Bir defasında Peygamber Efendimiz, "dul kadın kendisinin açıkça rızâsı olmadıkça, bâkire kız da kendisinin izni alınmadıkça nikâhlanmaz" buyurmuştur.
Hz.Âişe Validemiz, "Ya Resulallah" dedi "bâkire kız utanır, rızasını bildirmez."
Peygamber Efendimiz, "Onun rızâsı susmasıdır." cevabını verdi.SubhanAllahh SubhanAllahh Estağfurullah...
Şimdiki kızlar değil evlenmek için rızasını bildirmekten utanmak, daha evlenmeden sevdiklerini söylemeye bile utanmıyorlar.Size bu vb. konularla ilgili olarak tavizsiz Müslümanca tavır takınanlardan bahsetmek istiyorum:
Allahulaem cemaat mensubu olmayan bir kız. Aracı ile cemaat mensuplarından bir abiye sevdiğini söyler. (Kızımızın kaybettiğinin resmidir) Çünkü abimiz iffetli ve Rabb'ine bağlı bir Müslümandır. Ve tabii olarak sert şekilde tepki gösterir. Bu tutuma nlam veremeyen kardeşlerime açıklamak isterim.
( Karşılık vermemesi iffetinden, sert şekilde tepki göstermesi de Rabb'ine bağlı olduğunun haykırışıdır. Bu bir ilandır 'ben Rabb'ime bağlıyım ve hayasında noksanlık olanlar benimle ilgili hayaller kurmasınlar.) İşte iffet ve İzzet timsali Müslümanlar böyledir. İşte Mus'ab'lar işte Yusuf'lar...
Sevgisini iffetli ve izzetli şekilde içinde tutmayan bir kız da zaten ona layık değildir. Rabb'im herkese layık olduğunu nasip etsin...Bir diğer örnekte kardeşimizden olacak:
Kardeşimiz daha sevdiğini ilk gördüğünde kalbindeki hüznü ve yüce bir dava sahibi olduğunu fark eder. Buna şaşırmayın çünkü zaten bu insanların arasında kimsenin anlayamadığı bir gönül bağı vardır. Şimdi gelelim kardeşimizin durumuna...
İffet timsali kızımız uzun süre içindeki duyguyu kendisi bile kabullenemez, kendisine yakıştıramaz ve sürekli tevbe eder. (Saf kardeşimiz yalnızca sevmesinin günah olmadığını bilmiyordur.) Kendinden büyük bir ablasına söylediği zaman günah olmadığını öğrenir.
Bu ablası kardeşimize 'ilerde unutacaksın, biri aracılığı ile de sevdiğini söyleme' diye nasihat eder.Meryemimiz zaten sevdiğine bakmaya bile utanıyordur. Ve zaten görmeye bile dayanamıyor her gördüğünde içi kan ağlıyordu, dışardan bakan biri heyecandan titrediğini de farkedebilirdi. İşte bu iffet timsali kardeşimiz, günahlardan sakınarak imanın tadını almış olacak ki, iki yıl sonra bu durumundan kurtulur. Ve artık kalbini muhafaza edebiliyor. Elhamdülillah...Rabb'im iffet ve izzetini muhafaza edenlerden eylesin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Masumiyet Şiarımızdır
SpiritualEs Selamun Aleyküm ve Rahmetullahi ve Berekatuhu Bizler Müslümanız ve her yerde bunun bilincinde olmalıyız. Kitabın başlığından da anlaşılacağı üzere "Burası bir ıslah yeridir" İnşAllah bu kitapta yaygın olarak yapılan hatalara değineceğim. Her zam...