Ráno jsem se probudila brzo ale tentokrát asi v 5:00.Nikdy takhle brzo nevstávám ale když dneska jdeme na to mistrovství tak proč,ne?Nevím ani kdo hraje.Nechala jsem si rozpuštěné vlasy vzala si červené tričko na kterém bylo černě napsáno ,,Griffindor girl",světle modré džíny,fialovou mikinu a udělala si hygienu.Za minutu bylo půl šesté (ráno)a já chtěla probudit Miu.Tři...dva...jedna...Teď!,,Mio vstávej!"zakřičela jsem ale nic.Hmm...takže na to musím po zlém.,,Aquamenti!"vykřikla jsem a Mia spadla z postele.,,Co blázníš?!"křikla na mě dost rozhněvaně.,,Já jenom,že už všichni vstávají."odpověděla jsem ji a ona se rychle upravila.Pak jsme šli dolů kde už u stolu čekali Harry,Ron,Ginny,Fred a George s panem Weasleym.Paní Weasleyová připravovala snídani a my si šli sednout ke stolu.Po dobré snídani jsme vyšli na zahradu kde byla stará bota.Podle mě by to mohlo být přenášedlo.Připojili se k nám ještě dva muži nejspíše otec a syn.Moc jsem si jich nevšímala ale ten kluk byl hezký.Narozdíl od jeho otce.Stejně mi je to fuk.I kdyby byl sebe víc krásný budu mít pořád oči pro Harryho.Všichni jsme se chytli té staré boty.Škublo to problesklo to a...Byli jsme na mistrovství světa ve famfrpálu.Prošli jsme kolem velikých stanů a dorazili k tomu našemu.Byl obyčejný a malý nemohli jsme se tam všichni vejít!No jo.Já zapomněla.Ve světě kouzel je vlastně skoro vše možné.Po Mie jsem vlezla dovnitř a bylo to tam obrovský. Když pak vlezl Harry byl udivený jak malý dítě když vidí novou hračku.Večer jsme šli na to mistrovství.Hrálo Irsko s Maďarskem(Nevím kdo hrál proti Irsku nikde jsem to nenašla tak se moc omlouvám).Bavilo mě se na to dívat,protože já prostě famfrpál miluju. S Harrym jsme se o tom bavili a Mia se zase hádala s Ronem.Miluju když se Harry usmívá a je šťastný.Po chvíli se měl vyhlásit vítěz.Typovala jsem na Irsko bylo velmi dobré.Ale ani Maďarsko nebylo nejhorší.,,Vítězem se stává...Irsko!"řekl do mikrofonu mluvčí a z jedné tribuny se ozval vítězný výkřik.Od druhé tribuny se ozvalo hlasité ,,bů" a začali odcházet.My jsme šli taky.Ale v půlce cesty...Bum!Byli tady smrtijedi.,,Děti pojď...Nestačil dopovědět pan Weasley a už se někde ztratil v davu.Potom George,Fred,Ginny,Ron a nakonec i Mia.My s Harrym jsme zůstali spolu a kryli se.Potom jsme potkali Rona a Miu.Jenže co se nestalo.Kolem nás se rozprostřel ohnivý kruh a objevili se tam smrtijedi.Mířili jsme na ně hůlkami a oni na nás.Potom ale přiběhl ministr kouzel,Ronův táta a pan Diggory.Smrtijedi se zalekli.Jeden na oblohu vyslal nějaké kouzlo a spolu s ohněm zmizeli všichni smrtijedi.Zadívala jsem se na oblohu na,které byla lebka a z pod ní vylétal had.Tak tohle je pěkný začátek...
Táák!Zase po dlouhé době další kapitolka.Omlouvám se,že to nevyšlo dřív.
Your
ClaireRavenclawgirl
ČTEŠ
Cože?! Malfoyová!(Korekce)
Fanfiction(Popis se upravuje podle průběhu děje) Susan Malfoyová již zažila své nejnáročnější ročníky..Již ji čeká 5.ročník, kdy na konci čtvrtého ročníku(do něhož byla z 3.ročníku přeřazena zatím z neznámého důvodu)byla unesena smrtijedi a poznala svoji matk...