Kapitola 8

141 13 2
                                    

TONY

Bože, ona je krásná. Když jsem ji poprvý viděl na Raininým facebooku, byl jsem z ní vedle. A co teprve, když dneska šla s Rai ke kavárně. A teď když leží u mě v posteli jsem nejšťastnější kluk pod sluncem.

''Co se stalo v kavárně s Rai?''zvedne hlavu z mýho hrudníku a prolomí to ticho mezi námi.

''Co by se mělo stát?''zeptám se.

''No něco se stát muselo. Jen tak z ničeho nic mi Rainy napsala jestli jí přijdu namyšlená.''

''Aha. Tohle. No jen jsem jí řekl něco, co si myslím o jejím chování.''řekl jsem tiše a pohladil ji po vlasech.

''Konečně to někdo udělal.''usměje se.

Pak jsem se nad ni jen sklonil a začal ji líbat. Nejdřív pomalu a jemně a pak jsem přidal na vášnivosti. No a co mohlo asi následovat dál. Nepřišel jsem si divně, že jsem se vyspal s holkou o který skoro nic nevím. Přišlo mi, jako už bych o ní věděl všechno. Když jsem prozkoumával její tělo polibky, bylo mi snad nejlíp v životě. Když se prohýbala slastí zapomněl jsem na všechen okolní svět. Byl jsem tu jen já a ona. Nikdo jiný. Pak když jsme vedle sebe leželi, po našich tělech stékaly krůpějky potu věděl jsem, že nechci aby to bylo jinak. Když do mě začala bušit polštářem, aby jsem prý konečně pochopil, že se musíme obléknout a jít, bylo mi to fuk a jen jsem se smál. A ona se smála taky, ale nakonec mě přemluvila. Když jsme pak vedle sebe šli večerním Dublinem, vůbec mi nevadilo to ticho mezi námi. Nebylo to takový to trapný ticho, protože ona se culila a já s ní. Skočil jsem nám pak ještě koupit zmrzlinu a i když mě celýho zapatlala, bylo mi to jedno. Až před jejím domem jsem posmutnil. Přivinul jsem ji k sobě a cítil její dech na krku. Voněla, strašně krásně voněla.

''Zítra spolu zase budeme, že jo?''zeptala se s výrazem malého štěněte, kterému omylem někdo přišlápnul ocas.

''To je přece jasný. Už bez sebe nebudeme.''povzbudivě jsem řekl a políbil ji na čelo.

''A co mám říct holkám? Hlavně Rainy?''zeptala se vážně.

''Nic. Je tvoje věc co děláš, proč to děláš, jak to děláš a hlavně s kým to děláš.''zasmál jsem se.

''Teď si měl zase ohníčky v očích!!''zasmála se.

''No ještě se div!!''

''Tak já už jdu.''řekla rozhodně.

''Štveš mě.''zašeptal jsem jí do ucha.

Pak když jsme se doobjali a dolíbali, musel jsem vypadat jako nějakej slušnej ganjaman. Culil jsem se na všechny okolo, na celej svět.

''Miluju Miu!''zakřičel jsem před EC Parkem.

Doma stále nikdo nebyl a vlastně mě vůbec nepřekvapily dvě zprávy, co mi přišly.

''Ahoj miláčku♥''

''Promiň za tu kavárnu. Co kdyby jsme si to vynahradili...Třeba zítra? :)'' 


Ahoj. Hádejte kdo je zpátky? :D Hahaha, jak dlouho mi to zase vydrží. Tak tu máme další příběh ze světa našich hrdinů :D. Docela zlom. A to bude přituhovat (pokud se teda někdo dokope napsat novou kapitolu, ehmehmehm..). Snad vám to teď všechno vynahradím. Protože musím! Po dlouhé době jsem zavítala na wattpad, kvůli upozorněním, které mi začaly vyskakovat. Chvilku jsem vlastně jen nevěřícně zírala, kolik se tu nahromadilo přečtení!! . 1.1 K?!! Whaaat?

 D Ě K U J U

A bude se snažit se polepšit!

xx E.

Old friends. New love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat