DİNİN İÇİ NASIL BOŞALTILIR?

15 5 1
                                    

(İslami Romantizm)

Tebrikler Türkiye! Çok çalıştın, didindin, uğraştın, ve sonunda dinini sefil nefsani duygularına alet etmeyi de başardın. Bin yıllık seruveninde mukaddesatını siyaset, sanat, spor, medyadan sonra aşk-meşk emellerinle de kirletmeye muvaffak oldun. Kendinle gurur duyabilirsin. Din sömürücülüğünde çağları, kıt'aları aştın ve Yep Yeni bir Türkiye oldun artık!
Çürük İslamcı felsefeni şehvetinle kurduğun adi romantizminle mezcedip, İslamcı romantizm''i yarattın! Artık sevgilinin "namaz kılarkenki karizması"na aşık olup onunla "abdest sırası" icin kavga edebiliyor, "bir ezan arası" durup ona aşk mektupları yazabiliyorsun! Yoksa sen "besmelesiz başladın diye mı doyamıyorsun" yarini sevmeye? Hani zaten "alnındaki secde izinden" seçmiştin ya sevgilini!
Yazdıklarımın kuruntu olmasını sizin kadar ben de çok isterdim ama maalesef cümlelerimin hepsi Türkiye'de yüzbinler satan, sosyal ağlarda milyonlarca kişi tarafından takip edilen, içeriği ikide bir paylaşılıp duran bir kitaptan alınma.

 Din sömürücülüğünde çağları, kıt'aları aştın ve Yep Yeni bir Türkiye oldun artık!Çürük İslamcı felsefeni şehvetinle kurduğun adi romantizminle mezcedip, İslamcı romantizm''i yarattın! Artık sevgilinin "namaz kılarkenki karizması"na aşık olup onun...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık yazdıklarıyla İslam'a hizmet etmeyi değil, İslami değerlerin kendi yazdıklarına hizmet etmesini amaçlayan İslamcı edebiyatçılar'ın var Türkiye! Beş para etmez kitaplarını dini semboller, söylemler, ve retoriklerle bezeyerek sana pazarlayan İslamcıların! Sonunda onlardan "romantizm"i de öğrenmeyi başardın. Ve İslamcılarınla el-ele verip "İslamcı romantizm"i kurdun. Eserinle gurur duya bilirsin! Sefil arzularını ve yasak amellerini dini sömürerek meşrulaştırabilir, kalmadı bundan bir de maddi çıkar sağlayabilirsin! Sevgilinin okuduğu Kur'an'dan zevk almayı arzulayıp, gamzesiyle namazına huşu katabilir, onunla el-ele tutuşup göz-göze bakıştığında, "beni sabah namazına kaldır, olur mu aşkım?" diye sorabilirsin!

Ve Masumiyet ŞiarımızdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin