GENÇLERİMİZ

10 3 0
                                    

Peki ya gençlerimiz...

Bir yanım umutlu bir yanım ümitsiz...
Bir tarafta Hakk'ın davasını dava edinmiş, bunun için çalışan çabalayan yiğitler. Bir yanda ise gezmek, tozmak, yemek-içmek, eğlenmek, sevgili yapmak gibi dünyalık üstelik bir kul olarak aslî görevimiz dışında ve hatta haram faaliyetlerle kendini ve nefsini meşgul eden gafil gençler...
Bir tarafta Hakk'ı haykıran, belki sırf bu sebepten sözlü veya fiili eziyet gören, fakat yılmayan mücahitler...
Bir yanda ise "dersten nasıl kaytarırım, nasıl köşeyi dönerim, şu kızı nasıl tavlarım " diye düşünen, gençliğin büyük bir nimet olduğundan habersiz, yıllarını beyhude geçiren gençler...
Bir tarafta üzerinde taşıdığı ayetten dolayı hakaretler işiten, dışlanan, aşağılanan, hor görülen iffet timsali kızlar...

Bir yanda ise üzerinde her hafta başka bir erkeğin kokusunu taşımaktan hayâ etmeyen, Hazreti Fatıma'nın "Bir kızın en kıymetli çeyizi temiz iffetidir." sözünden bîhaber cahil kızlar...

Peki, ne yapmalı?

Ne yapmalı da bu kötü gidişata bir dur demeli? Nasıl yapmalı da içimde yanan bu dava ateşini herkesin yüreğine sıçratmalı? Ne yapmalı da bu kuru gürültüyü Hakk nîdasına çevirmeli? Ne yapmalı, nasıl yapmalı da bu gençliği İslâm bilincine kavuşturmalı?
Ya Rabbi Sen Kur'an-ı Azimüşşan'da "Ey iman edenler! Eğer siz Allah'a (Allah'ın dinine) yardım ederseniz O da size yardım eder, ayaklarınızı kaydırmaz" diye buyuruyorsun ya biz de Senin dinini dava edindik bize hayırlı kapılar aç, bize yardım et! Amin...

www.ilayevmilkiyame.com

Ve Masumiyet ŞiarımızdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin