19. Dzień jak co dzień.

312 19 0
                                    

Po wszystkim zostaliśmy przewiezieni do szpitala . Mnie zatrzymali tylko na 2 dni ale z Adrienem i jego tatą było gorzej , blondyn miał miał złamane 4 żebra ,a jego ojciec 5 i przebite płuco . Felix jak się pewnie spodziewacie ... nie przeżył tego ... Wgl to relacje pana Agresta i Adiego bardzo się poprawiły , dowiedział się caluśkiej prawdy o jego rodzinie ... jego matka zmarła podczas lotu do Tybetu ... do swojego starszego syna ,który wybrał się tam by zrobić fotoreportaż do gazety . Chciała go odwiedzić , niestety samolot miał wypadek podczas burzy i runął na ziemię . Od tamtej pory ojciec obwiniał o to swego starszego syna , a ten się załamał ,ukradł miraculum i chciał się zemścić ... zaś pan Gabriel poprzez natłok kłamst i niepewności stał się oschły dla młodszego syna .

- O ,hej Alya ! - właśnie doszłam do umówionego miejsca ... postanowiłam zdradzić jej mój sekret .
- Hej Mari ! Co tak ważnego chciałaś mi powiedzieć ? - zapytała zaciekawiona .
- No więc ... wiem jak bardzo kochasz Biedronkę ...
- No ba ! Wgl to wiesz że pokonali Władcę Ciem !?
- Tak wiem ...
- Niesamowite prawda !
- Tak , Alya ... to ja jestem Biedronką ...- odparłam prosto z mostu . Dziewczyna zaniemówiła .
- Mari...- wydukała wkońcu - obiecuję że nie zdradzę twojej tajemnicy .- powiedziała przytulając mnie .
- Mam dla ciebie coś jeszcze.-powiedziałam wręczając jej czarne pudełeczko .
- Nie mów że to to o czym myślę ...
- Dokładnie to ...- dziewczyna otworzyła szkatułkę ,w której znajdowała się broszka w kształcie motyla .
- Dziękuję ! - znów próbowała mnie zadusić .
- Nie mi dziękuj .- zaśmiałam się .- To wszystko dzięki mistrzowi Fu.

Opowiedziałam jej jak to wszystko działa , o Nino i o Adrienie . O całej walce i o Felixie .

- Wiesz co teraz zrobię ...? -zapytała mnie mulatka .- Zadzwonie do Nino i dam mu opr XD .
- Ha ha ha ! Dzwoń ! - zaśmiałam się .

W tym samym czasie gdy dziewczyna zadzwoniła do swojego chłopaka ,ja zajrzałam do mojego telefonu . Dostałam sms'a ... od Adriena ...

Mój Adi♡
Hej Mari ♡ musimy pogadać ...

Miraculum : Lost in the air ...✔zakończone✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz