A Szobám

283 20 2
                                    

Amikor felmentünk az emeletre rögtön már az első ajtó volt az én szobám.Mikor benyitottam az hittem ez csak egy álom.Emeletes ágy alatta egy nagy kanapé és egy lapos tv.Szintén tátva maradt a szám el sem tudtam hinni.
-Na tetszik?-kérdezte anya.
-Hogy tetszik-e?Imádom még soha nem láttam Ilyen szép szobát!
-Gondoltam.-És mindketten elmosolyodtunk.
-Pakolj ki azután elmehetnénk új ruhákat nézni mit szólsz hozzá?
-Rendben hamar kész leszek mert nincs oly sok cuccom.-Kuncogtam magamban.
-Oké gyere le a garázsba majd.-Ezután elment én kipakoltam kemény egy gatyát és pólót.Nagy nehezen megtaláltam a garázst és be ültem abba a kocsiba amibe már anya ült.
-Mehetünk?-Kérdezte
-Aha.-Itt is csönd volt addig ameddig a városig el nem jutottunk egyszer csak megszólal.
-Amúgy milyenek voltak a nevelő szüleid?És hol laktál?
-Az igazat mondjam?Lehet hogy meglepődnél vagy valami ilyesmi mert ahogy látom ti nem ehez vagytok szokva.
-Hát magyarországon laktam budapesten a nyolcadik kerületben.-Közben már oda értünk egy ruha bolthoz és kiszálltunk és folytattam.
-Apám állandóan ittas volt a nap 24 órájában anyám non-stop dolgozott nem nagyon láttam amikor láttam is akkor tuti be volt tépve.Amikor apa nem anyával veszekedett akkor általában minket vert.Szinte otthon soha nem voltam ha tehettem akkor másnál aludtam inkább csak ne kelljen haza mennem.-Már rég benn voltunk én miközben mondtam már pólókat nézegettem.Anyura néztem és láttam hogy teljesen le van sokkolva.Csak úgy bámult rám aztán hirtelen meg ölelt.
-Annyira sajnálom nem hagyhattunk volna ott aznap akkor nem lenne ennyire rossz gyerekkorod.
-Semmi baj nem tehettek róla.-egy kis hamis mosolyt villantottam.Pár óra múlva már Szinte tele lett a gardrobom anya segített be pakolni.Azután le mentünk a föld szintre leültünk a nagykanapéra és egy jót dumálgattunk.Mikor megláttam hogy már lassan hajnal van azé megkérdeztem hogy mégis hol van már tony.
-Apád még szerintem a Stark toronyban van a bosszú állokal.
-Biztos jó lehet ilyenkor.Szerintem megyek aludni.
-Rendben jó éjt.
-Jó éjt.- Fölmentem kerestem egy fürdőszobát Gyorsan le tusoltam aztán átvettem az új pizsamámat amit már ki is mostak és gyorsan bebujtam a nagy tiszta ágyba egy ideig a falat bámultam aztán oldalra feküdtem és elaludtam.

When Everything ChangedWhere stories live. Discover now