EVLENMEYİN KARDEŞLERİM!

18 6 0
                                    

Evlilik mahremiyeti gizlemek ve namuslari muhafaza etmek için bizlere tavsiye edilmiş iken mahremiyeti açığa vuracaksaniz ey kardeşlerim evlenmeyin!

Kadinlariniz çarşı ve pazarda olduklarini duyuyorum deyyusluktan Allah'a sığının diyen Ali (r.a) 'nin sözünü hiç göz önünde bulundurmayıp kadınlarınız ile boy boy çekilmiş resimlerinizi instagramda paylaşacaksanız sizler evlenmeyin kardeslerim.

Çekildiğiniz resimlerde birçok bacımıza çeşitli zorluklar nedeni ile giymek nasip olmayan peçeyi alet ederek resimler çekinip nasıl olsa yüzüm bile gözükmüyor diyerek veya erkeklerin mücahid havalarına bürünüp yan cepli pantolonlar giyerek mücahid görünümü veren kisiler sizler evlenmeyin kardeşlerim.

Benim karımdır veya benim kocamdır diyerek caiz gördüğünüz resim paylaşımlarının ardından onlarca erkek veya bayanın sizlere özenerek çirkin bir ilişki içerisine girdiklerine sebeb olduğunuz için sizlere evlenmek yakışmıyor kardeşlerim.

Profillerinize "Birbirini seven iki kişi için evlenmek kadar güzel bir şey düşünülemez"(ibn mace) hadisini kullanıp çirkinliklerinizi bu şekilde meşrulaştırma yoluna gidecekseniz sizler evlenmeyin.

Bir erkek olarak erkeklerin ne kadar yuksek bir şehvete sahip olduklarını bildiğin halde zevcenin resimlerini eklemesine müsade edip haram bakışları üzerine çekeceksen sen evlenmeki kardesim Allah tebareke ve teala şöyle buyuruyor "Ey iman edenler kendinizi ve ehlinizi ateşi insanlar ve taşlar olan cehennem ateşinden sakındırın."(Tahrim,6)

Telegram-İlimvecihad grubu-

_____________________________________

Birkaç şey de ben eklemek istiyorum ama ben biraz daha farklı bir dil kullanacağım. Kitabımda İslam'dan nasibini almamış, fasık, deyyus vs. gibi sözler kesinlikle kullanmam. Bahsedeceğim konularda kullanmam gerekirdi diye size "bunlardan sakınmanız gerekir" şeklinde değilde günahlara kılıf uydurmanın püf noktalarından bahsedeceğim. Biraz değişik bir yöntem olacak ama daha iyi farkındalık oluşturacaktır inşAllah.

* Sevgiliniz varsa eğer sevgilim değil "sevdiğim" deyin çünkü sevgili olma durumu haram ilişkilerde olur. Böylece sizde masum görünürsünüz (!)

* Meşru olmayan konuşmalarınıza " niyet evlilik " ya da " evlilik görüşmesi " derseniz %80 masum görüneceğinze garanti veriyorum.

* Eğer kitabınızın bir bölümünde ya da profilinizde mahremiyetinizi göz ardı ederek şahsi bilgilerinizi vermek ve kendinizi ön plana çıkarmak, egonuzu tatmin etmek istiyorsanız " biz İslamı anlatıyoruz, insanlar düşünmez mi neyin nesi diye ya da bunda şehvet uyandıracak bir şey yok " derseniz doğru yolda bir görüntü verebilirsiniz.

* Profil konusunda " zaten yüzüm görünmüyor" kılıfını söylememe gerek yok sanıyorum.

Ve elbette Rabbinin lütfuna mazhar olmuş Müminler için bu günah kılıfları gün gibi ortadadır...

“Ey iman edenler! Allah’tan korkarak hareket eder de takva dairesinde bulunursanız, Allah size hakkı batıldan ve doğruyu eğriden ayıracak bir kabiliyet, bir nur verir.” (Enfal, 29)

Ve Masumiyet ŞiarımızdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin