Κεφάλαιο 10

36 6 0
                                    

POV Σία

"ΊΖΗ,ΞΎΠΝΑ!!" Φώναζα ενώ την χτυπούσα με το μαξιλάρι στο πρόσωπο.

"Εεε..εε!! Σταμάτα..τρελή!!" Φώναζε εκείνη ανάμεσα στα κτυπήματα. 

"ΞΎΠΝΑ!!" Φώναζα και συνέχισα να την χτυπώ.

"Καλά ξύπνησα..." Λέει και σταματάω. "Μα καλά γιατί είναι νύχτα;" Λέει και γελάω διαβολικά. Εκείνη αρπάζει το κινητό της για να δει την ώρα.

"ΠΑΣ ΚΑΛΆ; ΜΕ ΞΎΠΝΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΊ;;; ΓΙΑΤΊ;;" Φωνάζει και με χτυπάει με το μαξιλάρι της.

"Εε να μωρέ, είχα αϋπνίες και ήθελα παρεούλα!" Είπα αδιάφορα εγώ και ξάπλωσα πίσω.

"Δεν πας καλά..αγκχχ νυστάζωωω.." Λέει η Ίζη και ξαπλώνει πίσω κλείνοντας τα μάτια της. Τότε σηκώνομαι απότομα και αρχίζω να την χτυπάω με το μαξιλάρι ξανά.

"ΞΎΠΝΑ,ΞΎΠΝΑ,ΞΎΠΝΑ!!!" 

"Πωω καλά, είμαι ξύπνια...Τι θα κάνουμε;" Ρώτησε η Ίζη και σηκώθηκε κι αυτή.

"Να βάλω ταινία;" Την ρώτησα αφού δεν ήξερα τι άλλο να κάνουμε τέτοια ώρα.

"Μπα..βαριέμαι."

"Πάμε έξω στο μπαλκόνι να μιλήσουμε βλέποντας το ηλιοβασίλεμα;!!" Είπα ενθουσιασμένη μιας και θυμήθηκα πως αυτό κάναμε όταν ήμασταν 10.

"Χαχα και δεν πάμε;"

----------------

POV  Ίζη

Καθώς η Σία έβλεπε στον ουρανό εγώ άνοιξα το κινητό μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Καθώς η Σία έβλεπε στον ουρανό εγώ άνοιξα το κινητό μου. Έχω 15 αναπάντητες κλίσης από τον Νικ και 5 ανορθόγραφα μηνύματα που γράφουν το ίδιο πράγμα "Πάρε με τηλ". Και φυσικά δεν το έγραφε έτσι. Μια το έγραφε "Παρραιι με ττηλ" ή "Παρεμε τειλ". Γιατί όμως; Λέτε να έπαθε κάτι; Τα τηλεφωνήματα του είναι όλα κατά της 4. Παράξενο.

"Wow..Είναι φανταστικό. Δες πόσα χρώματα." Λέει η Σία διακόπτοντας με από της σκέψεις μου.

"Τι;; Εεε ναι..έχεις δίκιο." Τις λέω αφού δεν έχω ακούσει καν τι είπε.

"Τι έχεις;"

Our Love #Wattys2016 #JustWriteItWhere stories live. Discover now