Poglavlje 10

157 12 2
                                    


Tri od pet članova Payne porodice su sedela u dnevnoj sobi. Dvojica njih su bila nezadovljna. Jedan je izgledao samozadovoljan, ali i ravnodušan.

„Okej, možeš li da mi kažeš šta se dogodilo da te toliko razljuti?" Liam poče u smirenom glasu. Bio je odlučan da priča o tome šta se dogodilo sa dvojicom njegovih sinova na spratu, pogotovu zato što ovo nije prvi put da je Niall bio balistički prema svojoj braći i čak postao nasilan.

„Derište postoji, eto šta se dogodilo!" Niall odbrusi sa vidljivo osvetničkim raspoloženjem.

„A šta je tačno uradio? Osim što je postojao?" Zayn se ubaci, takođe pokušavajući da ostane smiren. Sedenje pored svog muža koji je emitovao smirene vibracije je neizmerno pomagalo.

„Smarao je i nije gledao svoja posla. Pa sam ga naučio lekciju. Da li smo gotovi?"

„Ne, nismo gotovi!" Zaynov glas je sada bio protkan ljutnjom.

„Ne znam kako su te vaspitali, ali to je sigurno jedna stvar koju su one nakaze zajebale!" Pobesneo je, stižući do kraja svog fitilja. „Jer u ovoj kući, mi pričamo kada nam nešto smeta. I mi sto posto ne mislimo da je kul ili uredu dizati ruku na decu!" Pogledao je u Nialla na milisekundu i video da je dečko iznenađen iznenadnim ispadom svog oca. Posebno kada je dodao:

„Čak i ako znam nekoga ko to zaslužuje". Niallove oči su se raširile na sekundu pre nego što se njegovo odbranbreno i žilavo raspoloženje povratilo, ali još ništa ne reče.

„Zayn!" Bila je Liamova momentalna reakcija ali se tamnokosi čovek odmah odbrani.

„Šta? Istina je. Otkad smo ga pokupili bio je bez poštovanja, vređao na najodvratnije načine, i najgore od svega, zlostavljao je svoju braću! Muka mi je od toga!" Liam ustade sa stolice da smiri svog muža koji je odbijao bilo kakav fizički kontakt i hodao oko stočića u dnevnoj sobi da napravi prostora između svog sina i sebe.

„Pa, meni je muka od vaše jebene porodice! Vi ste najodvratniji šljam koga sam video i gorećete u paklu!" Niall se skoro prodrao, i tada je Zayn pogledao u Liama i znao da mora odmah da se smiri. Neće dečaku dati zadovoljstvo da vidi njegovu reakciju.

„Niall". Zatvorio je oči na trenutak, njegov glas opasno nizak i smiren „Ovoliko mi fali da ti dam ukus tvoje sopstvene medicine, tako da ti preporučujem da paziš šta pričaš".

„Ma jeli? 'Ajde, samo napred! Siguran sam da će Mariah biti zainteresovana da čuje šta se desilo!" Niall odgovori skoro uzbuđeno, izazivajući Zayna da izgubi svoj temperament.

„Okej, svi". Liam stade u sredinu prostorije za svaki slučaj ako jedno od njih dvoje pokuša nešto, „Svi smo iznervirani i mislim da bi trebalo da se smirimo i vratimo na prvobitnu temu". Pokazao je svom mužu da sedne, i kada su svi sedeli nastavi:

„Ako ti jedan od tvoje braće pravi probleme hoću da dođeš kod Zayna ili mene. Mi ćemo rešiti situaciju i niko neće biti povređen. Važi?" Rekao je ali Niall prevrnu očima, ustajajući sa kauča.

„Dokle god ostanu van mog puta nemam problema sa njima. Ako traže, daću im šta zaslužuju". Tinejdžer odgovori i krenu da napusti prostoriju ali Liam nije završio. Daleko od toga.

„Hej". Ustao je i dovukao svog sina za zglob ruke do sofe, uprkos njegovim pokušajima da se otrese Liama. „Nismo završili". I po prvi put od kada su se upoznali, Niall je čuo strog glas svog biološkog oca, i bio je duboko uznemirujuć za njega jer nije znao šta da radi.

„Da jesmo! Odjebi". Tinejdžer naredi, njegov glas neobično visok.

„Ne! Ima da sedneš na sofu i ima da pričamo! Dosta mi je takvog ponašanja!" Praktično je gurnuo Nialla nazad na kauč i dečak je bio skoro gotov da eksplodira od besa jer nije mogao da podnese misao da mu gej govori šta da radi. Čak je i Zayn bio iznenađen Liamovom novonastalom strogoćom zato što ju je video samo nekoliko puta.

Lost And Found (Ziam Family) - Prevod na srpskiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora