Κεφάλαιο 2

71 11 7
                                    

...και μετά ήρθες εσύ!" Είπα τελειώνοντας την ιστορία.

"Σαν ο ήρωας άγγελός σου!" Είπε και γέλασε.

"Χάχα ψώνιο!" Είπα ανταποδίδοντας στο γέλιο.

"Είμαι, είμαι ο άτιμος!" Είπε γελώντας.

Γελούσαμε πολύ μέχρι που αρχίσαμε να σοβαρευόμαστε. Σιωπή ξανά. Με κοιτάζει στα μάτια σαν να ψάχνει κάτι. Μου χαμογελάει. Του χαμογελάω και εγώ χωρίς να το σκεφτώ. Τα μάτια του κοιτάζουν εξεταστικά τα μάτια μου και μετά τα χείλη μου. Πρέπει κάτι να κάνω. Όσο κι αν θέλω αυτό το φιλί δεν γίνεται... Με πλησιάζει. Μπορώ να μυρίσω το άρωμα του. Ένα άρωμα που μαγευει. Όμως, τώρα τον γνώρισα και δεν ξέρω..μπορεί να είναι κανένας βιαστής. Ντάξει καλά το αποκλείω, είναι πολύ γλυκούλης για βιαστής! Απέχουμε λίγα εκατοστά. Με τρυφερότητα αγγίζει το μάγουλο μου και εγώ αποτραβήχτηκα λίγο γιατί δεν το περίμενα.

"Μην φοβάσαι. Δεν θα κάνω κάτι που δεν θέλεις να κάνω. Απλά, να , την πρώτη φορά που σε είδα εκεί στης τουαλέτες και σε είδα ξαφνικά να λιποθυμάς, η καρδιά μου σφίχτηκε. Ένιωθα σαν να πέθαινα. Ακόμη κι αν δεν σε ήξερα. Και τώρα που σε έμαθα βεβαιώθηκα πως..πως..κάτι νιώθω για εσένα. Και πως δεν θέλω να χαθείς απ'την ζωή μου." Είπε ενώ τα χείλη του αναζητούσαν τα δικά μου. Ερχόταν όλο και πιο κοντά. Μέχρι που τα χείλη μας ενώθηκαν. Ένιωσα ένα κύμα ευτυχίας να με διαπερνάει. Ήταν σαν να ήμασταν μόνη σε ένα κόσμο μαγικό. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι. Το φιλί του ήταν τρυφερό. Εκείνος είχε το ένα του χέρι στο μάγουλό μου και το άλλο στην μέση μου και με τραβούσε κοντά του σαν να μην ήθελε να φύγω ποτέ. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω απ'τον λαιμό του αργά ενώ μου δάγκωσε το κάτω χείλος ως αποτέλεσμα να ανοίξω λίγο το στόμα μου και έτσι βρήκε την ευκαιρία να βάλει την γλώσσα του στην δική μου. Ήταν στ' αλήθεια μαγικό.

 Απομακρυνθήκαμε σιγά, σιγά και αυτός με τράβηξε με δύναμη ξανά επάνω του και με αγκάλιασε

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Απομακρυνθήκαμε σιγά, σιγά και αυτός με τράβηξε με δύναμη ξανά επάνω του και με αγκάλιασε. Ένιωθα την ανάσα του στο αυτί μου.

Our Love #Wattys2016 #JustWriteItDonde viven las historias. Descúbrelo ahora