Με λένε Ιζαμπέλλα και είμαι 16 χρονών. Οι φίλοι μου με φωνάζουν Ίζη. Σε λίγο θα πάω σε ένα κλάμπ με την κολλητή μου Σία.
Φθάσαμε. Έχει πολύ κόσμο. Είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω κλάμπ και φοβάμαι λίγο. Πάω να καθίσω στο μπαρ για να παραγγείλω κάτι να πιω. Σπάνια πίνω αλλά αν θα πιω θα πιω βότκα με κόκα κόλα.
"Μια βότκα με κόκα κόλα." Είπα στον μπάρμαν.
" Πάρε και ένα σφηνάκι κερασμένο από εμένα." Μου είπε ενώ μου έδωσε ένα μικρό ποτηράκι. Μα καλά γιατί το σφηνάκι είναι μπλε;Δεν είναι διαφανές κανονικά; Τέλος πάντων ας το πιω. Δεν χάλασε κι ο κόσμος!
Άρχισα να ζαλίζομαι. Πολύ! Γιατί έγιναν όλα ροζ; Νυστάζω..νιώθω..αχχ κουρασμένη.
"Έλα γλύκα μαζί μου." Μου είπε ένας τύπος δίπλα και δεν ξέρω γιατί. Δεν μπορούσα να με ελέγξω. Τα πόδια μου άρχισαν να βαδίζουν μαζί του. Με παίρνει στης τουαλέτες τον αγοριών. Δεν μπορώ να μιλήσω..
"Σ-σσίαα.." Είπα με όση δύναμη είχα.
"Έλα είναι από εδώ η φίλη σου." Είπε και με μια κίνηση με τράβηξε μέσα στης τουαλέτες τον αγοριών. Με παίρνει σε μια γωνιά. Με σπρώχνει και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο πολύ δυνατά. Δεν μπορώ να πω τίποτα. Νιώθω παράξενα.
Αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό και εγώ προσπαθώ να τον σπρώξω μακριά μου όμως μάταια προσπαθώ. Καταιβένει όλο και πιο κάτω. Φτάνει στο στήθος μου και αμέσως ξύπνησα όσο μπορούσα απ'τον λύθαργο μου και άρχισα να τον σπρώχνω πιο δυνατά.
"Ο..Οχιι" Έλεγα με όλες μου τις δυνάμης όμως αυτός δεν έφευγε.
"Φύγε" Είπα αυτή την φορά λίγο πιο δυνατά.
Όμως αυτός με μια απότομη κίνηση μου έβγαλε την μπλούζα και συνέχισε να φιλάει το στήθος μου.
"Β-ΒΟΗΘΕΙΑ!!" Είπα όσο πιο δυνατά μπορούσα και ο τύπος μου έρειξε ένα δυνατό χαστούκι στο μάγουλο.
"Σκάσε μην σε σκοτώσω τσουλάκι που θα μου φωνάξεις κιόλ.." Και πριν προλάβει να ολοκληρώση την πρόταση του εμφανίζετε ένα αγόρι λίγο πιο μεγάλος μου και του ρίχνει μια μπουνιά και ο τύπος σωριάστηκε στο έδαφος. Δεν..δεν νιώθω καλά..Θα λιποθυμήσω..Τα μάτια μου..κλείνουν..
---------------------------
Ξύπνησα μέσα σε ένα ξένο δωμάτιο. Που είμαι; Τι έγινε; Που είναι η Σία;;
"Μην φοβάσαι δεν έγινε κάτι. Σε έφερα στο σπίτι μου γιατί είχες λιποθυμήσει και ήθελα να σε βοηθήσω." Είπε εκείνο το αγόρι που είχε δώσει μπουνιά σε εκείνον τον τύπο στο κλάμπ.
ESTÁS LEYENDO
Our Love #Wattys2016 #JustWriteIt
RomanceΜια μικρή ιστορία αγάπης χωρίς τέλος... </3 Ιζαμπελλα~ olivia culpo Νικ~ Nick Jonas Σια~ Daria Valles