"Κύριε δικαστή,κύριε δικηγόρε κύριοι συνήγοροι , εγώ θα σας πω τι έγινε εκείνη την μέρα." Είπε η Νάντια καθώς κατευθύνθηκε με το σήμα του συνήγορου της.
"Βρισκόμουν στης τουαλέτες με την αγαπητή μου φίλη Ιζαμπέλλα και με βοηθούσε με το μακιγιάζ μου και μου είπε πως θα πάει ένα λεπτό στην τουαλέτα και εγώ την περίμενα εκεί στους καθρέπτες. Όμως πέρασαν 5 λεπτά και δεν έβγαινε έξω και έτσι..."
"ΈΝΣΤΑΣΗ! Αφού μονό 2 λεπτά ήσασταν μόνες σας." Λέει η Σία και σηκώνετε από την θέση της.
"Δεκτή η ένσταση.Καθίστε κυρία Αναστασία." Λέει ο δικαστής και ένα χαμόγελο εμφανίζετε στο πρόσωπό της.
"Τρόπος του λέγειν! Απλά είχε καθυστερήσει λίγο και χτύπησα την πόρτα της τουαλέτας αλλά δεν απαντούσε και ανησύχησα ξανά χτύπησα. Δεν απαντούσε και φώναξα το όνομά της αλλά καμία ανταπόκριση. Έτσι αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα και είδα την ίζη χαρακωμένη στο πάτωμα με τα μάτια της βουρκωμένα να κρατάει ένα μαχαίρι και πάγωσα. Άρχισα να απομακρύνομαι και ήμουν έτοιμη να πάω στα παιδιά να ζητήσω βοήθεια αλλά με πρόλαβαν καθώς μπήκαν μέσα και μας βρήκαν έτσι όπως μας βρήκαν." Είπε και ανοιγόκλεισε τα μάτια της "αθώα" έτσι ώστε να φανεί πειστική .
WHAT?ΤΙ ΛΈΕΙ Η ΚΟΠΕΛΙΆ?! ΝΑΙ ΡΕ ΈΧΩ ΤΆΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΊΑΣ ΚΑΙ ΘΈΛΩ ΝΑ ΠΕΘΆΝΩ ΜΈΣΑ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΈΤΕΣ ΕΝΟΣ ΧΏΡΟΥ ΕΚΔΗΛΏΣΕΩΝ! Ε οχιι!!!
"Και μας λέτε δηλαδή κυρία Κωνσταντινίδου πως η κυρία Παναγιώτου ήθελε να αυτοκτονήσει σε ένα χώρο εκδηλώσεων;" Λέει ο δικηγόρος και μένω με το στόμα ανοικτό.
Μα καλά μέσα στο μυαλό μου είναι;
"Που να ξέρω εγώ κύριε δικηγοράκο μου τι γίνετε στο μυαλό της; Άλλωστε γιατί να κρατάει μαχαίρι μαζί της. Και εμείς φοβόμαστε αλλά δεν κάνουμε κι έτσι!" Λέει και μένω άναυδη.
"Καλώς. Καθίστε στην θέση σας. Εμείς πάμε να αποφασίσουμε." Είπε ο δικαστής και πήγε μαζί με τον δικηγόρο και καμπόσους άλλους ανθρώπους (τι να σας πω, είμαι και άσχετη απο δικαστήρια. Πρώτη φορά έρχομαι!) μέσα σε μια αίθουσα και εμείς καθόμασταν και τους περιμέναμε για κανένα 10 λέπτο. Μα καλά, γιατί αργούν τόσο;
Μπαίνουν ξανά μέσα και για να μην τα πολυλογώ κερδίσαμε την δίκη!!Ναιι..Και δυστυχώς για την Νάντια θα πρέπει να πάει φυλακή για 5 μήνες. Αλλά μπορεί να απαλλάξει τους 2 μήνες με 3000 ευρώ. Και όσο για το σχολείο είναι τυχερή. Γιατί δεν πάει! Ούτε σπουδάζει. Είναι 20 και ήταν απλώς μια υπηρέτρια (καλά, νομίζω καταλάβαμε πως με τον όρο υπηρέτρια εννοούμε πουτάνα! Συγνώμη για το λεξιλόγιο μου αλλά αλήθειες λέω!) σε έναν 50νταρη άντρα.
Το μόνο που με νοιάζει αυτή την στιγμή βέβαια είναι η προσωρινή μου ευτυχία!
---------------------
Σήμερα θα πάμε στο γήπεδο να παρακολουθήσουμε αγώνα τέννις που συμμετέχει ο Λίαμ, ο αδελφός της Σίας! Θα έρθει και ο κολλητός του Νικ ένας που να δείτε, πως τον λένε..Ααα ναι..Σαμ! Ας ελπίζουμε ότι είναι καλός άνθρωπος γιατί δεν έχω όρεξη για καυγάδες.
Τώρα είμαι με τον Νικ στο σπίτι μου και βλέπουμε το "Duff". Είναι κωμωδία. Έχουμε φτιάξει ποπ κορν και παραγγείλαμε και 2 κρέπες με άσπρη και καφέ σοκολάτα..μμμ κόλαση!! Με κρατάει αγκαλίτσα το γλυκό μου (οχι η κρέπα καλέ! Για τον Νικ μιλάω!!) και πέφτω στο στέρνο του με αποτέλεσμα όποτε γελάει να ακούω το γέλιο του τόσο πολύ που να το αισθάνομαι. Είναι υπέροχο αίσθημα και δεν μπορεί να περιγραφτεί με λόγια! Αχχ..
Σε 2 ώρες θα πάμε για τον αγώνα τέννις. Βρήκα τι θα φορέσω! Είναι μια άσπρη στενή, κοντή φανέλα και ένα άσπρο παντελόνι που μοιάζει με κολάν. Είμαι έτοιμη!
---------------------
Το επόμενο παρτ θα είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο! Θα έχει και φωτογραφίες! Θα το έκανα πιο μεγάλο το σημερινό παρτ αλλά είναι 2:57 την νύχτα και έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου να είμαι στο κρεβάτι πριν της 3 :) Ναι έχω προβλήματα!
Κάντε μου vote. Ένα κουμπί είναι μην βαριέστε!
Άντε καληνύχτα (για εμένα!)
Σας αγαπάω <3
ESTÁS LEYENDO
Our Love #Wattys2016 #JustWriteIt
RomanceΜια μικρή ιστορία αγάπης χωρίς τέλος... </3 Ιζαμπελλα~ olivia culpo Νικ~ Nick Jonas Σια~ Daria Valles