Medya:Rüya'nın giydikleri
El frenini çekip,Hayal'e döndüm.
"Evet,küçük hanım. Bir daha böyle bir şey yaparsan çok kötü olur. Haberin olsun."
"Baş üstüne komutanım."
"Bak ya,ablayla dalga geçiyor."dedim ve aşağı indim. Hayal ile birlikte eve doğru ilerlemeye başladık. Mert ise arkamızdan geliyordu. Kapıyı çaldım. Çiçek açtı.
"Hoşgeldiniz. Hayal'ciğim iyi misin?"
"İyiyim Çiçek abla. Dinlenirsem daha iyi olacağım."dedi ve odasına yöneldi. Mert ile bende annemlerin yanına gittik. Annem "Neden,kesmiş,kızım bilerklerini kardeşin?" diye sordu.
"Oğuz'u çok seviyormuş,ama biz onların sevgili olmalarına izin vermediğimiz için,k esmiş bileklerini."
"Oğuz kim?"
"Hayal'in sevdiği çocuk işte. Tanıştım ben onunla. Aslında iyi biri. Hayal'i de çok seviyor. Bence bi ilişki yaşayabilirler. Hatalarını kendileri fark edeceklerdir sonunda."
"Hayal'den kıymetli mi? İstediklerini yapsınlar."dedi babam.
"Mert'ciğim doğum günün kutlu olsun,abiciğim. Kaç oldun sen şimdi?"
"Yirmi yedi. Neyse biz kalkalım artık. Saat ilerledi."
"Haklısınız çocuklar. İyi geceler." Mert elimi sıkıca kavradı. Birlikte evden çıkıp arabaya bindik.
Eve gelince kendimi odama attım. Üstüme geceliğimi geçirdim.
"Ne gündü ama?"
"Gün daha bitmedi."
"Mert?"
"Söyle,güzelim."
"Ben hazırım."
"Neye?"
"Yeniden anne olmaya. Yaşımız ilerliyor. Evet,kötü şeyler yaşamış olabiliriz ama geçmiş geçmişte kaldı. Sence de yeni bir sayfa açmamız gerekmiyor mu? Hawaii'den dönerken,ben endişeliydim. Babam için korkuyordum. Bana dediklerini hatırlıyor musun?"
"Ayaz ve bizim çocuklarımızın bahçede koşuşturduğunu düşün. Babamın onlara nasıl sevgi gösterdiğini,nasıl baktığını...."
"Ayaz,büyüyor. Ona arkadaş lazım değil mi?"dedim ve ellerimi Mert'in boynuna doladım. Sıkıca belimi kavrayıp "Bence lazım." dedi. Beni öpmeye başladı.
Gün ışığının yüzüme vurmasıyla uyandım. Başımı göğsünden kaldırıp,ona baktım. Beni seyrettiğini fark ettim. Gülümsedim.
"Ne zamandırdan beri uyanıksın?"
"Bilmem. Seni seyrederken zamanın nasıl geçtiğinden haberim yok." Kalkmaya çalıştım fakat Mert izin vermedi.
"Biraz daha seni seyretmek istiyorum."
"Mert,kahvaltı hazırlamam lazım. Sen uyu. İşim bitince ben seni uyandırırım."dedim ve yataktan kalktım. Ev içi giydiğim elbiselerden birini çıkarıp üstüme geçirdim. Aşağı inip bir şeyler atıştırdım. Planlarımda inşallah aksikik çıkmaz. Mert'e bir şeyler hazırladım. Allah'ım ne olur Kaan halletmiş olsun. Sofrayı kurup yukarı çıktım. Mert'in yanına oturdum. Saçlarını okşayarak "Sevgilim,hadi kahvaltı hazır."dedim. Yanağına öpücük kondurdum. Gözlerini açıp bana baktı. Gözümün önüne gelen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. Elini yanağıma koyup başımı yaslamama izin verdi.
"Hadi,bakalım. Sen duşa. Ben dışarı."
"Nereye?"
"Annemlere gideceğim."dedim ve dolaba yöneldim. Mert'te banyoya girdi. Kırmızı çiçekleri olan mavi elbisemi ve kırmızı converslerimi çıkardım. Çıkardıklarımı üstüme geçirdim. Saçımı düzleştirdikten sonra makyaj yapmak için makyaj masasına oturdum. Eyeliner ve rimel sürdüm. O sırada Mert'in banyodan çıkıp giyinmiş olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkı
Roman d'amourÇocukluktan beri birbirlerine aşık olan Mert ve Rüya,lisede yollarını ayırırlar. Rüya yeni kişilerle arkadaşlık kurdukça Mert'i unutur. Tabi ki sadece bu değil Rüya'ya,Mert'i unutturan. Aynı zamanda Melin'in,Rüya'ya yaptıkları. Rüya zor bir dönemde...