Bradavice

440 25 6
                                    

Konečně jsme dojeli do Bradavic.Jeli jsme vozem který táhl....Testrál???A na to Harry.,,Vidíte ty stvoření co táhnou ty vozy?",,Jaké stvoření?",,O čem to tady mluvíš?",,Jsou tažení samy(Chytrá Hermiona😆)?",,Že ano Sů?"zeptala jse mě nakonec Mia a já se probudila z mého snění o Harrym.,,Já je vidím taky.",,Jsou to Testrálové a vidí je jenom ti co viděli někoho zemřít."skončila jsem a nasedla si.,,Sů je ti něco?"zeptal se mě tím jeho líbezným hlasem Harry.,,C-co?",,J-jo js-jsem v poho-hodě."řekla jsem ale bylo vidět,že červenám.Hermiona se zaškebila ďábelským úsměvem,protože dobře věděla co jsem začala k Harrymu cítit.Dojeli jsme a šli jsme rovnou k Velké síni.Mia mi zašeptala:,,Jestli si chceš Harryho získat tak už se ti to povedlo.",,Jen se koukni na jeho obličej když se na něho koukáš těmi krásnými smaragdově zelenýma očima."dořekla a já ji poděkovala. Najedli jsme se a šli do našeho pokoje a Mia mi začala říkat vše o Harrym.Když jsem chtěla jít Harrymu dolů něco říct tak už si tam s ním Ginny sladce povídala. Když mě uviděla tak se šibalsky usmála a mě to lámalo srdce.Ginny jsem měla ráda ale teď?Je na mě hrozně zlá.Nevím čím to je.Ale můžu jí to taky trochu okořenit.{Ginevro Weasleyová nech Pottera mě!Myslíš si,že jen tak můžeš zapomenout?Určitě ne!Tvůj T.M.Raddle}Pak jsem viděla jak sebou cukla a začala brečet. Tohle jsem neměla dělat. Vzala jsem obraceč času a asi o pět minut jsem to otočila.{Tohle mě bude hodně bolet},,Levicorpus.",,Experiarmus"vykřikla jsem a vrátila se zpátky.Auu!Zabolela mě hlava a probudila jsem se na gauči ve spočenské místnosti. Viděla jsem Nad sebou Harryho obličej. Ty rozcuchané černé vlasy,smaragdově zelené oči,bílá pleť...,,Jsem v pohodě"řekla jsem a odešla do pokoje....

Tak chci se zeptat...
Mám dát k sobě Sů a Harryho nebo Ginny a Harryho???(Já osobně jsem chtěla dát k sobě Sů a Harryho)A jaký ship by měli???
ClaireRavenclawgirl

Cože?! Malfoyová!(Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat