Iskola ez, nem játszótér

736 50 9
                                    

Október 27-28, kedd-szerda

Egy mágus és boszorkány tanonc sem tud unatkozik a Roxfortban. Az új órarendem pontosan ezt bizonyítja:
Hétfő:
9-11: Átváltoztatástan (Hollóháttal)
11-12: Gyógynövénytan
-ebéd
14-16: Mágiatörténet (Mardekár)

Kedd:
9-10: Asztronómia (elmélet)
11-12: Bájitaltan
-ebéd
14-16: Legendás Lények Gondozása (Hugrabuggal)

Szerda:
9-11: Bűbájtan
11-12: Bájitaltan ( Mardekárral)
-ebéd
14-15: Átváltoztatástan ( Hollóháttal)

Csütörtök:
9-10: Sötét Varázslatok Kivédésetan
10-11: Mágiatörténet
11-12: Varázsportan (Hugrabuggal)
-ebéd
14-16: Gyógynövénytan ( Hugrabuggal)

Péntek:
9-11: Bájitaltan (Mardekárral)
11-12: Legendás Lények Gondozása
-ebéd
14-15: Seprűlovaglástan (Mardekárral)

Reggeli után mászhattunk fel a csillagvizsgáló toronyba, hogy aztán egész órán diktálás után írjunk. Minden csillagkép keletkezését le kellett jegyzeteljük, s amelyikre nem maradt időnk azt házi feladatnak hagyta ki.

- Ma csillagport hányok ha még egyszer meghallom azt a szót, hogy ,,éjjeli égbolton". - fintorgott lefele a lépcsőn Sirius.

- Egy szinoníma szótár tényleg elkellene a tanárnak. - bolintott egyet értve Lily is.

- Inkább örüljünk, hogy a következő órát nem a Mardekárral kaptuk. - szoltam bele a társalgásukba átnézve az új órarendem.

- Utálom a csütörtököt, jobban mint a hétfőt. - húzta el a száját Sirius.

- A péntek sem valami kecsegtető. - panaszkodott a maga stílusában Remus is.

Ahogy így mondták a problémáikat tovább a barátaim, egyre csak lennebb értünk a kastély falain belűl. Keskeny és mohával borított lépcsők választották el a pincét az épület csillogó felétől.

- Lehet, hogy idelent hideg és doh szag van, de nezzük a jó oldalát. - próbált valami optimista gondolatot is megfogalmazni Remus.

- Miért? Van olyan is? - húzta fel kíváncsian a szemöldökét Sirius.

- Ez az óránk legalább nem a Mardekárral van. - tényleg... el is felejtettem, hogy legalább a keddi napokon megszabadúltúnk a tanorák alatt a mardekáros diákoktól.

- De a holnapi már velük lesz... - suttogta Sirius, ezzel megint mély csend telepedett ránk.

A pinceszobábab Lumsluck professzor hosszú bíbór és smaragd talárban állt.

- Hova készűl tanárúr? Talán randija lesz? - kérdezte Sirius, mikor meglátt a professzort.

- Ne butáskodj Black, ma van a Britt Varázskutatás napja. - mondta a tanár elpirúlva.

Az óra csendben lezajlott, látszott, hogy a mardekár frappáns poénjai nem voltak jelen, mert mindenki normálisan tudott komunikálni.

- Halljátok? - kérdezte a lépcsőn felfele baktatva Sirius.

-Ding-Dong-Ding-Dong-Ding-Dong

Tekergők Élete / Harry Potter FanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora