Müslümanlar sosyal hesap açınca şuurunu kapatıyor.
Özellikle hanımlar kendini sergi etmekte idi şimdilerde erkekler dahi bunu yapıyor şahsiyetlerini davanın önüne koyuyor.
Orijinal makinelerle çektiğiniz fotoğrafların altına yazılan afilli üç beş kelam kimsenin umrunda değil. Ayet hadis de yazsanız zerre bir ehemmiyeti yok üstüne ziyandasınız dini kullanıp kendinizi lanse ediyorsunuz.
Hanım kardeşim bize ne senin elinden ayağından? Yaptığın kısırdan yediğin pastadan? Kendini ve günlük hayatını ne diye neydü belirsiz bir ortama döküyorsun?
Arkadanmış, yandanmış, gölgesiymiş bu amelin sana bir faydası var da biz mi bilmiyoruz. Ne kazandırıyor? Nefsani bir amele neden boyun büküyorsun?
Elhamdülillah Müslümanım dedikten sonra koca bir davayı omzuna aldın sen. Yirmili yaşlarda toy genç olabilirsin. Ancak şuurunu kaybetmeyecek, kendini muhafaza etmeyi bileceksin.
Şeriatın her hükmünü sindireceksin ki yaşayasın, sen yaşa ki Mevla şeriatını nasib etsin.
Şeriatta karını kızını evladını sosyal medya denen pazar alanında satılık mal gibi sergi etmek yoktur kardeşim. Hatta bu deyyusluktur.
Ve hanım kardeşim binlerce kişi zoomlayıp sağ elinin üstündeki tüye varana kadar bakarken sahiden geceleri rahat uyuyor musun?
Sokaktan hiçbir farkı yok hatta daha da dikkat edilmesi gereken bir ortam burası. Sokakta üstünde çarşafını taşıyorsun lakin hayân, utanma duygun yoksa burada seni örtecek bir şey de yok demektir. Sonra rahatça emojili paylaşımlar, yorumlar yapabilirsin. İlk önce gölgeni sonra elini en son kendini sergilersin. Mahremiyet sınırlarını aşar ve umursamaz davranabilirsin. Nitekim taviz tavizi doğurur.
Durumun vehimiyeti anlaşılmıyor mu yoksa biz mi anlatamıyoruz. Ne oluyor biliyor musunuz? Bu tür paylaşımı beğenen hanım kardeşler oluyor ama hâlâ kendilerini teşhir eder hâldeler. Müslümanlar olarak şeriat, ahiret, dava der iken birilerine burada kendini reklam etmemek zor gelmemeli. Hiçbir nefsani hâl dinimizin önüne geçmemeli. Aksi takdirde yaşadığını din zannedenler zümresinden oluruz.
(Alıntı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Masumiyet Şiarımızdır
SpiritualEs Selamun Aleyküm ve Rahmetullahi ve Berekatuhu Bizler Müslümanız ve her yerde bunun bilincinde olmalıyız. Kitabın başlığından da anlaşılacağı üzere "Burası bir ıslah yeridir" İnşAllah bu kitapta yaygın olarak yapılan hatalara değineceğim. Her zam...