SOSYAL MEDYADA TESETTÜR

29 8 0
                                    

Es selamun aleykum ve rahmetullahi ve berekatuhu...

Değerli mü'min bacılar bugün bu yazıyı yazmış olmak beni bir hayli düşündürdü, ümmetin baş'örtülü kızlarının bu denli rahat ve edepten yoksun bir şekilde kendilerini sosyal medya da beğendirme çabaları, hem toplumun ahlak oranını düşürmekte hem de yeni nesli azgınlığa sürüklemekte, kadınlar yapısal olarak beğenilme isteği taşımaktadır. Yalnız bu şekilde sosyal medya adı altında kendilerini herkesin cep telefonuna atarak değil, bu güdülerini avutma çabaları yanlış ve haramdır!..

Müslüman bacım! mücahide ruhunu sosyal medyada da göster ve Allah rızası için şehvetle bakan gözlerin esiri olma...Sen bu ümmetin kurtuluşusun, geleceğin annesi bu zamanın genç kızı, yani amelleri en değerli şeytanın peşinden bir an olsun ayrılmadığısın sen kendini düzelt, düzelt ki İslam hakim olsun. Düzelt ki; toplumun ahlak sınırları aklına gelsin...

Hiç vazgeçtin mi birşeyden Rabbin razı değil diye...? sorusuna, nefsimden heva ve isteklerimden vazgeçtim diye cevap ver, çünkü sen adn cennetlerine göz koydun, bir kaç kişinin like etmesi seni mutlu etmez, etmemeli...

Senin örneğin capsler yaparak vaktini boşa harcayan bu çağın zaman hırsızları değil, 3 saat uyuyunca gaflete daldığını düşünen imam nevevi olmalıdır..

Haydi kaldır, kaldır kalbi hastalıklıların gözlerinin üzerinde olduğu o fitne saçan resmi, çünkü sen değerlisin, sen İslam'ın yakutu, incisi mücevherisin...ve hiç bir zaman unutma mücevherler yakutlar kısaca değerli eşyalar bile ortalıkta dolaşmaz her zaman saklı tutulur, kimse evdeki mücevherini masasının üzerinde koyup gelenlerin görmesi için bırakıp gitmez!

Son olarak peçeli-çarşaflı kardeşlerimiz; Sizler hiç bir yerimiz gözükmüyor diye boyalı boyalı veyahut da boyasız gözlerinizi paylaştıkça vallahi İslam'ın adını kirletiyorsunuz, tesettür setr manasındadır yani örtmek kapatmak zannediyor musunuz ki o peçenin-çarşafın içinde o pozlarla kapanıyorsunuz, korunuyorsunuz! Vallahi sizin yaptığınız yüzünden peçelilere-çarşaflılara çevre, "aman bunların içinde neler var" gözü ile bakıyor ve bu diğer çarşaflı-peçeli kardeşlerimizin de hakkına girmektir, Allah için kendinize gelin...

Selam ve dua ile...

Binti Mücahid / Genç Muvahhide

Ve Masumiyet ŞiarımızdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin