Κεφάλαιο 18

22 4 0
                                    

POV Σία

Κάθετε στον απέναντι καναπέ και με βλέπει έντονα αλλά εγώ αρπάζω το κινητό μου για να φύγω από την άβολη θέση προσποιόντας πως στέλνω κάποιο μήνυμα,μέχρι που μιλάει.

"Είσαι καλά;" Ρωτάει με ανήσυχο βλέμμα.

"Ναι,εσύ;" Ρωτάω δειλά

"Τώρα που ξέρω ότι είσαι εσύ καλά, είμαι και εγώ." Λέει και λιώνει η καρδιά μου.

Μπαίνει η Ίζη φέρνοντας το λάττε της και το δικό μου.

"Θέλω να σου δώσω το τηλέφωνο μου,αν πάθεις κάτι ή σε ξαναενοχλήσει ο Αλέξης να ξέρεις πως μπορείς να με πιάσεις και θα έρθω σε δευτερόλεπτα" Λέει ενώ γράφει σε ένα χαρτάκι το νούμερο του και μου το δίνει.

"Ευχαριστώ, περίμενε να σου γράψω και το δικό μου,αν με χρειαστείς μπορείς να μου τηλεφωνήσεις!" Λέω ενώ γράφω το δικό μου και του το δίνω.

"Ευχαριστώ, Τέλος πάντων ήρθε η ώρα να την κάνω από εδώ, αν με χρειαστείς πάρε με τηλέφωνο ή στείλε μήνυμα. Καλό απόγευμα." Λέει ενώ σηκώνετε και περπατάει με αργούς βηματισμούς προς εμένα.

"Καλό απόγευμα" Λέω με το που βρέθηκε μπροστά μου. Σταματάει να περπατάει. Ανοίγει τα χέρια του και με αγκαλιάζει. ΠΆΓΩΣΑ. Ο Θωμάς με αγκαλιάζει. Το έφηβο ερωτευμένο ακόμη μαζί του κοριτσάκι μέσα μου είχε φρικάρει! 

"Τα λέμε" Λέει και φεύγει 



--------------------------------------------

Μετά από 2 ώρες

Παίρνω ένα μήνυμα και το ανοίγω ελπίζοντας να είναι αυτός.

ΝΑΙ! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ!!

"Μπορείς να βρεθούμε αύριο στο πάρκο δίπλα από το σπίτι σου;"

"Ναι, τι ώρα;"

"Εμμ 6?"

"Εντάξει"

":*"

ΓΟΥΑΤ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΦΙΛΑΚΙ! Πεθαίνω.


----------------------------------

Γειααα σας τι κάνετε; Βοηθείστε να μεγαλώσει η ομάδα μας, κάντε share,vote ,follow και προσθέστε το στην λίστα αγαπημένων σας!! <3 

(Τραγούδι: Umbrella Slow version)

Σας αγαπώ

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 17, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Our Love #Wattys2016 #JustWriteItOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz