Tiba-tiba...
Seorang gadis keluar dari semak dan berada betul-betul dihadapan mereka. Gadis itu tersenyum sambil melangkah kearah 3 saudara itu."hai aku kirini, kamu semua bukan berasal dari sini kan?? Kirini memperkenalkan dirinya
"hai kirini, saya alisya, ini kakak saya aqira dan ini adik kami ariana, dan ya kami bukan dari sini kalau tak keberatan boleh tak kirini bagitahu kami berada di mana sekarang sebab hutan lain dari hutan tempat kami"alisya memberanikan diri untuk memperkenalkan dirinya serta dua saudaranya yang lain sambil bertanya keberadaan tempat ini.
"kamu bertiga berada di magic world yang mana penduduk dunia disini mempunyai kuasa magic dan sakti seperti ice, healing, crystal, dark magic dan fairy magic. "jelas kirini.
"ooo jadi itu ja kuasa yang terdapat di dunia magik ini" ariana mula membuka mulut untuk bertanya.
"aaa sebenarnya, negara ini ditadbir oleh dua raja dan dua permaisuri.
1)raja pertama adalah raja basira
2)raja kedua adalah raja mika
3)permaisuri pertama adalah permaisuri nada
4)permaisuri kedua adalah permaisuri faria.
Mereka mempunyai kuasa elemen. Api, kilat, air, angin,tanah dan tumbuhan.
Tiga putera kepada raja dan permaisuri kedua mempunyai kuasa elemen api, angin dan tanah.""jadi macamana dengan anak kepada raja dan permaisuri pertama"giliran aqira pula yang bertanya.
"maaf sebenarnya tiada siapa pun yang tahu kuasa yang dimiliki oleh anak raja dan permaisuri pertama dan kami pun tak tahu mereka itu lelaki ataupun perempuan yang kami tahu anak raja dan permaisuri kami ada tiga orang dan mereka kembar. "Ooo
"mari ikut saya, kita keluar dari hutan ini,bahaya kalau kita terus berada disini" kirini mengajak aqira, alisya dan ariana untuk keluar dari hutan ini.
Perjalanan mereka mengambil masa selama sejam untuk keluar dari hutan itu. Apabila mereka berjaya keluar dari hutan itu mereka bertiga terpegun dengan keindahan kota atau bandar di magic world yang diberi nama negara trystal.
Bersambung..
😉😉😉 komen la kalau sudi
YOU ARE READING
Three Twin Girl Magic
FantasyAqira Alisya Ariana Kembar tiga yang mempunyai kuasa magic dari kecil.. Mereka dibesarkan didunia manusia oleh atuk mereka, mereka tidak tahu siapa diri mereka yang sebenar. Suatu hari ketika atuk mereka pergi kerja, mereka bertiga bertekad hendak...