Tak dneska je první úkol.Hrozně se bojím.Včera jsme byli s Harrym za Hagridem a dozvěděli jsme se špatnou věc.
Dva nebelvírští studenti běželi k hájence na okraji lesa.Ze dveří zrovna vyšel člověk o němž by se dalo říct že je obr.Ten člověk nosil jméno Hagrid a byl hajný a klíčník.Přivítal je a šli dovnitř.Po chvilce Hagrid vyšel a někam šel.Kdyby jsme se pořádně zaměřili věděli bysme,že za Hagridem jdou naši dva Nebelvíři.Jsou pod neviditelným pláštěm.Hagrid jim slíbil,že jim ukáže,co je první úkol.Jenže jak se ukázalo Hagrid měl spíše rande s madam Maxime.Dva Nebelvíři výplázli jazyk a pak se podívali na draky.No jistě.To jim chtěl Hagrid ukázat.První úkol bude mít spojitost s draky.
Bála jsem se.Víc jak kdy předtím.Ron je na nás hnusný kvůli tomu,že jsme to tam prý HODILI a,že jdeme na TURNAJ.Teď máme rozhovor s tou blbkou Ritou Holoubkovou.Vzala jsem si uniformu a hábit.Učesala jsem si vlasy a překryla jsem si jimi malou jizvu na krku.Běžela jsem chodbou až do té doby než jsem se prudce zastavila.Před sebou jsem viděla Draca a Ginny.,,Draco musí to zůstat mezi námi."řekla Ginny a mě se chtělo zvracet.,,Neboj Lásko nikdo se to nedozví."řekl Draco Ginny a já jsem chtěla už vážně zvracet.Počkat?On jí řekl lásko?!Ne,ne,ne!Merline proč?!Pomyslela jsem si ale to už jeden z nich začal mluvit.,,Hm...Cítíš to?"zeptal se Draco Ginny a ona zakroutila hlavou.,,Cítím vanilkový parfém.Takhle se voní ta zatracená Malfoyová!"řekl Draco a já myslela,že na místě dostanu infarkt.Ano,miluju vůni vanilky a proto mám taky parfém.Asi jsem si ho dala dneska moc.,,Prosím tě Dráčku dej mi pusu a už se s tím nezabývej.Budu už muset jít."řekla Ginny a já se chytla za břicho.Hele lidi nechte toho jinak já se vážně pozvracím.Ginny šla na druhou stranu a Draco šel na tu stranu odkud jsem přišla já.Když byl skoro u sloupu rychle jsem vyběhla na opačnou stranu.Uf...Nevšiml si mě.Řekla jsem si a rychle běžela na ten blbý rozhovor.Když jsem tam přiběhla byli tu už všichni.,,Velice moc se omlouvám,že jsem bohudík přišla pozdě."řekla jsem ironicky a Harry se zasmál.Rita se jen falešně usmála a pokynula mi,abych si stoupla vedle Harryho.Já se začervenala a šla si stoupnout k Harrymu.Byla jsem u něj blízko.Cítila jsem jak mi zkouší chytit ruku.Když mi ji chytil naskočila jsem a byla červenější ještě víc.Když si všiml,že to vím pustil mojí ruku a poškrábal se na zátylku.Přišlo mu to trapný.Celou tu dobu nás sledovala Rita Holoubková a já se chtěla propadnout do země.,,Hm...Koho si vezmeme prvního?Tak třeba...Harry Potter."řekla Rita lišácky a já se zamračila.Harry s ní neochotně šel a já si mohla ulevit,že nejdu první.,,Chudák Harry."řekla jsem a ostatní přikývli.,,Ta žšenská je prchaštěná."řekla Fleur a já jsem ji poprvé uslyšela mluvit.Čekali jsme dlouho ale když nakonec Harry vyšel, vypadal rozčileně.Za ním šla Holoubková celá natěšená.,,Teď půjde Malfoyová Susan."řekla Rita a já málem dostala infarkt.Ostatní se na mě podívali s lítostivým pohledem a já jen polkla.Šli jsme do přístěnku pro košťata.,,Tak Drahá je pravda,že jsi sestra Draca Luciuse Malfoye."zeptala se Rita a já zakroutila hlavou.,,Ne nejsem.Moje matka byla úplně někdo jiný a otec nejspíš taky jiný."řekla jsem a Ritiino brko to zapisovalo.,,Takže jenom říkáte,že jste Malfoy-(přerušila jsem ji)Nemůžeme se bavit o něčem jiném?!"řekla jsem a Rita na mě čuměla jak osel.,,No dobře.Co je mezi vámi a mladým Potterem."zeptala se Rita a to mě už totálně vytočilo.,,Mezi mnou a Harrym.No...Jsme kamarádi...Kamarádi...A dost!Tohle je naprosté marnění času.Odcházím!"zakřičela jsem a odešla.Ostatní se divili,že jsem tak brzo nahoře,protože to nebyli skoro ani dvě minuty.,,Ukončila jsem to.Jo a Fleur nechci ti kazit náladu ale teď půjdeš ty."řekla jsem Fleur a ta zakroutila očima.,,Ach Bóše!"řekla Fleur a já jsem se jí vůbec nedivila.Šla jsem s Harrym do Velké síně.Už se mi zase snažil chytit ruku.Dovolila jsem mu to.Bylo mi to jedno.Jenže jsem sebou zase škubla.Takže svou ruku odtáhl.Ale najednou se před námi objevila Mcgonnagalová.,,Slečno Malfoyová pojďte se mnou."řekla Mcgonnagalová a já z hluboka polkla.Šla jsem tedy za Mcgonnagalovou.,,Paní profesorko,co jsem udělala?"odvážila jsem se zeptat a Mcgonnagalová se na mně podívala.,,Potřebuji aby jste přeskočila ročník a místo ve třetím ročníku byla ve čtvrtém.Vím,že byste zkoušky zvládla,protože už teď umíte učivo,které se učí teprve student pátého ročníku.V šestém ročníku vám už odebereme hlídáček.Neptejte se proč."řekla Mcgonnagalová a já byla štěstím bez sebe.Takže teď už jsem ve stejným ročníku jako Harry.Běžela jsem zpátky do Velké síně.Viděla jsem,že u dveří stále stojí Harry.Skočila jsem mu kolem krku.Málem jsme oba spadli ale Harry to vyrovnal.,,Harry já jsem s vámi ve čtvrtém ročníku.Oficiálně nejsem ve třetím ale ve čtvrtém ročníku takže jsem s vámi!"zaradovala jsem se a kupodivu i Harry.,,Musíme to říct Mie a...Pokud se tedy začne chovat normálně...Tak i Ron.Mia do toho bude určitě zaujatá víc než ty tak ta ti určitě dá rozvrh hodin a bude ti půjčovat učebnice."řekl Harry a já byla čím dál tím víc natšená.Oba jsme vstoupili a ostatní se na nás dívali.A nebyl to zrovna vítaný pohled.Pokoušela jsem se to nevnímat a sedli jsme si k Mie.,,Mio mám pro tebe úžasnou novinu Harry už to ví.Budu s vámi ve stejném ročníku."řekla jsem a Ginny si stoupla.Asi nás slyšela.,,Co?!Jak...Když to nejde,abys mohla být s nimi!Ty šmejdko Malfoyovská!"zakřičela Ginny a já zalapala po dechu.Co jsem jí udělala?{Jen počkej Ginevro!}poslala jsem ji myšlenku a ona zrudla natolik,že i její rudé vlasy byly světlejší než její teď krvavě rudá pleť.,,Já nejsem GI-NEV-RA!"zakřičela Ginnevra a ostatní si mysleli,že zešílela.Jediný kdo věděl proč to řekla,jsem byla já,Harry,Hermiona a možná Ronald Weasley.Vlastně jediný s kým se teď z Weasleyů bavím je Fred a George a taky s paní a panem Weasleyovými.Ronaldo se chová jako kretén neboli jak to říká ráda s oblibou Hermiona Jsi kretén Weasley.A Ginevra?O té ani nemluvím.Sebrala jsem se a šla za ní.,,Myslíš si,že budeš důležitá když budeš chodit se Zmijozelským princem,hm!"zakřičela jsem a Ginevra si uvědomila,že tenkrát Malfoy říkal pravdu.,,Rictusem-(přerušila jsem ji)Expelliarmus!"vykřikla jsem a její hůlka mi spočinula v ruce.,,Jak tvrdohlavá.Dokázala jsem odzbrojit i samotného Siriuse Blacka."řekla jsem a pousmála jsem se.Ta vzpomínka kdy sem se konečně dozvěděla něco o mamce.,,Protože se mi hrabeš v mysli.Kdyby jsi to neuměla tak bych tě porazila."řekla Ginevra a já si odfrkla.,,Jenže já se nikomu do mysli nehrabu.Umím jen...jen."nedořekla jsem to a spadla jsem na zem.Točila se mi hlava a hrozně jsem se klepala.Potom už jsem viděla jen černo černou tmu...
,,Harry"(V den prvního úkolu.)
