Hogy talált meg?

266 23 2
                                    

2017.08.02.
Cassie Szemszöge
····································
El sem hiszem párnap és 16 leszek.
Olyan gyorsan telnek az évek.Látszólag hamar beilleszkedtem.
Apu szeme fénye lettem.Az összes ünnepekkor olyan ajándékokat kaptam életemben soha nem gondoltam volna hogy lesz ilyenem.Egy csomó új barátaim lettek.Elizabethel pedig legjobb barátok vagyunk elválaszthatatlanok szinte mindent együtt csinálunk minden hülyeségben benne voltunk.Két rossz gyerek.
Éppen haza fele gördeszkázom Banneréktől tegnap náluk aludtam.

Éppen haza fele gördeszkázom Banneréktől tegnap náluk aludtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma is őritő meleg volt.Tipikus augusztus Amerikában.
Messze laktunk a várostól is nem hogy a Banner familytól.De ilyenkor imádok egyedül így tudok csak kikapcsolódni egy picit és el gondolkozni úgy mindenen.
Hirtelen megszólalt a telefonom a szar gyári csengő hang megszólalt a maxra feltekert fül hallgatómon.Félre húzodtam és le szálltam a gördeszkámról.Kivettem a zsebemből apa hívott.
- Szia apa mondjad.
- Szia ma anyáddal nem megyünk haza este indul a gépünk Francia országba egy expót megyünk meglátogatni.
-Meddig lesztek el?
-Egy-két napig addig is Steve-nél leszel.
-Steve-nél ez komoly apa tudok magamra vigyázni és egyedül is megleszek.
-Kérlek nem szeretnélek megint elveszíteni.-mondta szomorkodva
-Jól van akkor leszek nála csak a te kedvedért.Akkor gyorsan haza ugrok a cuccaimért és már megyek is Stevehez.
-Oké szólok neki hogy menjen érted jó?
-Okés vigyázzatok magatokra.
-Te is na megyek puszi szia szeretlek.
- Szia szeretlek.-Le raktam a telefont és indultam haza fele.Igazából nem is bánom hogy Stevvel leszek.Vele mindig biztonságban érzem magam állandóan a vállán alszok el amikor este filmet nézünk.Ajj.. Szar zene azzonal át pörgettem pont egy jó kis Majka zene ment.Még mai napig nekem a magyar zenék a kedvencek.Otthon is mindig ezeket üvöltetem.Rebekával majdnem mindennap vagy GTA-zunk vagy Skyepolunk.Mondhatni vele is jól tartom a kapcsolatot.Na és már haza is értünk.Hmm valami furcsa nyitva az ajtó?Inkább fel hivom anyut hogy mi a stájsz.
- Szia anya ammm... Van valaki itthon?
-Nem én pillanatnyilag a toronyban vagyok és apád is.Miért?
-Valaki bent van-csuklott meg a hangom.
-Ki van ott Cassie?-hallottam anyám ideges hangját de a telefont elejtve bámultam arra aki ott állt az ajtóban..
-Hiányoztam Timike?-egy perverz mosolyt vágott rám amitől nagyon megilyedten.Sokkot kaptam.
-Te te.. Hogy találtál meg?-mondtam remegő hanggal és magyarul.
-CASSIE KI VAN OTT??!-anyám ordító hangja hallatszott csak amire felfigyelt a nevelő apám.Folyamatosan hátráltam tőle de ő közeledett felém mikor oda ért a telefonomhoz tudtam darabokra akarj törni a baseball ütőjével ami a kezében tartott mielőtt megtette volna.Szinte sikitva próbáltam hallatattni hangomat az aggódó Peppernek.
-ANYU SEGÍTSETEK!!-Mondom majd egy nagyot sikitok mire bekövetkezett az amit mondtam.

Tony Szemszöge
··································
Be nyitottam Pepp-hez megkérdezni hogy mi újság amikor be léptem idegesnek tűnt.
-Pepper-kérdezem ingerülten-Mi történt?-Könnyes szemeiben láttam hogy biztos semmi jó.
-Valaki....valaki betört hozzánk és rá támadt Cassie-re.-mondta rekedten.
Megláttam a nyitott ablakot azonnal kiugrottam rajta és miközben zuhantam elő hívtam a páncélomat.Nem hagyom hogy bárki hozzá érjen.
-Jarvis mi történik otthon?-kérdem orditva.
-Valaki be tört önhöz uram.-olyan nyugodtan mondta.
-Ki van még ott?
-Egy negyvenes éveiben járó ittas férfi és Mrs. Stark és éppen ebben a percben valaki fél holtan fekszik az ön új bejárati ajtaja előtt.-Mikor ezt kimondta el sem hittem azonnal ott termettem de amit láttam erre nem gondoltam volna...Cassie Ott áll véres baseball ütővel zokogott és a fél holt férfi fele állt.
-Cassie jól vagy?-nem mondott semmit csak elejtette az ütőt és össze rogyott.
Éppen hogy eltudtam kapni a Szinte bömbölő lányomat.Annyira fájó volt nézni.Saját lányomat a karjaimban sírni.
- Jarvis hívj egy mentőt a házunkhoz.-Levettem a páncélomat és az ölemben vittem be a kanapéra Cass-t.
-Jól vagy kincsem?- Csak bológatott.
-Ugye nem bántott?Mert akkor még meggondolom hogy hivatok neki egy mentőt.-erre fel kuncogott.
-Jól vagyok apa.-mondta még egy picit síró hangon.Oda mentem jó hosszan megöleltem.Muszály volt megkérdeznem hogy mi történt.
-Amikor megláttam hogy ő áll az ajtóban amit már fel feszített és egy baseball ütő van a kezében persze eleinte le sokkolodtam de nem pánikoltam úgy voltam vele hogy meg kell szereznem tőle az ütőt ami sikerült is azután elborult az agyam egy olyan sebet tépett fel bennem amire már évek óta nem gondoltam aztán az összes eszembe jutott hogy mit tett velem és ez történt majdnem megöltem.-megint könnybe lábadt a szeme.-Nem akartam bántani csak csak...-mondta remegő hanggal.-le térdeltem és mélyen a szemébe néztem.
-Megérdemelte amit kapott azok után hogy bántott téged meg főképp.Sajnos akkor is mennünk kell az expora de előbb ezt a szemetet lecsukatjuk.
Bólogatott.
-Semmi baj nem lesz a lényeg hogy jól vagy.-megöleltem.Közben jött a mentő is elvitte aztaz elmebeteget.
Ott ült a kanapén felhúzott lábbal amit a kezével tartott és csak úgy gondolkodóan a semmibe nézett.Oda mentem hozzá.
-Drágám..-kezdtem bele- nekem most mennem kell..-és félbe szakított.
-Gondoltam..
- Tudom hogy megérted de ez nagyon fontos fel hivom neked Steve-et és érted jön te addig Pakolj össze.
-Oké...
-Szeretlek.-mondtam és megöleltem.
-Én is téged.-ölelt vissza.Mi előtt ki mentem volna még vissza kiabált nekem.
-Amúgy hogy talált meg ilyen könnyen?-Bigyeztette rám szemeit.
-Egy híresség lánya vagy könnyű megtalálni.
-És a  csúcs technikás védő rendszer?Ami minimum egy olyan házban ahol egy híresség él.
-Nem tudom mi baja lehet.Rendőrséget kellet volna hívnia Jarvisnak amint érzékelte hogy próbálnak betörni.-Ez volt a végszavam és csak reménykedtem hogy mi hamarabb itt lesz Steve.








When Everything ChangedWhere stories live. Discover now