Poglavlje 8

119 12 6
                                    


Viljuške su grebale porcelanske tanjire, karakteristični zvukovi žvakanja hrane ispunili su prostoriju. Zabrinuti pogedi su bili dobacivani preko stola. Svih pet članova porodice je jelo zajedno po prvi put, jer je Niall odbijao da jede sa njima prethodnih nedelja. Mali Louis je i dalje bio uznemiren zbog incidenta, zato što kad god da se posvađa sa starijim bratom Harryijem oboje se izvine brzo i nastave da se igraju. Ali Niall je ostao izolovan, i Louis nije želeo da uradi išta da ponovo aktivira njegovu ljutnju, što je dovelo do toga da bude tih i uzdržan u njegovom prisustvu.

Harry je čuo za incident nekoliko puta, ali mu nije posvećivao mnogo pažnje s obzirom da se Louis i on stalno raspravljaju, pa to nije bila velika stvar. Ali tenzija za stolom je bila toliko velika da čak ni on nije pričao o svom danu u školi ili drugim stvarima kao obično. Liam i Zayn su razmenjivali poglede s vrmena na vreme, zato što je Niall sedeo između Louisja i Liama, gutajući piletinu i pire krompir i ne obraćajući pažnju ni na koga.

„Možeš li molim te da mi dohvatiš sos?" Harry konačno pita i Naillu je trebalo nekoliko trenutaka da shvati da se sos nalazi pored njegovog tanjira. Dodao ga je Harryiju, bez reči, iznenađujuće pažljivo, njegov pogled na bočici umesto na Harryiju.

„Hvala".

„Louis dušo, zašto ne jedeš?" Zayn upita svog najmlađeg sina koji slegnu ramenima i odgurnu njegov, skoro netaknut tanjir, od sebe. Istina je da mu nije bilo prijatno da jede sa Niallom za stolom, zato što u njegovoj glavi, on je bio bezobrazna osoba u čijoj blizini nije hteo da bude, ali nije to mogao da kaže svojim roditeljima.

„Zar nisi gladan?"

„Ne". mali dečak odgovori i Zayn klimnu.

„Pokušaj da jedeš barem malo, važi? Barem krompir, on je njami". Reče i podiže Louisjevu viljušku sa krompirom da je prinese njegovim ustima. Louis zapravo otvori usta i dopusti Zaynu da ga hrani nekoliko zalogaja dok nije objavio da je sit.

„Lou,hoćeš li da odemo u posetu baki sledeće nedelje?" Liam reče da bi naterao svog klinca da komunicia.

„Da!" Dobio je uzbuđen odgovor iste sekunde. Dečak je apsolutno obožavao svoje bake zato što su one uvek radile kul stvari. Prirodno, njegovo raspoloženje se odmah podiglo. „Možemo da idemo u zoološki vrt, kao juče".

Niall se zbunjeno namrštio jer definitivno nije mogao da se seti da je iko išao juče u zoološki vrt. Srećom, Harry je primetio i nežno pipnuo Niallovu ruku pre nego što je objasnio:

„Lou uvek kaže juče za sve. Nije to bilo juče, Lou, bilo je na tvoj rođendan!"

„Da, na moj rođendan!" Petogodišnjak potvrdi.

„Da li voliš da ideš u zoološki vrt, Niall?" Harryjeva radoznalost se povratila i Niall se zamisli na sekundu.

„Ne". Reče u monotonom glasu, završavajući večeru i ustajući da stavi tanjir u sudoperu.

*~*

Ostatak večeri je bio prilično opušten za sve. Niall je sedeo na kauču u dnevnoj sobi da gleda televiziju, igrajući se na svom telefonu pomalo i dopisujući se sa Jace da mu kaže šta mu se sve događa u novoj školi. Ali, kao što je i očekivano, jedna od dve dosade koje su živele u ovoj kući je odlučio da je to poziv za njih da pričaju sa njim, pa je Harry utrčao u sobu sa ćebetom u rukama, samo da bi naglo stao ispred Niallovih kolena.

