~14.Bölüm~

40 14 2
                                    

"Doğru mu,bu?"

"Doğru. Yarın sabah gidiyorum."

"Neden kocanın fikrini almadın?"

"Boşver,abiciğim. Rüya,Berk'in fikrini almıştır."dediği şeyle ona döndüm.

"Ne demeye çalışıyorsun?"

"Aramızda sorunlar var diye,Berk'e koşman gerekmez."

"Bir;Berk sadece arkadaşım. İki;madem aramızda sorunlar var en önemlisinden başlayalım. Alyansını neden takmıyorsun?" Sorduğum soru karşısında şaşırmıştı. Sol eline baktı.

"Ben...ben....."sözünü kestim.

"Başka kızlarla rahat rahat dans etmek için mi çıkardın? Bak ne diyeceğim? Biz bitirelim ya. Biz bitmişiz zaten evlilik devam etse kaç yazar?"

"Rüya,sen ne dediğini farkında mısın?"

"Gayette farkındayım abiciğim."dedim. Alyansımı ve tek taşımı çıkarıp Mert'in önüne koydum.

"Bizim sonumuz Böğürtlen Kışı'nda ki Claire ve Ethan gibi olmayacak. Artık özgürsün."dedim ve ordan çıktım. Önüme gelen ilk taksiye atladım. Adresi söyleyip kafamı arkaya yasladım. Gözlerim dolmuştu. Doğru olan bu. Doğru buydu. Kimi kandırıyorum? Onu hâlâ seviyorum. Deli gibi. Onu özleyeceğim.

"Abla geldik."dedi taksici. Parasını ödeyip eve girdim. Odama çıkıp üstümü değiştirdim. Valizimi toplamaya başladım.

Aşağıdan kapı sesi geldi. Mert gelmişti demek. Onu aldırmadan valizimi toplamaya devam ettim. Mert odaya girdi.

"Şey....ben özür dilerim. Alyansımı banyoda unutmuşum."dedi. Onu aldırmadan dolaba döndüm. Birkaç parça bir şey daha alıp valize koydum. Valizi kapatıp yataktan indirdim.

"Günlüğü okudum. Rüzgar'a yazdığını."dedi. Günlüğe yazdıklarım geldi aklıma. Gözlerim doldu.

"Anneler hisseder diye boşuna dememişler."

"Bunu bana neden yapıyorsun? Daha fazla acı çekmem için mi? Bak,Mert,eğer ben o gün yani kazanın olduğu gün senin bana dönmeni sağlamasaydım her şey daha güzel olacaktı. Mesela abimin masasındaki resim gibi seninde oğlumuzla bir resmin olacaktı,mutlu olacaktık. Belki de ben ayrılma kararı almayacaktım."

"O konuda ciddi miydin?"

"Hiç olmadığım kadar."

"Madem öyle son akşamımızda baş başa yemek yiyelim mi?"

"Olur."dedim. Mert dolaptan beyaz gömlek ve siyah takım elbise çıkardı. Bende siyah straplez bir elbise,beyaz bi deri ceket çıkardım. Çıkardıklarımı üstüme geçirken Mert'in beni seyrettiğini fark ettim.

"Ben aşağıdayım."dedi ve odadan çıktı. Bende saçıma fön çekmek ve makyaj yapmak için banyoya girdim. İşim bitince çantamı da alıp aşağı indim. Mert'i süzdüm. Uyumluyduk.

"Çok güzel olmuşsun."

"Bunu senin ağzından duymayı özlemişim."

"Madem son gecemiz o zaman gerçek bi karı koca gibi olalım mı? Sonuçta ayrılacağız."dedi. Kalbime hançer sapladı. Demek ayrılmak istiyordu. Başımı onaylar anlamda salladım. Sol elimi eline aldı. Alyansımı ve tek taşımı taktı.

"Ne olursa olsun bunları çıkarma,lütfen."

"Gidelim mi artık?"dedim. Elimi tuttu. O kadar özlemişim ki bana dokunuşunu. Bende sıkıca kavradım elini. Evden çıkıp arabaya bindik.

Çocukluk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin