~5.Bölüm~

62 14 1
                                    

Medya:Tutku ve Savaş

Herkes gittikten sonra kendimi duşa attım. Soğuk su vücudumu daha dinç hissetmemi sağlıyordu.

Bornozumu üstüme geçirip, banyodan çıktım. Yatağıma oturdum. Ellerime baktım. Kınalarıma. Gözüm sağ el yüzük parmağıma gitti. Nişan yüzüğüm. Kapı çaldı.

"Kim o?"

"Meleğim benim. Gelebilir miyim?"

"Gelebilirsin babacığım."dedim. Kapı açıldı. Babam karşıma geçip,ellerimi eline aldı.

"Canım kızım benim. Sözümü kesmeden dinle tamam mı?" başımı onaylar anlamda salladım.

"Sen Mert'i sevmiyorsun. Benim yüzümden zorla onunla evleniyorsun. Bak,canım. Hâlâ geç değil. Beni boşver. Sen kendi mutluluğun için savaş."

"Babacığım,bunları nereden çıkarıyorsun? Ben Mert'i seviyorum."

"Rüya'm gözlerin öyle demiyor ama."

"Bak,babam. Benim lise yaşadığım olay gerçekten çok zordu. O olaydan sonra birilerine güvenmek ve sevmek için zamana ihtiyacım var. Ama Mert beni üzmez. Ben Mert ile evleniceğim."

"Yine de sen bilirsin. Hadi ben gidiyim. Sende giyin."dedi. Alnımdan öpüp,odadan çıktı. Dolabımı açıp,siyah,üstüme yapışan,askılı tişörtüm ile beyaz şortumu çıkarıp,üstüme geçirdim. Saçlarımı taramaya başladım. Saçım belime kadar olduğu için işim uzun sürmüştü. Sonunda bitirmiştim. Kısık seste müzik açıp,çizim yapmaya başladım. Kapı çaldı. Biri bakar diye düşünüp,umursamadım. Bir daha çalınca yerimden kalkıp, aşağı indim. Kapıyı açmamla şok oldum.

"Savaş? Tutku? Siz nerden çıktınız?"

"Aşk olsun kuzen. Yarın evleniyorsun. Bizde süpriz yapalım dedik."dedi Savaş.

"Halamlar nerede?"diye sordum.

"Sevgili kayınvalideciğim yarın gelecek."dedi Tutku.

"Ben sizi çok özledim."diyerek ikisinede sarıldım.

"Bizde seni."dedi Tutku.

"Kapıda kaldınız, geçsenize." dedim. İçeri geçtiler.

"Biraz daha önce gelseydiniz kınayı yakalardınız."

"Üzüldüm. Neyse. Sen neler yaptın?"dedi Tutku.

"Üniversite okudum. Haftaya onun finalleri var. Diplomamı alacağım."

"Mimar Rüya Korkmaz."

"Daha Korkmaz olmadım,Savaş." Tutku:

"Rüya sıkı dur,sana bir şey söyleyeceğim. Ben..."

"Sen?"

"Hamileyim."

"Çok sevindim. Bebiş kaç aylık?"

"Dört aylık."

"Maşallah. Allah analı babalı büyütsün."

"Amin. Anıl yok mu?"diye sordu Savaş.

"Abimle yengem yattılar. Biliyorsun yengem hamile. Hayal ve annemlerde yattı."

"Yatmıştım. Sayenizde uyandım."diyerek salona girdi Hayal.

"Hayal,sen hâlâ çok küçüksün."dedi Savaş. Bıyık altından da sırıtıyordu.

"Sen öyle san. On beş yaşındayım ben."

"O kadar oldu mu?"diye Tutku sordu merakla.

"Oldu tabi yengesi. Ergen ergen konuşmalar....."sözümü yengemin çığlığı kesti. Koşarak yukarı çıktım. Yengemlerin odasına girdim.

Çocukluk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin