Kde to jsem?!

143 4 0
                                    

Probudila jsem se..Ani nevím kde.Ale hlavní je,že jsem pořád ještě naživu.

Vypadalo to,jako bych byla někde ve vězení..Zakašlala jsem a otřela z tváře prach.Rozhlédla jsem se kolem sebe a zpatřila pohyb.

,,Haloo? Je tu někdo?"zeptala jsem se a z jednoho stínu se vynořila nějaká osoba.Chtěla jsem si vzít svoji hůlku ale neměla jsem ji.Pro jistotu mi ji vzali..

,,U Merlina..Susan?Jsi to ty?"rozbrečela se ta osoba.

Vypadalo to na ženu.Byla o kousek větší než já měla blond vlasy a hnědé oči.Byly jsme si strašně moc podobné.Není to..Ne to nemůže být..

,,Mami? Jsi to ty?"rozbrečela jsem se taky.

Žena se rozbrečela a obejmula mě.

,,Myslela jsem..Myslela jsem si,že jsi mrtvá,když jsem se dozvěděla,že James a Lily jsou mrtví..Celých 13 let jsem si myslela,že jsi mrtvá.A ty jsi naživu!"brečela mi do náruči.

,,Já jsem si to taky myslela."odpověděla jsem a usmála se.

Nemohla jsem uvěřit tomu,že jsem našla svoji matku..Nemohla jsem tomu uvěřit.

,,Pokud už řád ví,že je Voldemort zpátky,bude znovu obnoven."řekla zničehonic mamka.

,,Jaký řád?"zeptala jsem se mamky.

,,Fénixův řád.Vede ho Brumbál..Já i tvůj tatínek jsme tam byli.Je to řád pro boj proti Voldemortovi..Co jsem slyšela tak po jeho dočasném pádu se řád zrušil."řekla mamka a já byla udivená ještě víc.

,,Proč je teda můj otec smrtijed a byl to on,co mě sem zavřel?"nepochopila jsem a mamka se na mě smutně podívala.

,,Tvůj strýc Lucius vždy záviděl a dokonce i nenáviděl tvého otce.Jednou to převršilo když jsi se narodila a zjistilo se,že jsi stejně jako Harry vyvolená.Věděla jsem,že by tě chtěl zabít.Tak jsem tě dala k Potterovým.A jeho to ještě víc rozčililo.A tak tvého tátu drží pod kletbou Imperius a nařídil mu,aby mě každý den mučil kletbou Cruciem a řekla mu,kde jsi."povzdechla si mamka.

Až Malfoye staršího najdu roztrhám ho na tři milióny kousků.Zničehonic někdo vešel do cely.

,,Susan jde první."řekl ledově mužský hlas.

,,Phile ne! Prosím! Ji nech na pokoji! Prosím! Jí ne jenom mě! Prosím! Nedělej to! Nemuč naší malou holčičku!"prosila s brekem mamka.

Muž ji ale ignoroval a šel ke mně.

,,Tati? Proč jdeš ke mně? Tati? Odpověz! Tati!"křičela jsem nejistě na mého tátu.

,,Crucio!"křikl a já se začala svíjet v bolestech.

,,Harry"
Už je to týden,co je Susan nezvěstná.Ministerstvo prý dělá,co může.Přitom mě prohlásili za lháře a že Cedrikova smrt byla pouhá ,,nehoda" a že Voldemort se nevrátil.Proč lidem takhle lžou?! Nechápu to.I Hermiona je z toho na prášky.A musím přiznat,že už i Ron se začíná bát toho,jestli Susan ještě někdy uvidíme.Musíme ji najít..Ikdyby mě to stálo život.

Cože?! Malfoyová!(Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat