"Και σε πόσες μέρες βγαίνεις;" Με ρωτάει η Σία περιμένοντας ανυπόμονα την απάντηση μου.
"Αύριο!" Της λέω και αρχίζει να χοροπηδάει σαν τρελή.
"Επιτέλους θα σε δω από κοντά και όχι από κάμερα!!"
"Ναι,ναι" Της λέω κάπως αφηρημένα.
"Τι έχεις;" Λέει με πιο σοβαρό βλέμμα.
"Τίποτα καλέ" ψεύδομαι εγώ για να μην της φορτώσω και της δικές μου σκέψεις.
"Σε ξέρω 6 χρόνια!! Κάτι έχεις..έγινε κάτι που δεν το ξέρω;"
"Να μωρέ. Απλά ο Νικ δεν μου είπε ακόμη τον λόγο που πήρε λεφτά από εκείνον τον άνθρωπο.Και τον άκουσα να λέει πως κάποια θα ήταν νεκρή αν δεν τα έπαιρνε. Και θέλω να μάθω για ποια μιλάει." Είπα και αναστέναξα.
"Ρώτα τον!"
"Όχι!"
"Γιατί;"
"Γιατί φοβάμαι.."
"Τι φοβάσαι;"
"Την απάντηση.." Και το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο ο Νικ μπουκάρει μέσα.
"ΜΠΟΥ!"
"Τι κάνεις παιδί μου, τρελάθηκες; Ξέρεις πόσο φοβήθηκα! Θες να πάθω κανένα καρδιακό;" Του λέω κάνοντας του μούτρα.
"Όχι αγάπη μου,όχι καρδούλα μου,όχι ψυχή μου.."
"Όχι αγγουράκι μου.." Τον διακόπτω από το πολύ μελό!
"Έλα τώρα! Μην μου το χαλάς.." Λέει και δεν λέω τίποτα.
"Τι έχεις;"
"Γιατί πήρες χρήματα από αυτόν και ποια θα ήταν νεκρή;" Τον ρώτησα με αυστηρότητα την φωνή μου και ένα κύμα ανατριχίλας κατέκλυσε ολόκληρο το σώμα μου.
Αυτός φαίνεται να σοκαρίστηκε αλλά η απάντηση του δεν άργησε να έρθει..
"Βασικά..Εε δεν σκόπευα να στο πω αλλά από ότι βλέπω, πρέπει. Για την εγχείρηση που έκανες τότε που σου έκοψε της φλέβες η Νάντια..εμμ χρειάζονταν πολλά χρήματα και.."
"Για εμένα πήρες χρήματα;" Είπα χωρίς καθόλου χαμόγελο μιας και δεν μου άρεσε που πήρε χρήματα μόνο για εμένα. Θα μπορούσε να ζητήσει από την Σία και θα της τα έδιναν οι γονείς μου..Η μαμά μου τουλάχιστον..
"Ν-ναι.." Λέει σκύβοντας το κεφάλι μιας και ήξερε πως θα αντιδρούσα.
"Γιατί; Θα μπορούσες να πεις στην Σια και θα έλεγε αυτή στους γονείς μου!" Του λέω φωνάζοντας.
"Μα δεν χρειαζόταν! Μπορούσα να βοηθήσω και βοήθησα.."
"Ναι..με τον να δανειστής λεφτά από έναν ΤΟΚΟΓΛΎΦΟ!" Συνέχισα να ουρλιάζω.."
Δεν είπε τίποτα.. Κάθισε στην καρέκλα δίπλα μου σιωπηλός και μου πήρε απαλά το χέρι..Αποτραβήχτηκα λίγο όμως αυτός αμέσως με κοίταξε βαθιά στα μάτια και υπάκουσα στο άγγιγμα του. Κυριαρχούσε η σιωπή.. Κανείς μας δεν τολμούσε να μιλήσει. Μου χαίδευε απαλά το χέρι μου. Ήταν σαν ο χρόνος να είχε σταματήσει. Με κοιτούσε στα μάτια, το ίδιο και εγώ. Ήταν σαν να μιλούσαν τα μάτια μας και όχι εμείς. Μου χαμογελάει και σπάει την σιωπή με την πιο όμορφη φράση που θα μπορούσε να πει..
"Δεν θέλω να σε χάσω.. Σ'αγαπάω!" Μου είπε με βουρκωμένα μάτια, πράγμα που με έκανε να ανατριχιάσω. Πριν προλάβω να πω ότι δήποτε ενώνει τα χείλη μας καθώς ένα δάκρυ συγκίνησις μου αρχίζει να κυλάει. Αυτός έχει κλειστά τα μάτια του. Εγώ όμως όχι..Γιατί; Η απάντηση είναι γιατί θέλω να τον βλέπω κάθε δευτερόλεπτο. Δεν μπορώ να αντέξω μακριά του. Τον αγαπώ. Έχεις νιώσει πότε αυτό το συναίσθημα; Ναι..Σε εσένα μιλάω αναγνώστη που σε λίγο θα έχεις πεθάνει από την πολύ γλύκα! Πες μου..έχεις νιώσει αυτό το συναίσθημα; Αγάπη.. Πριν λίγο καιρό δεν ήξερα τι στα αλήθεια σημαίνει. Μα τώρα ξέρω..Είναι το πιο ωραίο συναίσθημα στον κόσμο. Όλοι αξίζουν αγάπη! Όλοι πρέπει να βιώσουν αυτό το χαρούμενο συναίσθημα. Ότι και να γίνει.. Δεν έχει σχέση η ηλικία, το χρώμα, το ύψος,το φύλο,η θρησκεία..ΤΊΠΟΤΑ! Αφήστε τον εαυτό σας να αγαπήσει. Μπορεί να απογοητευτείς στην αρχή, αλλά μετά θα δεις πως άξιζε τον κόπο.Αγαπήστε..Γιατί η αγάπη είναι το πιο όμορφο συναίσθημα..ΑΓΆΠΗ!
--------------------------------------
ΜΌΝΟ ΑΓΆΠΗ! Μην μου πείτε πως είμαι η μόνη που το σκέφτηκα!!
Για πέστε..Έχετε ξανανιώσει αυτό το όμορφο συναίσθημα που ονομάζετε αγάπη; Πες τε μου στα σχόλια! <3
Κάντε και ένα vote (αστεράκι) σημαίνει πολλά για εμένα. :3
Σας αγαπώ..Γιατί όπως είπα..ΝΑ ΑΓΑΠΆΤΕ!
Ελπίζω να μην ήταν πολύ βαρετό κεφάλαιο, απλά είχα την ανάγκη να σας τα πω :)
Φιλάκια καρδούλες μου.. <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Our Love #Wattys2016 #JustWriteIt
RomanceΜια μικρή ιστορία αγάπης χωρίς τέλος... </3 Ιζαμπελλα~ olivia culpo Νικ~ Nick Jonas Σια~ Daria Valles