Kübraa;):
"İyilik ve takva hususunda yardımlasın, günah ve düşmanlık yolunda yardımlaşmayın. Allah'tan korkun, çünkü Allah'ın cezası çetindir." (Mâide, 5/2)Uzun zaman sonra ilk defa bölüm yazıyoruz ama bu sefer yazma amacımız biraz daha farklı. Kitabı okuyan kardeşlerim konuyu zaten bilselerde biz belki daha sonraki zamanlarda okumayan kardeşlerim olurda kitabı bu bölümden okumaya başlayabilirler diye açıklama yapmamızda fayda olur diye düşünüyoruz ve açıklamaya geçiyoruz:
Öncelikli amacımız kardeşlerimizi sosyal medyanın Müslümanca kullanımı hakkında bilinçlendirmektir. Bununla beraber elbette reelde Müslümanca tutumlarımızın nasıl olması gerektiğine değinmemiz de elzem bir durum ve mükellefiyetimizdir. Ancak biz buradaki birçok kitabın aksine bilgilendirmeye değil daha çok bilinçlendirmeye çalışıyoruz. Özellikle de elimizden geldiği kadar yaygın olarak yapılan yanlışları ele alıyoruz.
Gelelim asıl konuya:
Bizim kardeşlerimiz; Müslümanın Müslümandan sorumlu olduğunu bilir, davayı dert edinirler.
Bizim kardeşlerimiz; erkeklerle (İslam hakkında bile olsa) gereksiz diyaloglara girmezler, konuştukları zaman kesinlikle vakarlarını muhafaza ederler.
Bizim kardeşlerimiz; fayda sağlamayan kitaplarla zaman öldürmezler.
Bizim kardeşlerimiz; profillerde kendilerini sergilemez, bu ortamda şahsi bilgilerini vermezler çünkü mahremiyet nedir bilirler, tesettürün yalnızca başı örtmek olmadığını da bilirler.
Bizim kardeşlerimiz; çoğunluğun yaptığına ve günah kılıflarına da aldanmazlar.
Bizim kardeşlerimiz; gerektiği zaman nasihat eder ve her fırsatta nasihat isterler.
Elbette böyle olmayanlarda kardeşlerimizdirler yalnız bu davet kervanımıza katılacak olan kardeşlerimizin davetimizi en güzel şekilde temsil etmeleri gerekir. Bu kitap eğer bir kardeşimizin sayfasında bulunacaksa bunun ağırlığını kaldırabilecek olmalıdır. Şüphesiz, Rabbine gönülden bağlı olanlara kolaydır.
(Bu hayra ortak olmanız kitabımızı sayfanızda yayımlayarak olacak inşAllah)Derdimizi dert edinenlere, gönül kapımız açıktır. Rabbin katında yücelmeye talip olan uhtilerimiz özelden yazabilirler.
Gayret bizden, muvaffakiyet Allah'tandır...
KalbiMahzun
mavi_ruya58
isra114
DawetulTawheed
davam_1453
hakislam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Masumiyet Şiarımızdır
SpiritualEs Selamun Aleyküm ve Rahmetullahi ve Berekatuhu Bizler Müslümanız ve her yerde bunun bilincinde olmalıyız. Kitabın başlığından da anlaşılacağı üzere "Burası bir ıslah yeridir" İnşAllah bu kitapta yaygın olarak yapılan hatalara değineceğim. Her zam...