Október 26, hétfő
Az egész tegnapi napom tanulásból és mérgelődésből állt. Egyáltalán nem vagyok stréber, a szó még megközelíteni sem mer.
Tegnap futva benéztem Lilyhez, nem maradtam sokat, mert jött Pitonka, kezében egy könyvel. Ma ebédre már ki is engedik a gyengélkedőről.
Ott ültem a Griffendéles asztalnál, és két harmadévessel beszélgettem a pénteki kviddicsmecsről.- Semmi esélye a Hollóhátnak a Griffedéles csapattal szembe. - mondta Carl, egy magas szőke hajú srác, aki nagyon jó hajtó hírében állt.
- Persze, hogy te ezt mondod, hisz a csapatban vagy. De azért el kell ismerned a Hollóhát összeszedte magát a tavaly, s ki tudja milyen meglepetéssel állnak elő idén? - magyarázta Andrew, aki hozzám hasnonlóan szemüveget viselt, csak míg én kerek keretűt, ő a négyzetest választotta.
- Ki most a csapat kapitány? - kérdeztem, miközben a pörökltömben turkáltam, aznap sehogy sem volt étvágyam.
- Aaron, a fogó. - felete szűkszavúan Carl, s tudtam egy kínos témához ért a beszélgetésünk.
- Hát igen, a Griffendél arany kezes fogólya. - törölte meg a tea gőzétől bepárásodott szemüvegét Andrew.
- Jövőre már valamelyik híres csapat fogólya lesz, és nem a Griffendélé. Azt hallottam még a nemzeti csapatba is befog kerűlni ha így halad. - folyt bele a beszélgetésünkbe az Andrew mellett ülő lány, Anezka, ha jól tudom.
- Tehetsége van, de nem hiszem ezzel akar majd foglalkozni. Ha jól értesűltem inkább sárkányokat akar nevelni Romániában. - hajolt bizalmasan közelebb Andrew.
Ekkor valaki levágta magát a mellettem levő helyre, ahol Lily szokott ülni. Már fordultam volna is oda, hogy megkérjem az illetőt válasszon egy másik helyet, mikor megláttam egy nagy vörös hajzuhatagot.
- Végre rendes kaja. Tudod miken éltem a gyengélkedőn? - fordult hozzám vigyorogva, majd szedett magának egy keveset a még mindig gőzőlgő levesből Lily.
- Kiengedtek? - kérdeztem.
- Nem, még ott kell maradjak, csak leszöktem enni. - felete szakrasztikusan a lány.
Hosszasan evett, mire a desszerthez ért már alig maradtak a nagyteremben kettőnkön kívűl egy páran.
- Érdekes dolgot láttam tegnap éjjel. Ha lettél volna szíves többet maradni nálam látogatóba, akkor már tudnál róla. - tett szemrehányást, majd folytatta. - Láttam egy csuklyás alakot bejönni a gyengélkedőre, azt nem tudom, hogy nő vagy férfi volt-e, mert az egész testét befedte a köpeny.
- Mit csinált a gyengélkedőn? - vágtam közbe, de éppen csak suttogtam.
- Valamit keresett, végignézte a javasasszony könyvét, amelybe mindig jegyzetel,meg firkál, s végignézte a gyógynövényes szekrényt, de semmit nem vitt el. - fejezte be az evést Lily.
- Ezt elmondtad Pitonkának? - kérdeztem csak úgy mellékesen, s a szemem sarkából láttam, hogy a másik asztalnál egy rideg szempár néz minket.
- Nem, dehogy. Ez a mi nyomozásunk. - rázta tüntetőleg a fejét a lány, s felállt a padról. - Megyek elkérem Remus jegyzeteit, jössz?
VOUS LISEZ
Tekergők Élete / Harry Potter Fanfiction
FantasyA híres Harry Potter szülei is jártak a Roxfort boszorkány- és varázslóképző szakiskolában. Ahogy Harry, úgy édesapja is a szabályok megszegéséről és szünni nem akaró bajkereséséről volt híres. Szülei iskolai évei sem voltak zökkenőmentesek. James...