Mistrovství světa ve famfrpálu

345 17 0
                                    

Ráno jsem vstala zvesela.Nemohla jsem tomu uvěřit.Znovu jsem si musela přečíst dopis od Rona.

Ahoj Sů.Mamka a taťka by tebe a Harryho vzali na mistrovství světa ve famfrpálu.Samozřejmě tam půjdeme všichni.Tak se u nás stavte 20.srpna.Už se na vás všichni těšíme(hlavně mamka).
Ron

Zbalila jsem si všechny věci i do Bradavic.To tam sice Ron nepsal ale když tam budeme asi dokonce prázdnin.Po tom co jsem si zabalila jsem se oblékla a šla dolů.Obejmula jsem svou tetu a strejdu.Ptáte se proč říkám tetu a strejdu?Protože je  Viktorie Finnkletonová vlastně Mellfreyová.Takže je to sestra mé mamky.A vyšla jsem ven.Zašla jsem pro Harryho.Ach,bože já se zblázním.Už ho zase uvidím.Pustila jsem Romea,aby doletěl k Harrymu oknu.Dursleyovi se mnou ani s kouzlením nechtěli mít nic společného,proto je to tak složité.Po chvilce Romeo sletěl dolů a já ho zavřela do klece.Po chvilce jsem slyšela nadávání  pana Dursleya a pak už jsem viděla vycházet Harryho.,,A-ahoj."řekla jsem nervózně.,,Ahoj už jsem se těšil."řekl radostně a tak jsme šli k nám,kde nás měl vyzvednout Ronův táta.Nikdy jsem ho neviděla vždycky byl někde jinde než jsem byla já.Doma jsme čekali asi půl hodiny a pak v našem krbu něco bouchlo a v tu ránu tady byl pan Weasley.Měl stejně rudé vlasy jako Ron a na tváři měl milý úsměv.,,Harry!",,Jak rád tě zase vidím!"řekl pan Weasley k Harrymu.,,Já vás také pane Weasley.Pak se obrátil na mě.,,A vy jste kdo slečno?"zeptal se mě zmateně.,,Susan.",,Susan-",nedořekla jsem, ,,U Merlina to už je hodin musíme jít.",,Měli jsme tam být už před 10minutami!"vykřikl a my jsme postupně šli ke krbu vzali si čarovný písek(Pan Weasley ho vzal s sebou)řekli jsme ,,Doupě" a pak jsme viděli jen záblesk zeleného plamene a byli jsme tam. Šli jsme ke dveřím kde nás uvítala paní Weasleyová.,,A jak se tedy jmenuješ celým jménem Susan?"zeptal se mě pan Weasley a já polkla.,,Susan Malfoyová."řekla jsem a pan Weasley se na mě zaujatě podíval.,,Ty jsi dcera Elisabeth Mellfreyové a Philipiuse Malfoye?",,A chodíš do Nebelvíru nebo do Zmijozelu?"zeptal se a já se zarazila u jména Philipiuse Malfoye.Ano,jsem dcera Elisabeth Mellfreyové a Philipius Malfoy bude nejspíše můj otec.A chodím do Nebelvíru."řekla jsem a na tváři pana Weasleyho se objevil úsměv.,,Tvoje rodiče jsem velmi dobře znal byli to velmi dobří lidé.,,Akorát tvůj otec měl problémy se svým bratrem Luciusem.",,A pak to s ním nedopadlo dobře.Někam zmizel i s Elisabeth."dořekl naskočila husí kůže.Už byl večer a tak jsme šli spát.Já spala s Miou v pokoji a Harry u Rona.Zítra je to mistrovství světa ve famfrpálu.Už se moc těším....

Tak už je tu konečně 1.kapitola z Harry Potter a ohnivý pohár.Omlouvám se za to,že jsem dlouho nepsala ale ve škole mi ukradli mobil.Tak píšu přes bráchy mobil.Ale po Vánocích budou zase vycházet častěji.
ClaireRavenclawgirl

Cože?! Malfoyová!(Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat