Kapitola 1

410 13 0
                                    

Do osmi let jsem vyrůstala v dětském domově, až jednoho krásného dne přišel 'můj den'. Všechny ty děti, co se mnou v domově žily byly z toho dne 'D' nadšení. Ze všech stran jsem poslouchala ''Ách, jací asi budou'', ''Doufám, že budou mít veliký dům a psa'', ''A jak bude vypadat můj pokoj''...Jo, na jednu stranu jsem to chápala, taky mě tyhle věci zajímaly ale nutně jsem to k životu nepotřebovala. V děcáku jsem byla od mimina. Neznala jsem své rodiče a poznat jsem je nechtěla. Jako malá jsem byla introvert a v domově jsem moc kamarádů neměla. Bavila jsem se s Tonym a Emily. Tony byl v domově od mimina, stejně jako já. Emily přišla, když nám s Tonym byly čtyři. Emily bylo pět. Vždycky byla vůdce naší partičky a to jen kvůli tomu, že byla starší. No, a teď k tomu, jak jsem se z dětského domova dostala. Byl sychravý listopad, venku foukalo a já koukala z okna. Miluju tohle počasí. Fascinuje mě. Před domovem zastavilo auto. Vyšla z něj nóbl panička s vyfešákovaným mužem. Nenapadlo mě, že to jsou mí budoucí rodiče. Jednou už tu u nás byli. Zalíbila se jim Em, a my s Tonym, jsme jí takovéhle rodiče přáli. Když mi došlo kdo to je, běžela jsem za Emily. Než jsem ale stačila do herny,kde byla doběhnout uslyšela jsem vychovatelku Mary.

''Rainy, broučku,''řekla sladce ''běž si do pokoje sbalit kufřík, jsou tu tví adoptivní rodiče.''

''Já? Myslela jsem,že si jdou pro Emily.''

''Ne Rai, jsou tu pro tebe...Tak utíkej.''řekla a s úsměvem mě pohladila po tváři.

Nevím, jestli jsem v tu chvíli měla radost. Ale říkala jsem si, že když pro mě přijeli v tomhle počasí, náhoda to není. Doběhla jsem do pokoje a sbalila tu trochu svého majetku. Rozběhla jsem se do herny rozloučit se s Tonym a Em.

''Tak se mějte. Napíšu vám, ano?'' oba jsem objala a usmála se nad jejím překvapením. Nikdy jsem jim později nenapsala.

''Měj se Rainy.''řekli sborově a zamávavali mi.

Rainy. Jo, takhle se jmenuju.Možná to jméno způsobuje, že miluju deštivé a sychravé počasí. Možná taky ne. No a tak jsem 8.listopadu opustila děcák.

Old friends. New love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat