Az a bizonyos tűzijáték

636 30 0
                                    

Timi Szemszöge
·······························
Éppen készülődtem az esti nagy partira és egy sms-t kaptam.A legjobb barátnőm volt az.
-Naaa hogy állsz?:D
-Igazából már kész vagyok csak ruhát nem találok:$
-Megyek segítek egy olyan 10 perc és ott vagyok c:
-Oks köszi:3
Kipakoltam a nekem tetsző ruhákat hogy segítsen majd válogatni mire kiraktam őket az ágyamra apám jött be.Nem szólt semmit csak megfogta a kezemet és kirángatott a szobából.Bűzlött az alkoholtol.Éreztem hogy nem lesz ebből semmi jó.Majd meg pillantottam a kést a kezében.
-Már megint hova akarsz menni??-Kérdezte ingerülten.
Igazából nem akartam válaszolni.Láttam h elkezdi az ágyamra rakott ruhákat széttépni.Oda futottam de ő már reflexből hátra fordult és a kést tartotta felém.A saját apám.Az adrenalin szintem az egekbe szökött.
-Na mi van csak nem félsz apádtól?
Közelebb jött én hátráltam ameddig az emelti folyosó falának csapódtam.Ő már előttem volt nem néztem rá inkább oldalra pillantottam.Beleturt a fekete egyenes mellkasig érő  hajamba.Lesokkolódtam.Anyámnak nem tudtam kiabálni mert non-stop dolgozott a telefont pedig benthagytam.Aztán ajtó kopogást halottam reménykedtem hogy Rebeka az.Elment előlem végre és csak úgy rohantam a telefonomért és azután pedig az ajtóhoz.Sírás keringetett mikor kiértem Rebekának neki mentem mindketten földre kerültünk.
Én fölálltam és elkezdtem futni síró szemekkel a közeli parkba.
-Gyere már!!-Üvöltöztem vissza Rebinek aki nem értette h mi vajon van.De jött.Leültünk egy padra.Elmeséltem neki mi történt.Ezután meg ölelt és nyugtatgatott.Mi után lenyugodtam egyszer csak megszólalt.
-Akkor ma gondolom nem mész edzeni mi?
-Nem.-Mondtam szomorúan.
-Eddig még egyetlen edzést se hagytál ki.Menj legalább levezeted addig is a feszkőt meg csomó idő van még az esti buliig.
-Jólvan.-Húztam a számat.
Elmentem a giminek a tornatermébe.Rögtön találkoztam Ági nénivel az egyik legjobb tanár csak sajnos engem nem tanít.Széles mosollyal fogadott.
-Szia aranyom.
Nem tudom de mindenkit így hívott vagy édesemnek.
-Jó napot.-Mosolyogtam vissza és el is kezdtük az edzést közben a többi odajáró lányok is jöttek.Kettő óra után megindult mindenki hazafele.Bár én pont nem oda tartottam inkább felugrottam Reb-hez.20 perc alatt ott voltam náluk.Felcsongettem a kaputelefonon.
- Háló?
- Szia Reb fel engedsz?
-Szia persze.
Felbaktattam a lépcsőkön egészen a 2. Emeletig.Nyitott ajtó várt.Bementem becsuktam az ajtót is nem néztem körül mert Akkor mindig az irigység töltött volna el.Hisz olyan szép lakásuk van meg olyan tökéletes családja van.Na mindegy bementem a szobájába olvasott az asztali székében ami az ajtó mellet van közvetlen fején fejhallgató és az egyik barna tincsével játszadozott.
-Szia-legyintettem neki és rá mosolyogtam
-Szia.Na ugye megmondtam h kell egy kis stressz oldó edzés.
-Ja rámfért.-mondtam neki és leültem az ágyára
-Jobban is nézel ki.
-Kössz.-Nevettem el magam.-Asszem le mondhatjuk a mai programot.-Néztem rá szomorúan.
-Miért?
-Hát mert nincs semmi ruhám meg amúgy is 1 óra kell h kijussunk a tűzijátékra ami 3 óra múlva kezdődik.
-Figyelj.Ruhát tudok adni 1 óra alatt megtudjuk csinálni a sminkünket.
-Tényleg?-szóltam oda izgatottan.
-Jaja de most kezdjünk bele a nagy ruha keresésbe.
-Oké.-Ezt már boldogan mondtam ki.
Egy óra múlva már a buszt vártuk miközben láttuk hogy a túloldalon éppen valaki belövi magát.Pontosabban magába szúrt egy tűt.Egyböl össze néztünk Rebekával.
-Soha nem volt egy biztonságos hely ez a 8 ker.
-Az biztos.-Feleltem.Ezután a busz rögtön jött késés nélkül.Kész csoda volt.Fel szálltunk rá pár megállót mentünk.Hamar oda értünk kevesen is voltak meg a hídnál mivel a kezdés előtt még volt egy 25 percunk.Le mentünk a rakpartra addig mentünk ameddig nem választották el a többi részt.Mellettünk volt egy ilyen tűzijáték kilövő.Szerencsénk volt h hamar ott voltunk mert csak úgy özönlöttek az emberek mögénk.Este kilenc óra és pontosan kezdik mint mindig.Olyan gyönyörű volt.

(??) Szemszöge
·····························

-Igen Tony látom.Kicsi sötét barna hajjal és vékonyka.
-Jólvan de minnél hamarabb hozd el onnan.Annyira örülök hogy ilyen sok idő után újra láthatom.
-Oké hidd el nem lesz semmi baj.

Timi Szemszöge
·······························
Már lassan vége lesz.Szomorkodtam magamban és jobbra néztem ahol szintén lőttek ki a tűzijátékokat.Furcsán viselkedtek pánikoltak.Valaki egyszer csak elesik és pont az egyik olyan ágyúra amelyik éppen lött volna ki egy két tűzijátékot.Ahogy esett felénk emberek közé forditotta el és Ahogy mondtam éppen lött ki egy pár tűzijátékot.Azonnal elkezdtem sikitani.Hallottam h eldurran Mellettünk az egyik pont a jobb kezemen azután?Feketeség.Nem tudtam h mi van.Reméltem hogy egy közeli kórházban fogok felkelni még elve.

When Everything ChangedWhere stories live. Discover now