Október 7, szerda
Néhányan voltak olyan szerencsések, mint Sirius barátom. A diákok nagy része a gyengélkedőn kötött ki, sajnos Peter is így járt. Lily varázsolt neki egy csokor színes virágot, mikor elindultunk meglátogatni őt.
- Szerinted szereti a jázmint? - tűnődött az illatos csokrát szagolgatva.
- Tudod, hogy Peternek csak az ehető dolgok tetszenek. - nevetett fel Sirius. Én, a kis Lily, meg Remus mentünk elől, Sirius a hátunk mögött lemaradva jött.
- Én hoztam neki mogyoros sütit, remélem izleni fog. - emelte meg a kis kosarat a mindig figyelmes Remus.
A lépteink vízhangzottak a kihalt folyosókon.
- Elég kevesen mennek látogatóba, ahoz képest, hogy majd nem a fél iskola ilyen bajjal küzd. - nézett egy szomorúan szembejövő lányra Sirius, nekem se tetszett. A gyengélkedőt egy hatalmas kétszárnyú fűzfa ajtón át lehetett megközelíteni. Előtte McGalagyony professzorasszony állt gondterhes arcal.
- Sajnálom, Potter, de nem mehetnek be a Peterhez, addíg amíg nem győződtünk meg róla, hogy ez az álomkorság fertőzőe. - ingatta szomorúan a fejét a professzorasszony.
- De ugy-e jól van? - kapott a szája elé ijedten Lily.
- Ne aggódjon Mis Evens, már jól vannak, az összesen felébredtek. - mosolygott a lányra bátorítóan McGalagony.
- Nem lehet, hogy valami varázslény vagy növény okozta ezt? - tűnődtem el, a nagynéném mindig távól tartott az üvegházától, mert azt mondta néhány virágnak olyan erős varázsillata van, hogy eszméletvesztést is kaphatok.
- Bimba professzor már vizsgálja ezt a felvetést. Ne aggódjanak az ügy végére fogunk járni. Menjenek nyugodtan vissza a körletükbe. - hessegetett el minket a tanárnő.
Mivel nem láttam több értelmét itt maradni, mert McGalagyonból úgy sem tudtunk volna semmit sem kiszedni, így felfelé vettük az irányt a kastélyban.
- Muszály nekem is mennem? Lily és Lupin majd elintézi, menjünk inkább varázssakkozni James! - nógatott a lépcsőkön lépkedve Sirius.
- Miről van szó? - nézett fel gondolataiból Remus. Ezek szerint lemaradt a beszélgetésről...
- Arról, hogy Mr Black nem hajlandó könyvtárba jönni, mert lusta olvasni. - nézett mérges szemekkel a kis Lily a nála jóval magasabb fiúra.
- Nem is vagyok lusta. James lustább nálam. - rázta a fejét tiltakozóan Sirius.
- Nem tudok a könyvtárba menni, mágia törtenelemből be kell fejeznem a házimat, sajnálom. - húzta el a száját Lupin.
- Jaj azt nekem is be kell fejezni, én sem tudok menni... - álltam meg a lépcső tetején, mire valaki belémjött, így majdnem elestem.
- Semmi gond, majd mi a mindig szorgos Sirius és én kutakodunk egy kicsit. Vacsorán találkozunk. - mosolyogott Lily. Tudtam mi jár abban a kis fejében, s azt is tudtam, hogy szegény barátom ma nem fog elszabadulni a könyvek mellől.
- Miért én? - döbbent le Black.
- Te magad mondtad, hogy nem vagy lusta, de ha mégis akkor menj nyugodtan aludni, mint az ovisok. - tette karba a kezét a kis Lily.
- James mond meg neki, hogy nem vagyok lusta. - szolt segítségkérően a fekete hajú fiú.
- Ebbe inkább nem keveredek bele, bocs. Ezt a csatát neked kell megvívnod. - tettem a kezem biztatóan a vállára.
- Legalább egy pajzsot adj, szembe akarok menni egy sárkánnyal. - nézett a szemembe.
- Olyan pajzs nem létezik, ami őt vissza tudja tartani. - hajtottam le a fejem, hogy ne lássa a nagy vigyorom.
- Mindig te voltál az egyik legjobb barátom, ha meghalok égesd el az iskolai holmiaimat. - bologatott szomorúan Sirius.
- Megigérem, most menj utadra barátom. - ,,búcsúztam" el tőle.
- Nem zavar, hogy én is itt vagyok. - szolt ránk Lily.
Sirius ellépedt melőlem, s a lépcsőn felefele kezdett szomorúan lépkedni, a kis vörös hajú lány mosolyogva követte, nyerő páros voltak.
- Menjünk Remus, mert még a végén egész életünkben rémisztgetni fog minket a szellem tanárunk az elemaradt beadandó miatt. - indultam el a könyvtárral ellentétes irányba.
- Szerinted jól meglesznek, nem kellett volna mi is menjünk? - szomorkodott Lupin.
- Ugyan már, majd Lily megoldja. Vele senki nem mer ujjat huzni, mert hanem fejbe vágja a legvastagabb könyvével, s az rosszabb bármely átoknál. - nevettem a kis vörös hurrikánra gondolva.
A klubbhelyiségben elővettünk egy-egy tekercset, s végtelen oldalú történelem könyvek fölé görnyedve olvastuk a kobold felkeléseket.
- ,,Loherés Szendre vezetésével..." - olvastam fel az egyik bekezdést. - Milyen neve van ennek könyörgöm. - néztem félve a dolgozatomra, hogy ezt a nevet lemaerjeme írni.
- Torzborz Töpörcsig... - motyogta Remus az egyik kétes nevű kobold nevét.
Miért kellett felkelniük azoknak a koboldoknak? Nem tudtak volna aludni még egy orácskát!
Én gyorsan lekörmöltem még pár sort, az utolsó sort nagy betűkkel írtam, hogy a lap alját teljesen befedje az írásom. Lupin vékony, fürge ujjai gondosan írták le az utolsó szavakat. Nagyon aprón és sűrítetten írt.
- Szerintem vigyük fel és menjünk vacsorázni, eddig Lilyék is befejezték. - szedte össze a ludtollakat Remus.
- Siriust le kell huzzuk a könyvtárból. - mosolyogtam össze a szemben ülő barátommal.
Sovány arca, kiuró állú nagyszemű fiú volt Lupin, hiába tömtek bele minden ételt, az iskolai egyentalár úgy is logótt vékony testén. Két okos szeme barátságosan nézett a világra, mindenkiben csak a jót kereste, még Fricsben is...
Harry mosolyogva nézte apja girbegurba betűit, ekkor értette meg milyen is volt valójában Lupin professzor. Az apja gondolatait olvasva olyan volt neki, mintha ő is átélte volna vele ezeket a pillanatokat, mintha a szülei mellett lett volna fiatal éveikben.
Köszönöm, hogy ennyit vártatok erre a részre, nagyon sajnálom, hogy ilyen sok időbe tellett.
Remélem tetszett.
Megéri fojtatni? Kíváncsiak vagytok a törtnénetre?
Az aggódóimnak meg üzenem, hogy még nem haltam meg. ❤️❤️
YOU ARE READING
Tekergők Élete / Harry Potter Fanfiction
FantasyA híres Harry Potter szülei is jártak a Roxfort boszorkány- és varázslóképző szakiskolában. Ahogy Harry, úgy édesapja is a szabályok megszegéséről és szünni nem akaró bajkereséséről volt híres. Szülei iskolai évei sem voltak zökkenőmentesek. James...