Október 30, péntek
Morcosan ébredtem. Úgy éreztem, hogy a pénteki napot jobban el se tudta volna az szúrni, aki az órarendet írta. Két, KETTŐ TELJES ÓRA a mardekárral, és ez még ebéd előtt. Persze, délutánra is kell még egy óra, had szenvedjenek a diákok.
- Én ma beteget fogok jelenteni, és egész napom MadamPomfrey-val töltöm kettesben. - jelentette ki Sirius halál komoly hangon. A Griffendél asztalának fele nevetésben tört ki.
- Sajnos, bele kell gázoljak az álmaidba, mert ma a mardekárral fogunk, kettesben, tanulni. - hangsúlyoztam ki a kettesben szót Siriusra nézve.
- Nem nem nem és nem!! Ez rosszabb mint a karácsony... - temette az arcát a tenyerébe Sirius.
- Most miért? A karácsonyi a legjobb ünnep. - szólalt meg Peter az asztal sarkából.
- Akkor te még nem élted át a Black-család féle ünneplést. - motyogta Sirius.
- Miről maradtam le? - ült le Lily mellém.
- Azon töprengünk, hogy a karácsony Black-család módra vagy a pénteki 2 óra hosszú mulatás a mardekárral ebéd előtt a rosszabb? - vázoltam fel a beszélgetésünket.
- Nos, szerintem az ilyen érthetetlen feltevéseknél rosszabb nincs. - szögezte le az álláspontját Lily, majd nekilátott a reggeli müzlijének.
- Mérföldekkel előrébb jutottunk... - motyogta Sirius a poharába.
- Most mit vagytok úgy oda? Rosszabb is lehetne. - rántott egyet a vállán Lily.
Ezen mind elgondolkodtunk, de rosszabb dolgot sehogy sem kaptunk. Elsős griffendélesek voltunk, nekünk ennél rosszabb nem létezhetett még.
"Dupla első óra egy sötét pincébe zárva,, - így kezdenék bele a történetbe, ha elszeretném mesélni életem eddigi leghosszabb két óráját.
Hátra ültem, Remus és Sirius közé az óra elején.- Mr Potter jöjjön közelebb, maga is Mr Black. A hátsó padot nem maguknak tartom fent. - intett Lumpsluck nekünk, majd a második sor egy üres padjára mutatott. - Hozzák Mr Lupint is.
- Jól kezdődik. - sugta nekem Sirius.
- Várj, amíg Pitonkáék belendülnek. - válaszoltam, mire visszafojtotta a nevetését.
- Nos, a mai témánk a tavi növények használata bájitalokban... - kezdett neki a professzor úr, úgy kábe az első óra felénél el is vesztettem a fonalat.
- Valaki megtudná mondani, milyen vizet kedvel a vízitorma? - tette fel a kérdést Lumpsluck.
Lily keze azonnal a magasba lendült, Remus is jelentkezett, de szerényebben. Páran még nyujtózkodtak, közöttük Pitonka is.
- Sekély vízi növény. - sugta nagyon halkan mellettem Remus, mintha tudta volna előre mi következik.
- Mr Potternek van ötlete esetleg? - fordult felém a professzor.
- Khm...ha jól tudom a sekély vízet kedveli ez a faj. - mondtam ki a választ, mire a tanár helyeslőeg bólintott.
- Kösz. Honnan tudtad? - motyogtam Remusnak.
ESTÁS LEYENDO
Tekergők Élete / Harry Potter Fanfiction
FantasíaA híres Harry Potter szülei is jártak a Roxfort boszorkány- és varázslóképző szakiskolában. Ahogy Harry, úgy édesapja is a szabályok megszegéséről és szünni nem akaró bajkereséséről volt híres. Szülei iskolai évei sem voltak zökkenőmentesek. James...