Poglvalje 7

139 12 8
                                    

Prošlo je dve nedelje i Niall se još uvek nije osećao bolje. Od svađe sa Louisjem, petogodišnjak ga je potpuno izbegavao, i tinejdžer je znao tačno i zašto. Liam i Zayn su pričali sa njim i rekli mu da ostavi Nialla na miru na neko vreme da bi mogao da se privikne. Slamalo im je srca što su morali da kažu njihovom najmlađem detetu da njegov brat ne želi da ga iko uznemirava, ali znali su da je tako najbolje. U ovom trenutku, Niall je bio tempirana bomba, napunjen pištolj, spreman da opali svake sekunde.

Naravno, Liam je rekao svom najstarijem sinu da nasilje nije dozvoljeno u njihovoj kući, posebno kada je usmereno prema njegovoj braći. Ali kao što je i očekivano, plavi dečko je samo slegnuo ramenima i nastavio da ga ignoriše, govoreći da peder kao što je on nema prava da mu govori šta da radi.

Istina je bila:

Niall se osećao sam na svetu. Osećao se izdatim i uplašenim, zato što nikada nije ništa posumnjao. Njegovi roditelji, ljudi koji su ga odgajili i uradili sve za njega, su kriminalci. Bili su otmičari i Bog zna šta su još uradili u svojim životima da izazovu bol drugim ljudima. Samo razmišljanje o njima je činilo dečaka ljutim, i nije znao šta da radi sa besom. Bio je preovlađujuć, intezivan, i bio je bolan.

Svaki put kada je pokušao da kaže sebi da mora da ostane smiren da bi mogao da čisto razmišlja i smisli plan da ode odatle, toliko faktora bi se skupilo i zakomešalo emocije u dnu njegovog stomaka.

Činjenica da nije imao reč ni u čemu.

Činjenica da su mu roditelji lagali petnaest godina.

Činjenica da mora da ostane sa dvojicom gej ljudi, koji u njegovoj glavi nisu bili ni vredni njegovog vremena.

Sve je bilo previše da bi se dogodilo istovremeno.

Čak ni Mariah nije mogla da ga ubedi da je njegova porodica normalna kada je saznala za njegovo mišljenje i stavove. Žena je učinila sve u svojoj moći da mu pokaže da nije nenormalno ili pogrešno biti gej, i čak mu pokazala potrđene statistike da su mogućnosti muškarca da odgoje decu podjednako dobra kao i mogućnosti žena.

Ali Niall i dalje nije hteo da sluša. Nije hteo da sluša njena objašnjena i dobronamerne savete. Plavooki dečko je odbijao da razmišlja o terapiji sa psihologom, ponavljajući da nije lud i da sigurno neće dati priliku nekom strancu da ga izludi.

Dok je hodao tamo-amo po svojoj sobi, ignorišući knjige na stolu koje su pripadale njegovoj novoj školi, jer je trebao da radi domaći. Pogledao je na gomilu kutija gurnutih uza zid. Odkad se Harry premestio iz njegove sobe i prepustio je Niallu bez protivljenja, njegove stvari su sakupljane deo po deo i dostavljane njegovoj novoj kući, gde Niall trenutno nije imao živaca da se raspakuje.

„Ma zajebi ovo!" sa pomešanim osećanjima u stomaku, napusti sobu da ode po neko piće iz kuhinje, samo da bi se susreo sa prizorom koji je izazvao njegovu utrobu da se okrene. Liam se naslanjao na kuhinjsku radnu površinu, Zayn je stajao ispred njega i ljubio ga i dirao svaki deo njegovog lica.

Oboje su imali oči zatvorene i nisu videli tinejžera koji se praktično dimi na vratima. Niall se mrštio dok je gledao kako Liam dodiruje Zaynovo dupe, čineći crnokosog muškarca da se nasmeje. Niall ispusti zvuk gađenja i par je odmah otvorio oči, užurbano zaustavljajući poljubac i prekidajući zagrljaj.

„Niall, hej, nismo čuli da si ušao". Liam se izvini i popravi kosu koju je Zayn rasturio prolazeći prstima kroz nju. Drugi čovek je takođe izgledao nekako izvinjavajuće, ali se nasmeši tinejdžeru i priđe plakaru.

„Da niste bili previše zauzeti balaveći lice jedno drugome čuli bi!" Niall odvrati i ode do frižidera. Par je gledao dok je uzimao flašicu vode iz frižidera, i Liam ču svog sina kako mumla nepovezane reči sebi u bradu. Jedino šta je razumeo bilo je „odvratni pedofili!"

Lost And Found (Ziam Family) - Prevod na srpskiWhere stories live. Discover now