Aqira,alisya dan ariana meneruskan perjalanan mereka mengikut kirini."waahhh,kakak Qira besar ya negara ni dan banyak tempat-tempat yang menarik dan cantik" ariana memberitahu pendapatnya tentang negara ini kepada kakaknya.
"ya tempat ni memang cantik tapi kita harus berwaspada sebab kita masih baru di sini" aqira menyokong adiknya tentang negara ini tapi dia menasihat adiknya supaya berwaspada pada keadaan sekeliling.
"ermm,betul tu kak,eh mana kirini tadi dia ada dihadapan kita tapi sekarang tak ada pula??" alisya memerhati sekeliling untuk mencari kirini.
"jom la kita jalan-jalan sambil cari kirini" aqira dan adik-adiknya berjalan disekitar bandar itu untuk mencari kirini
"aku cakap aku tak nak maknanya tak nak la,kenapa paksa-paksa aku suruh buat kerja korang pula"
Ariana terdengar suara perempuan di lorong belakang kedai makan tempat mereka singgah.
"kak qira kak lisya,dengar tak apa ariana dengar,suara tu macam suara kirini la" ariana menanya kakak-kakaknya.
"haah la suara tu suara kirini" alisya memasang telinganya untuk memastikan tekaan adiknya betul atau tidak.
"eh eh eh perempuan ini,kau dah berani menjawab sekarang ye,kau tak kenal kami ni sapa haa,aku putera rayyan ,putera mahkota negara ini dan aku perintah kan kau supaya buat kerja akademic ini untuk kami,kau kan pandai kirini"
"walaupun kau putera mahkota tak semestinya kau boleh buat sesuka hati kau la gila" kata seseorang dibelakang mereka.
Putera rayyan dan kumpulannya serta kirini mengoleh kearah suara itu. Kirini terkejut kerana pemilik suara itu adalah alisya turut ada di belakang alisya adalah aqira dan ariana.
"kau siapa?? Berani kau panggil kanda aku gila.. Kau ingat kau cantik sangat" kata seorang lelaki disebelah putera rayyan dengan kasar dan marah.
"well kitaorang memang cantik pun sebab tu la kau dan kanda kau dan kawan-kawan kau juga pandang kitaorang sampai nak terkeluar biji mata tadi."ariana terus menyindir kumpulan putera rayyan.
"kau ini kan.....
Sudahhhhhhhhh!!!!!
Siapakah agaknya yang menjerit itu nantikan part 2
Bersambung....
Sila komen dan minta maaf kalau ada ayat yang salah 😊😊😊
YOU ARE READING
Three Twin Girl Magic
FantasyAqira Alisya Ariana Kembar tiga yang mempunyai kuasa magic dari kecil.. Mereka dibesarkan didunia manusia oleh atuk mereka, mereka tidak tahu siapa diri mereka yang sebenar. Suatu hari ketika atuk mereka pergi kerja, mereka bertiga bertekad hendak...