Στο προηγούμενο κεφάλαιο του Our Love..
"ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΔΕΝ ΘΈΛΕΙ"..
"ΔΟΥΛΕΙΆ ΣΟΥ." Λέει ο Αλέξης, αλλά συνεχίζω να μην μπορώ να διακρίνω καθαρά το πρόσωπο που βρίσκετε στα δεξιά μου.
"Δεν θέλω,βοήθεια" Είπα σιγανά αφού δεν έβγαινε φωνή.
"Ασ' την ήσυχη."
"Θα θελες. Όταν ήταν τσιμπημένη μαζί σου για ενάμιση χρόνο δεν έκανες τίποτα..Τώρα ήρθε η σειρά μου." Λέει ο Αλέξης.
Και σιγά,σιγά τα μάτια μου εστίασαν στο πρόσωπο που βρισκόταν δίπλα μου.
....................
"Θωμά?!"
"Μην φοβάσαι Σία, θα τον κανονίσω εγώ..Άστην ήσυχη και βάλ'τα με κάποιον στο ύψος σου." Είπε ο Θωμάς
"Με είπες κοντή τώρα?!" Είπα με όση δύναμη είχα.
"Σκάσε εσύ" Λέει ο Αλέξης.
"Για πρόσεχε πως τις μιλάς ηλίθιε.."
"Πως με αποκάλεσες?!Την γάμησες.."
................
"Και για να μην πολυλογώ πιάστηκαν στα χέρια και μετά από πολύ ώρα που προσπαθούσα μάταια να τους χωρίσω, κάποιος κάλεσε αστυνομία και σκορπιστήκαμε μεταξύ μας..Δεν ξέρω αν έφυγαν οι άλλοι πάντως εγώ κατάφερα και έφτασα μέχρι εδώ.."
Χτυπάει η πόρτα.
"Η ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ!Μην ανοίξετε!!" Λέει και χώνετε μέσα στην αγκαλιά μου.
"Θα πέσω μωρή πρόσεχε..Αχχ θεέ μου,κορίτσι πράμα."
Σπρώχνω απαλά την Σία και πάω προς την πόρτα.
Ανοίγω σιγά,σιγά και βλέπω ένα γνώριμο πρόσωπο.
"Θωμά; Τι κάνεις εδώ; Πως ξέρεις που μένω;"
"Ακολούθησα την Σία για να βεβαιωθώ αν είναι καλά. Δεν μπορούσα να την αφήσω μόνη της μετά από όλο αυτό που έγινε."
"Πέρασε μέσα" Του λέω και κάνω στην άκρη για να περάσει.
"Ευχαριστώ πολύ." λέει καθώς μπαίνει.
POV ΘΩΜΑΣ
Είμαι έξω από το σπίτι εδώ και 10 λεπτά και φοβάμαι να χτυπήσω! Δεν ξέρω αν θέλει να με δει. Δεν της συμπεριφέρθηκα και πολύ καλά τότε.
Θα χτυπήσω..Πρέπει να δω αν είναι καλά..Δεν γίνεται να την αφήσω έτσι.
Χτυπάω και ακούω κάτι φωνές..
Ανοίγει η πόρτα,πρέπει να φύγω..ΤΏΡΑ! Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά. Ντρέπομαι τόσο πολύ για εκείνα που είχα κάνει.
"Θωμά; Τι κάνεις εδώ; Πως ξέρεις που μένω;" με ρωτάει.
"Ακολούθησα την Σία για να βεβαιωθώ αν είναι καλά. Δεν μπορούσα να την αφήσω μόνη της μετά από όλο αυτό που έγινε." δικαιολογούμαι εγώ
"Πέρασε μέσα"
"Ευχαριστώ πολύ." λέω και μπαίνω μέσα και αντικρίζω την Σια. Θεέ μου είναι πανέμορφη!
Τι πρέπει να κάνω; Τι πρέπει να πω; Είναι πολύ αμήχανο..
Κρατάει σιωπή για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι που η Ίζη σπάει τον πάγο.
"Θες κάτι να πιεις κάτι;" Με ρωτάει και εγώ της γνέφω αρνητικά.
"Θέλω ενα λαττε καραμελ" Λέει η Σία πριν καν προλάβει να την ρωτήσει η Ίζη.
"Πάω να τα φτιάξω" Λέει η Ίζη και πάει προς την κουζίνα.
------------------------------------------------------------------------------------
ΧΊΛΙΑ ΣΥΓΓΝΏΜΗ!! Ξέρω ότι είναι πολύ μικρό αλλά δεν είχα καθόλου έμπνευση.
Υπόσχομαι ότι το επόμενο θα ανεβεί σύντομα και ότι θα έχει αγωνία και ρομαντισμό! <3
(Τραγούδι: Starving Hailee Steinfeld & Grey ft. Zedd)
Βάλτε αστεράκι και προσθέστε το βιβλίο μου στα αγαπημένα σας έτσι ώστε να μην χάσετε ούτε ένα κεφάλαιο. <3 :)
Σας αγαπώωω,
Γειά σας <3
YOU ARE READING
Our Love #Wattys2016 #JustWriteIt
RomanceΜια μικρή ιστορία αγάπης χωρίς τέλος... </3 Ιζαμπελλα~ olivia culpo Νικ~ Nick Jonas Σια~ Daria Valles