Christina's POV
Είχαν περάσει 2 μέρες απο τότε που έμαθε ο Ethan οτι ο Grayson είναι ο βιολογικός αδερφός του. Δεν εχω καμία επαφή με τον Ethan απο τότε και με τον Gray είμαστε συνέχεια μαζι.
Νιώθω άσχημα που δεν μιλαω μαζί του γιατί τον συμπαθω πολυ ότι και να εγινε μεταξύ μας.
Σήμερα ηταν Δευτέρα και πήγα με τον Gray σχολείο και του είπα οτι πρεπει να μιλησει στον Ethan πάρολο που έγινε οτι εγινε πριν δυο μέρες και συμφωνησε. Όταν κατέβηκα από το αυτοκίνητο έκανα με νόημα στο Gray να πάει στον Ethan να μιλήσουνε.
Grayson's POV
Ειδα τον Ethan να κατεβαίνει από το αυτοκινητό του και του έκανα νοημα να με περιμένει.
"Χευυ, θέλω να μιλήσουμε" ειπα και ήταν όλο αυτια.
"Σε ακούω"
"Λοιπόν απλά ξέρω οτι είναι δύσκολο για σενα να το αποδεχτείς όλο αυτο όπως και σε μένα ειναι δύσκολο αλλα θα ήθελα να κάνουμε μια προσπάθεια, αφού στην τελική είμαστε διδυμα αδερφια.."
"Ξέρω τι λες και απλά θέλω να ξέρεις ότι λυπαμαι για ότι συνέβει πριν δύο μέρες φέρθηκα παρανοικά και πραγματικά ότι θες είμαι εδώ, σαν αδελφός σου, παρόλο που δεν σε ξέρω καλά.."
"Πιστευω πραγματικά οτι δεν είμαστε τοσο διαφορετικοί όσο νομιζεις" του είπα διστακτικά και γέλασε.
Πήγαμε μαζί στο πρώτο μάθημα μιας και είχαμε το ιδιο και καθίσαμε στο ίδιο θρανίο. Είναι περιεργο το να έχεις αδερφό. Δεν ήξερα πως είναι αλλα τωρα που αρχίζω να το συνηδητοποιώ νίωθω αρκετά περίεργα αλλά και χαρουμενα ταυτοχρονα.
Κανονίσαμε μετά την Chris να βγούμε εγω, αυτή και ο Ethan. Ελπίζω να μην τσακωθουν όπως την προηγούμενη φορα.
Αφού τελιώσαμε το σχολείο πήγαμε σε ένα εστιατόριο πιο κάτω για να φάμε και πήραμε pizza.
"Σόρρυ για ότι συνεβησε Chris εκείνη την μέρα δεν το ήθελα". ειπε ο Ethan στην Chris, και αυτη τον συγχώρεσε, αλλα αργότερα....
_________________________
ΧΑΧΑΧΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΤ
Ο λόγος που δεν ανεβαζω συχνα ήταν πρώτον επειδή είχα σχολείο και εξετάσεις και τώρα που είναι καλοκαίρι δεν έχω πια τόση έμπνευση αλλα σιγά σιγα θα μπω στο κλιμα και θα συνεχισω! vote amd comment ily x ❤