MIA
Jéé, mně někdo píše? Aha, Rainy.
"Ahoj Minnie.''
"Ahoj Rai."
By mě zajímalo co potřebuje že píše...
"Víš...Mám dotaz. Přijdu ti namyšlená?"
Ne Rainy, vůbec mi nepřijdeš namyšlená. Vůbec nedáváš všem ostatním najevo že ty jsi víc než oni.
"Ne Rainy, nepřijdeš mi taková:)"
"Ok, díky♥."
Za tu falešnost bych měla skončit v pekle. Ale jaká jiná mám být? Takhle, když se bavím s Rai a Loli, mám možnosti. Já nemám zase tak bohaté rodiče, chodí do normální práce a živí mě a ještě bráchu. Nemáme se špatně, dostávám kapesný a jsem spokojená. Sice občas nechápu, jak rodiče zvládají moje školný, ale když nikdy problém nebyl, asi je to v cajku. Je jasný že holkám závidím. Já nechodím na nákupy s kartou nabitou pěnězi skoro každý den. Peníze si šetřím a většinou je utratím s mamkou na nákupech na které chodíme třeba jednou za měsíc. A ještě si teda ráno dopřávám kafe. Když jsme se do Dublinu, přesněji na okraj Dublinu přestěhovali a já začala chodit do školy bylo mi 13. V hodinách jsem se nějak neprosazovala a o přestávkách jsem byla spokojená se sluchátkami v uších. Jednou o přestávce, asi dva měsíce po tom co jsem přišla mi někdo zaťukal na rameno. Zrovna mi hrála v uších písnička od Adele, Someone like you. Otočila jsem se a za mnou stála Lola. Usmívala se. Taky jsem se na ni usmála a zeptala se jí co potřebuje.
"No, já jenom že vypadáš strašně mile, tak mě napadlo jestli se se mnou a támhle Rai nechceš bavit."
"Jé, ty jsi super! Děkuju, jasně že jo...skoro všichni mě ignorujou..."řekla jsem..v tu chvíli ještě upřímně.
Řekla mi ať jdu ještě pozdravit Rainy.
"Rai, to je Minnie. Bude teď naše třetí do party!!"řekla Lola nadšeně.
Podala mi ruku a pak se vrátila ke svému rozečtenému modnímu časopisu. Hned mi bylo jasný že ji nemám ráda. Ale byla hezká, byla to přesně ta holka, která už ve školce vypadá jako miss. A to se mi hodilo. Bylo mi třináct, měla jsem akorát platonický lásky a žádný kluk se ke mně nikdy nějak neměl. To by se mohlo změnit, pomyslela jsem si v tu chvíli a usmála se na Lolu.
Lola je vlastně moje nejlepší kamarádka. Někdy mě teda taky pěkně štve, většinou když je s Rainy a mě si nevšímá. Ale jinak je fajn.
Zajímalo by mě proč se Rainy ptala na tohle...Dneska měla rande s tím úžasným, dokonalým, nejkrásnějším klukem. Že by jí srazil hřebínek? Lole jsem radši neříkala že se mi Tony líbí. Ještě by mi řekla něco ve stylu 'ale líbí se Rai, to jí nemůžeš udělat', Ale můžu. Teď jen záleží na tom jak ho dostat. Jako první si ho přidám do přátel. Na přijmutí jsem čekat nemusela.
"Ahoj Tony, vzpomínáš si na mě? O:)"
Andílek jako vždy. Nechápu holky co nechtějí psát klukům jako první. Mně to totiž problém opravdu nedělá.
Ahoooj!♥ Omlouvám se za kratší kapitolu (slovem kapitola zdravím Grimma Terezku:DDD) ..máme tady 'záporačku' Minnie :D. Teď budou asi ještě tak tři kapitoly z jejího pohledu, pak se možná dostane i na Tonyho. Pak se zase vrátíme zpět k Rai, ale jen na chvíli...uvidíte :).
Tak se mějte!!
xx E.
ČTEŠ
Old friends. New love?
RomanceRainy Forestová, dokonalá dívka se zblázní do kluka, o kterém později zjistí, že je to její nejlepší kamarád z dětství. Ale on o ni nejeví zájem, je u něj 'jen kamarádka'. Rai ho ale musí dostat a půjde si za tím i přes mrtvoly.