Sů se pořád neprobudila.A ještě k tomu má být dneska první úkol.Jdu teď z hodiny lektvarů když náhle potkám Malfoye.,,Lotříku Potříku kde máš střelenku Malfoyku!"zasmál se Malfoy a já se naštval.Věděl jsem,že chodí s Ginny.Ta zrádkyně.Ne,že bych jí už neměl rád jako kamarádku jenže ona se k nám chová hrozně.Je jak Zmijozelská princezna.,,Draco dráčku kde máš svou zmijozelskou princeznu.Která ještě podle tebe byla předminulý rok jen krvezrádkyně."řekl jsem a odešel.Teď jsem i přestal mít chuť k jídlu a tak jsem šel za Sů.Uviděl jsem Sů jak tam bezvládně leží.Bylo mi jí líto.,,Sů,prosím probuď se mi.Dnes je první úkol a já to bez tebe nezvládnu.Já-já-miluju tě."řekl jsem a začal ji hladit po vlasech.A najednou otevřela oči."Susan"
,,Sů,prosím probuď se mi.Dnes je první úkol a já to bez tebe nezvládnu.Já-já-miluju tě."slyšela jsem hlas.Pokusila jsem se otevřít oči.Podařilo se!A koho nad sebou nevidím.Slavného Harryho Pottera.Kluk,co ukradl mé srdce.Kluk,který mi právě řekl miluju tě.,,Sů!Paní Pomfreyová!"zavolal ale nikdo se neozval.Objala jsem ho.Po chvilce mě odtáhnul a já se chtěla zeptat proč jenže mě umlčel.Umlčel mě polibkem.Můj první polibek.O to lepší to bylo,že jsem ho dostala od kluka,kterého tak dlouho miluju.Po chvilce přišla paní Pomfreyová a Harry zmizel z jejího dosahu.,,Slečno Malfoyová jak jsem ráda,že jste se probrala.Vypijte tohle a rychle běžte na turnaj dneska se koná první kolo."řekla mi Pomfreyová a já vypila tu břečku.Pak už jsem jenom běžela tam kde byl první úkol.Už tam čekal Harry,Krum,Fleur a Cedník.Ano,přezdívka pro Cedrica.Dali mi mikynu.Byla červenočerná a na zádech měla zlatě vyšité příjmení Malfoyová.Harry vypadal smutně a uhýbal mi pohledem.Asi si myslí,že jsem ten polibek nechtěla.Z hluboka jsem se nadechla a šla k němu.Když jsem byla u něj chtěla jsem mu to říct,že to bylo úžasné ale zase mě umlčel polibkama.Začala jsem spolupracovat.Jenže když jsem uviděla odraz blesku z foťáku odtáhla jsem se.Byla to ta blbka Holoubková.Chtěla jsem jí něco říct ale v tu ránu utekla do neznáma.,,Tak pojďte ke mně vyberete si draka."řekl Skrk a my jsme k němu přistoupili.Každý z nás si vybral draka.Fleur-Valašský zelený
Krum- Čínský ohniváč
Cedrik- Šedý krátkonosý
Harry- Maďarský trnoocasý
Já- Norský ostrohřbetýTak jo.Norský ostrohřbetý.Ten je těžší.Ale nejtěžší to má Harry.První šla Fleur pak Krum,Cedric a Harry.Všichni získali vejce.,,Malfoyová!"zakřičel hlasatel a já šla do arény.Přede mnou byl drak.Vypadal,že tady vůbec nechce být.{Hele já s tebou nechci bojovat.Jak vidím tak ty asi taky ne.To vejce není tvoje.Udělali to,abys sis to myslel/a,že je to tvoje vejce.Dej mi ho,prosím.}poslala jsem myšlenku drakovi a ten přikývl a pustil mě.Řekl mi,že mám naprostou pravdu a že se jmenuje Raven.Všichni se na mě udiveně dívali ale já je nevnímala.Vzala jsem vejce a šla.Ještě než jsem vešla do stanu poslala jsem Raven myšlenku o tom,že jí děkuju.,,Jak jsi to udělala?"zeptal se Harry a já se chtěla skočit z Astronomky.To jako fakt?!On mě zná tři roky věděl o tom a on to teď neví.,,Mysl brouku.Mysl."řekla jsem a on si to uvědomil.No pokud byl i takový jeho táta tak se Lily Potterová musela zbláznit.
Tak jsem tu s další kapitolou.Přijde mi to nebo dělám z Ginny pěkně hnusnou šmejdku?Konečně se to projevilo.
#ShipujemeSůharry
A jinak kdyby někdo chtěl udělám charakter ask.Můžete se ptát kohokoliv.Otázky posílejte do komentů.
ClaireRavenclawgirl
ČTEŠ
Cože?! Malfoyová!(Korekce)
Fanfiction(Popis se upravuje podle průběhu děje) Susan Malfoyová již zažila své nejnáročnější ročníky..Již ji čeká 5.ročník, kdy na konci čtvrtého ročníku(do něhož byla z 3.ročníku přeřazena zatím z neznámého důvodu)byla unesena smrtijedi a poznala svoji matk...