριο θα παω στο σχολείο που ειναι και η Christina. Εκανα μεταγραφή προχθες διότι δεν ήθελα να ειμαι στο παλιό μου πια για διάφορους λόγους ..
Ειναι πρωι και δεν είχα κοιμηθεί καθολου το βραδυ. Στις σκέψεις μου κυριαρχούσε το πρόσωπο της συνεχώς λες και μου έκανε μαγικά.
Ειναι πολύ όμορφη.
Καθώς πάρκαρα στο πάρκινγκ του σχολείου, βλέπω ένα αγόρι, που έμοιαζε πολύ με εμένα, να ανοίγει την πόρτα του αμαξιού μου και να με τραβάει από τον γιακά.
"Έτσι και σε ξαναδώ με την Chris θα σου κόψω τα πόδια, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ"
"Ηρέμησε, δεν είμουν εγώ που την άφησα να φύγει με τα πόδια.." είπα και του χαμογελασα με κακία καθώς με κρατούσε ακόμα.
Ξαφνικά χωρίς προειδοποίηση μου έχωσε μπουνιά στο αριστερο μου μάγουλο και τον χτύπαγα και εγώ ταυτόχρονα...
_____
Christina's POV
Όλο το σχολείο ειχε κατευθυνθεί στο παρκινγκ και ένα πλήθος είχε δημιουργηθεί γύρω από δύο αγόρια, που μόλις τα είδα σοκαρίστηκα..
Ο Grayson και ο Ethan.
Fuck.
Πήγαν τα αγόρια από την ομάδα ποδοσφαίρου να τους χωρίσουν και ο πρώτος που με κοίταξε ήταν ο Grayson με το ματωμένο στόμα και μύτη.
Δεν το περίμενα καθόλου αυτό.
Δίπλα μου ξαφνικά ξεπροβάλει ο διευθυντής και τους καλεί στο γραφείο του.. από δίπλα μου ήταν η Paige και την ρώτησα τι συνεβει.
"Άκουσα ότι τσακώθηκαν επειδή σε πήγε ο Grayson σπίτι σου χθες."
"Τι??"
Δηλαδή τσακώθηκαν για μενα.
_______________
ΗΕΥ! Vote and comm! Tha prospathisw na vazw pio syxna.❤