„Šta?" Plavooki dečko odbrusi i skrenu pogled sa ekrana telefona.

„Lou i ja se igramo „Kralja lavova". Hoćeš li sa nama? Ja sam Simba a on je- "

„Ne".

U tom trenutku, Louis uđe puzeći na sve četiri, tamno ćebe prebačeno preko njegovih leđa i jastuk u njegovim ustima, pa je izgledalo da ga nosi kao što bi lav nosio. Niall i Harry ga pogledaše na sekundu dok Harry nije ponovo posvetio svu pažnju svom starijem bratu.

„Zašto ne? Zabavno je, obećavam! Možeš da gađaš Louisja jastukom da bi ga pobedio. Plus: možeš da režiš na sve. mada ti to ionako stalno radiš". Uglovi Niallovih usana su se zamalo izvili u osmeh, ali se setio da ih zaustavi na vreme.

„Rekao sam ne. Sada odlazi, zauzet sam". Ponovo je posvetio pažnju telefonu i Harry tužno pogleda u pod. Čak je i Louis ispustio jastuk i zbacio ćebe sa leđa. Harry slegnu ramenima prema svom mlađem bratu ali opet vrati pažnju na Nialla kada je čuo da je njegov telefon ispustio zvuk. Pokazivajući Louisju da dođe, on spusti ćebe koje je idalje držao i pope se na sofu i sede pored Nialla, Louis radeći isto na drugoj strani. Još jedan zvuk se čuo iz Niallovog telefona, i Harry se nagnuo napred bez da Niall primeti, s obzirom da se skoncentrisao na telefon i blokirao sve oko sebe.

„To je baš kul!" Harry onda reče, pažljivo pokazujući na Niallove ruke jer nije želeo da nešto pipne i da ga razbesni.

„Da". Bio je odgovor koji je dobio sa sumnjivim pogledom, pre nego što se Niall ponovo fokusirao na ekran.

„Šta radi?" Louis se uključio, pomalo nervozno jer nije zaista znao šta ovakvi uređaju rade i za šta ih ljudi koriste. Jedino je voleo da ponekad igra igricu na telefonu njegovih roditelja zato što su uvek bile zabavne. Najstariji brat je završuo razgovor sa Jace i podigao telefon malo više, pre nego što im je objasnio u smirenom glasu.

„Ovo je iPhone 6 pa može da radi puno stvari. Kao kompijuter je".

„Stvarno? Možeš li da igraš igrice na tome?" Louis se nagnuo preko Nialla da bi bolje video, oslanjajući se laktovima na Niallovu butinu, potpuno zaboravljajući koliko kratak fitilj ima njegov brat.

„Da, možeš da igraš igrice i slično". Niallu izgleda nije smetalo i čak je nakrivio ekran da bi Louis mogao dobro da vidi.

„Da li i ti imaš telefon?" Pitao je Harryija koji je odmahnuo glavom.

„Ne, moram da sačekam da budem stariji". Rekao je, malo napućivši usne.

„Pa, da li bi hteo da imaš?"

„Da. Rekao sam ćaći da hoću jedan za rođendan ali je rekao ne".

„Koji bi onda uzeo? iPhone 5 ili 6?" Nial je izgledao iskreno zainteresovano za razgovor sa svojim bratom po prvi put odkad je došao ovde.

„Šest!" Harry odgovori ponosno, ali u tom trenutku Louis odluči da progovori.

„Zašto? Zar nije jedan dovoljan?" I po prvi put odkada je došao ovde, Niall se zapravo smejao. Ne zato što je bio zloban, već zato što mu je Louisjeva nevinost bila začudo smešna.

„Da, klinac. Jedan je dovoljan".

Lost And Found (Ziam Family) - Prevod na srpskiWhere stories live. Discover now