Σε 6 ώρες είναι η δεξίωση και δεν ξέρω τι να βάλω. Τώρα είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι και βλέπω το ταβάνι...Δεν μπορώ να καταλάβω πως έγιναν όλα αυτά. Το πιθανότερο είναι να καταλάβει πως δεν είμαι αυτή που νομίζει ότι είμαι και να φύγει. Γι αυτό ας το ζήσω όσο μπορώ. Αρκεί να μην μάθει το παρελθόν μου. Τότε είναι που δεν με σώζει κανείς.
Ξαφνικά ακούω το κουδούνι του σπιτιού μου. Αα ναι δεν σας είπα έχω δικό μου σπίτι επειδή δεν γουστάρω τον γκόμενο της μαμάς μου. Καλά που με άφησε! Ανοίγω την πόρτα και πριν προλάβω καλά,καλά να δω ποιος είναι έρχεται κατά πάνω μου και με τραβάει προς τα έξω.
"Τι κάνεις μωρή Σία;" Είπα καθώς με τραβούσε απ'το χέρι και εγώ κρατιόμουν από ότι βρήκα μπροστά μου!
"Πάμε για ψώνια!! Δεν έχουμε χρόνο!" Είπε καθώς με τραβούσε πιο πολύ.
"Καλά πως κάνεις έτσι; Θα φορέσω κάτι απ'τα ρούχα που έχω."
"Μου κάνεις πλάκα έτσι; Τα ρούχα σου είναι απαίσια!"
"Χα..Ευχαριστώ!" Είπα παίζοντας την θυγμένη αλλά ήξερα πως έχει δίκαιο.
"Να βοηθήσω προσπαθώ! Άντε πάμε!!"
"Καλά ένα λεπτό να πάρω χρήματα."
"Άντε!!" Συνέχισε να φωνάζει μέχρι που βγήκα ξανά έξω.
"Πάμε"
-------------------------
Καθώς ήμουν στο δοκιμαστήριο και προσπαθούσα να φορέσω ένα κόκκινο φόρεμα το κινητό μου δονείτε και βλέπω ότι με παίρνει τηλέφωνο ο Νικ. Το απαντάω αμέσως.
"Γεια σου αγάπη μου που είσαι;"
"Είμαι για ψώνια με την Σία." Ουπς θα νομίζει πως είμαι κανένα τελείως κοριτσάκι!
"Οκαυ και τι πήρες;"
"Βασικά τώρα δοκιμάζω ρούχα μέσα στο δοκιμαστήριο. Μόλις έβαλα ένα κόκκινο φόρεμα και σκέφτομαι να το αγοράσω αυτό." Είπα καθώς έβλεπα ξανά και ξανά το φόρεμά μου.
"Στείλε φώτο." Είπε και πάγωσα.
"Εε εντάξει ένα λεπτό." Είπα και έβγαλα μια γρήγορη φωτογραφία και του την έστειλα.
"Αυτό να πάρεις, σου πάει τέλεια το κόκκινο."
"Ε-Ευχαριστώ.."
"Να σε κλείσω να μην ενοχλώ. Bye μωρό μου."
"Bye" Του είπα καθώς έβαζα τα ρούχα μου για να το αγοράσω.
----------------------------------------
Γεια σας!! Θέλω να μου πείτε της γνώμες σας!!
Τι γνώμη έχετε για τον Νικ;
Θα πάνε όλα καλά στην δεξίωση;
Σποϊλερ αλερτ: Η δεξίωση!
Πατήστε και εκείνο το μικρό αστεράκι.
Σας αγαπώ!
Bye <3 <3
ESTÁS LEYENDO
Our Love #Wattys2016 #JustWriteIt
RomanceΜια μικρή ιστορία αγάπης χωρίς τέλος... </3 Ιζαμπελλα~ olivia culpo Νικ~ Nick Jonas Σια~ Daria Valles