Nagy vörös szeme kicsit ilyesztő volt meg furcsa is de jól állt neki ahoz képest hogy barna bőrű volt.Félre értések ne essenek nincs semmi bajom a színes bőrű emberekkel.
Nem akartam bunkó lenni tehát közelebb mentem hozzá és a jobb kezemet nyújtottam.Viszonozta.
-Heimdall.-mondta két kéz rázás közben.
-Én pedig.-ekkor félbe szakított.
-Ne aggódj tudom ki vagy.-elengedtük egymás kezét.Picit ki akasztó volt.
-Tudja abba kéne hagynia a káros tevékenységéjét.-mosolygott rám.Jane egyből rám vetette tekintetét.
-Aaa nem tudom miről beszélsz.-próbáltam menteni a menthetetlen.Elég közvetlen típus vagyok.
-Szólok atyámnak hogy vendégek érkeztek.De aztán én is megyek vissza segíteni.-nézett Jane szemébe mélyen majd megcsókolta.Elizzel össze néztünk és fintorra húztuk az arcunkat.
-Igérd meg hogy vigyázol magadra.
-Te meg azt hogy rájuk.-biccentett felénk Thor.Jane csak bólogatott és megölelték egymást.Relationship Goals.Mondjuk sokkal jobb ha hercegnőmnek hívnak.Thor fogta a pörölyt az égbe emelte és el repült.
-K.-mondtam magamba.
-Eliz kölcsön vehetem pár másodpercre a telodat?-kérdeztem a melletem álló barátnőmtől.
-Persze.-nyújtotta a telójat.Feloldottam és bekapcsoltam a wifit.Nem talált sehol semmit.
-Hé Heimdall.-néztem fel rá.- Van itt Wifitek?
-Mit parancsol?-nézett rám meglepődötten.
-Elég egy kis router is.-utaltam egy kicsit jobban.Most meg úgy nézett rám mint egy hülyére.
-Konnektor?-forgattam a szemem.
- Nincs itt semmilyen technika peckh-ünkre.-húzta száját Jane.
- Ti itt hogy tudtuk élni Internet nélkül?-néztem Heimdall-ra.
-Ezek nem emberek.-suttogta nekem Eliz.
-Hát az biztos.-erősítettem meg.
-Gyere meg mutatom a szobátokat.-indult meg Jane.-Aztán majd bemutatkoztok Odinnak.
-Muszáj?-semmi kedvem nem volt hallgatni hogy én mennyire király vagyok hogy isten vagyok.
-Csak a tiszteletedet add meg neki.-mondta nyugodtan Jane.
-Jól van bocsánat hogy élek.-motyogtam magamba.
Ahogy ki értünk ebből a kis kupola szerüségből Csak úgy vakitott az arany amiből az épületek voltak.
Az emberek jól meg bámultak valószínűleg a Has póló korom fekete pulcsi és a szagatott gatya miatt de igazából nagy ivbe leszarom mit gondolnak mások.Hamar akartam végezni a köszönéssel szóltam is Jane-nek ajánlotta hogy át öltözzek de nem akartam.Makacs vagyok nem tagadom.Beléptünk egy nagy kastély szerűsége aminek a másik végén egy nagy trón állt a közepén.Egy öregember ült benne.Úgy nézett ki mintha ittas lenne.Közelebb mentünk hozzá.Közelről láttam hogy A jobb szeme egy arannyal van el takarva.A szulejmánba láttam hogy mindig pukedliznek tehát én is ezt tettem Jane és Eliz is megcsinálta.
-Jó napot?-nem tudom hogy kell megszólítani.
-Gyermekeim üdvözöllek titeket Asgardban.Odin vagyok a háború és a mindenség Istene.-nagyképűsködött.
Pont ezért nem akartam jönni.Csak fényezi minden "nagy" ember.Nem akartam parasztnak tűnni tehát figyelmesen figyeltem.Láttam hogy lenéző pillantást vetett rám.Tuti a ruha miatt.
-Cassandra.Csak egy valamit kérek tőled.Tartsd tiszteletben az öltözködési és a viselkedési szabályainkat.-tudtam.
-Elnézést Odin nagy úr.Csak most érkeztünk azonnal át öltözik.-szólalt meg halkan Jane.Pukedlizett egyet lehajtott fejjel majd megfogta a a kezemet és szó szerint ki rángatott.
-Mi a fasz?-hirtelen csak ez jött ki a számból.
-Most rögtön át kell öltözködnöd!-erőszakos hangja volt.
-Annyit ígérhetek hogy holnap reggel már ilyen elit ruhát veszek fel.De ma még ezt fogom hordani.Jó?-próbáltam le higgasztani.
-Nem nem jó.-hisztizett.
-De, De jó lesz.-határozottan mondtam neki.-És ez nem kérdés volt.-emeltem fel a mutató ujjam.Csak cammogott eggyet.Pár óra múlva már a szobámba fetrengtem amit kaptam Jane-től.Volt egy nagy vacsora amin szinte minden nagy úr ott volt és mi is.Ki derült hogy Odin nagyon jó fej.És eléggé iszákos.
Unatkoztam nagyon.Se telefon se semmi.A nagy fehér plafont bámultam ami kivételesen nem volt aranyból de minden más igen.Kinéztem az ablakon szinte minden sötét volt.Már ilyen korán aludnának?Random benyultam a zipzáros pulcsimba.Picit meglepődtem amit éreztem.Egyből kivettem.Öngyújtó volt.
-Ha van öngyújtó lesz csikk is-mondtam magamba.Szerencsémre találtam is.
- Egy isten vagy Cassie.-néztem fel a plafonra.Halkan lopakodtam ki a szobából nehogy valaki meghalljon vagy meg lásson.Öt perce járkálhattam kijáratot keresve de elvesztem.Egy jó nagy ajtó előtt álltam végül pár másodperc gondolkodás után beléptem.Valami börtön cella szerűségbe léphettem be.Narancssárga érő mező választott el engem tőlük.Ittis mindenki aludt.De ezek nem emberek voltak.Szörnyek.Szám elé kaptam a kezem.
-Hogy lehetnek ezek ennyire csúnyák.-mormogtam magamba.Ahogy beljebb mentem megláttam egy embert aki éppen a érő téren belül olvasott.Hosszú vállig érő haja volt.Meg kell hogy mondjam nem nézett ki rosszul.Mikor már vagy pár másodpercre bámultam hirtelen föl pillantott és egyből rám nézett.
KAMU SEDANG MEMBACA
When Everything Changed
Fiksi PenggemarAz átlagosan szar életemet éltem tudjátok az a tipikus ütő verő szülők napi szintes veszekedés és persze még a suli is.Ha tehettem soha nem mentem haza mindig valamelyik barártnőmnél aludtam.Nyár van haverokkal terveztünk egy bulit augusztusra a nag...