Nagyon szépen köszönöm a díjat got7er!!
Szabályzat:
- Köszönd meg a díjat ( mégegyszer köszi ^^ )
- Olvasd el annak a blogját akitől kaptad ( még nem jutottam el odáig, de rajta vagyok!!!)
- Írj magadról 10 tényt.
- Válaszolj 10 kérdésre.
- Tegyél fel 10 kérdést.
- Jelölj meg 10 embert.És megint itt tartunk .... Lássuk csak....
1. A NU'EST volt az első kpop banda, akikre rátaláltam.
2. Van egy kutyám.
3. Unokaöcsém szerint van nálunk egy szoba ami üres.... igen, az én szobám.... ( sarokülő, szintetizátor, szekrénysor, szobaszökőkút)
4. Ősszel fogok emelt érettségizni.
5. Idén 11 lyukas órám lesz.
6. 1 évig jártam művészeti suliba.
7. Szeretek kpop táncokat tanulni. ^^ ( mondjuk , azt melyik kpopper nem ?? O.o XD )
8. A kedvenc virágaim a kék rózsa és a japán cseresznyevirág ^w^ ( Légyszi a fiúmnak ne mondjátok el!!)
9. Need For Speed-es vagyok ( PC játék , Underground 1 Forever ^^ )
10. Egyforma magasak vagyunk Park Shin Hye színésznővel o.o
És akkor got7er kérdései ...
1. Szöulba , Wufengbe , és Ganzhouba
2. De még mennyire!!!
3. Kim TaeHyung :3
4. Mostmár tudom :D
5. Hogy kicsit maximalista vagyok, üs hogy mindenért magamat hibáztatom ...
6. Vicces csajszi vagy... mit ne mondjak :'D
7. Kis aranyosan felvilágosítom őket pszihopata vigyor és gyilkolási hajlamok közepette ( na jó , igazából javarészt csendben tűröm, de valakik észreveszik maguk és ki is javítják , elég rájuk néznem ^^ )
8. Ha jó a sztorija , vagy olyan dolgok vannak benne ami megfelel az én igényeimnek, akkor igen :)
9. Még nem kezdtem el, de el fogom olvasni!!
10. Aha *-*
Nos, eljött az én időm .... hehehe
1. Tudtad, hogy van kínában egy kínai bátyám , aki a legjobb barátom is?
2. Ha 6 hónapja ismernél valakit , és nincs rá lehetőség, hogy találkozzatok (még) , de megkér hogy legyél a csaja, mit válaszolnál?
3. Van kedvenc animációs filmed?
4. Mi a kedvenc filmed?
5. Tudtad, hogy ninja vagyok és láthatatlanná tudok válni?
6. Tudod ki Aaron Yan?
7. Lee Jong Suk vagy Kim Woo Bin?
8. Tudod melyik filmből van a fenti gif? Ha igen, melyik jelenetben van benne?
9. Megnéznéd japánban a Fények alagútját?
10. Tudod mi az életcélom?És végezetül a jelöltjeim ( akikből ismételten nem lesz 10 )
HopeWyatt
BTSfanclub
LilianaLovegood
MartinaJuhsz
myruna_1205
Steffy_1605
KAMU SEDANG MEMBACA
7 Legenda (BTS FF, BEFEJEZETT)
Fiksi PenggemarBTS mint a világot megmentő , hét , természetfeletti erővel bíró, emberi lény,valamint egy mester , aki arra hivatott, hogy megtanítsa őket erejük felfedezésére, használatára, és hőssé formálja őket? Vajon sikerül legyőzniük az elnyomást, és megdönt...