ABİLERE...(!)

14 5 0
                                    


"Kim sözünü yerine getirir ve günahtan sakınırsa bilsin ki Allah kesinlikle takva sahiplerini sever."
(Al-i İmran,76)

Sosyal medyada kız-erkek samimiyetlerinin abi-kardeş kılıfı altında oldukça fazla olduğunu görüyoruz. Elbette iyi niyetinizden şüphemiz yok. Fıtratınızdan gelen zaafınızı da biliyoruz.(Ne yazık ki biliyoruz.)

Ama bu sakınmamanız için bahane değildir.

(Öz olmayan) kız kardeşine, kardeşin olarak değer veriyorsun, dertlerine ortak oluyorsun, İslam'ı anlatıyorsun ve tabii ki kardeşin olduğu için(!) sahipleniyorsun. Bazen konuşmalarınız sabah-akşam sürüyor ki, 10 dk bile olsa bu sizi masum yapmaz. (Bunlar bilmeyenler için masumca görünebilir) Ama seni yaratan Rabb'in bu yaptığına HARAM diyor ve niyetin ne olursa olsun namahrem bir kızla bu şekilde konuşmandan razı değil.

Bu mu senin kardeşine değer vermen yani günah bataklığına atmak mı? Sahiplenmeden bunu mu anlıyorsun..??!!! Bir yandan İslam'ı anlatırken diğer yandan cehennemini hazırlıyorsun. Dünyevi sorunlarına çözüm üretiyorsun ama bunu yaparken Rabb'in katında alçalmasına sebep oluyorsun.

Kardeşinin bir ilmi yoktu sana güvenmişti ama onun güvenini boşa çıkardın bu yüzden de ahirette senden şikayetçi olacak.
Bundan sonra nasıl hareket edeceğin sana kalıyor. Ve elbette Allah tevbeleri çokça kabul edendir...

Ve'l Hamdulillahi Rabb'il Alemin...

Ve Masumiyet ŞiarımızdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin