"(Doğrusu) size Rabbiniz tarafından basiretler (idrak kabiliyeti) verilmiştir. Artık kim hakkı görürse faydası kendisine, kim de kör olursa zararı kendinedir. Ben üzerinize bekçi değilim." (En'am, 104)
Bazen kelimelerimin tükendiğini hissediyorum ama sorumluluk duygum susmama izin vermiyor. Laf kalabalığı yapmaktan hoşlanmadığım için direk konuya giriyorum.
*Bir yazımda erkeklere abi diye hitab etmeyin çünkü bu samimiyete zemin hazırlar demiştim. Görüyorum ki, bazı sizli bizli konuşmalarda 'gizli flört'e giriyor. Bu konuda inşAllah daha fazla hassasiyet gösterelim, gerekmedikçede yorum yapmayalım, yorum yapsakta tebessüm etmeyelim.
*"Romantik İslamcılığın" her türlüsü sakıncalıdır. Paylaşım yapanların evli ya da bekâr olmaları farketmiyor, beraber ya da bireysel paylaşım yapmaları da farketmiyor. Eğer insanları bu tür şeylere özendiriyorsanız, her türlü yanlış yapıyorsunuz.
*"Amaç İslami bilgi vermek ya da İslamı anlatmak" bu tür kılıflara kanmayın. İslamı anlatmanın iki insanın birbirine aşık olmasından başka yolu yok mu? Kimse kimseye aşık olmasa biz İslam hakkında bilgi veremeyecek miyiz? Çok istiyorsanız romantik değil de mesela macera romanıyla da anlatabilirsiniz. Birinin hidayetine vesile olan iki samimi arkadaş da olabilir.
*Kalbinizde geçen her şeyi burda paylaşmayın özellikle de hüzünlerinizi. Elbette bir arkadaşınızla paylaşabilirsiniz ama bütün takipçilerle değil. Aslında Rabb'imize yakın olmayı becerebilirsek, O'na yönelebilirsek arkadaşınıza bile söyleme gereği duymayacaksınız. Yakub, "Ben tasa ve üzüntümü ancak Allah'a arz ederim. Ben, Allah tarafından sizin bilmediğiniz şeyleri bilirim" dedi. (Yusuf,86)
*Size garanti veriyorum. Sizi zorlayan bir günahtan bir kere sakındığınız zaman imanın tadını alacaksınız. Ve bundan sonra sakınmak çok daha kolay gelecek.
Bu seferlik bu kadar inşAllah gerektikçe bazı konular hakkında uyarılarım olacak. Kardeşlerimden ricam bana dua etmeleri, ellerinden geliyorsa fiili olarak da yükümü hafifletmeleridir.
Davamızın sonu Allah'a hamdetmektir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Masumiyet Şiarımızdır
SpiritualEs Selamun Aleyküm ve Rahmetullahi ve Berekatuhu Bizler Müslümanız ve her yerde bunun bilincinde olmalıyız. Kitabın başlığından da anlaşılacağı üzere "Burası bir ıslah yeridir" İnşAllah bu kitapta yaygın olarak yapılan hatalara değineceğim. Her zam...