Sirius Black?!

402 20 8
                                    

Otevřeli jsme a tam byl Ron celý vystrašený a nohu měl poraněnou.Rychle jsme k němu šli ale on ukazoval na něco nebo spíš na někoho za námi a byl hodně roztřesený.Otočila jsem se a tam byl...Sirius Black?!,,Harry musíme okamžitě pryč nebo...A pak mě zarazil ještě někdo...,,Pane profesore ale jakto,že jste s ním",,.Proč?Prý je to zlý člověk!"dořekla a bylo mi to líto.,,Musíme to říct Brumbálovi a to hned!"řekla jsem a najednou..,,Mdloby na tebe."řekl Black a všichni si mysleli že už asi tady budu ležet na zemi.Protego!křikla jsem a tak jsme na sebe křičeli jedno kouzlo za druhým ale já byla lepší.Jsem totiž hrozně rychlá.Poslední jsem řekla Expelliarmus a měla jsem Blackovu hůlku.,,Není to tak jak si myslíte."{A jak to tedy je Blacku.Někdo tě asi uhodil pánvičkou a ty jsi začal jen tak zabíjet.A zabil si jen 12 mudlů a jednoho kouzelníka.To je v pohodě.To nic není.Není to tak jak to je.Vůbec né.}řekla jsem si ale Black to slyšel.,,Hele,tohle už jsem někde viděl Náměsíčníku.",,Nevzpomínáš si na někoho?"řekl s úšklebkem.,,No nic jdeme k věci."Já jsem je nezabil a ani jsem nezradil tvoje rodiče Harry.,,To Peter Pettigrew."A právě tvoje krysa je on.",,Ukaž mi ji."dořekl a já se do toho vložila taky.,,A proč?",,Dej nám nějaký rozumný důvod Blacku."řekla jsem.,,Jak dlouho máte tu krysu?"řekl na svoji obhajobu.,,D-dvanáct let."řekl vystrašeně Ron.,,A taky nemá jeden prst,že?"řekl Black.,,A-ano.řekl už trochu překvapený Ron.,,A já jsem v Azkabanu 12let těch let co údajně Pettigrew zemřel a nezůstal po něm náhodou jen prst který tvoje krysa nemá?",,A neuměl se náhodou Pettigrew změnit v krysu jestli si dobře pamatuji Náměsíčníku?"dořekl a p.Lupin kývl.Tak jsme tedy Prašivku dali Blackovi a já mu hodila hůlku.,,Už vím koho mi připomínáš....Beth?zeptal se a já na něj koukla s nechápavým pohledem.,,Jsi dcera Elisabeth Mellfreyové-tedy teď už Malfoyové?"dořekl Black a mě to zarazilo.,,Vy jste znal moji mamku?"zeptala jsem se Siriuse Blacka.,,Ano, a je vidět,že si po mámě stejně drzá,odvážná a milá.",,Kéž bych ji zase viděl."řekl a já si uvědomila,že ji miloval a stále miluje.Když Sirius položil "Petera" na klavír a chtěl ho odčarovat ale on začal zdrhat.Sirius a p.Lupin ho zkoušeli odčarovat a nakonec kdy už to vypadalo,že uteče ho kouzlo trefilo.A opravdu!Stál tu před námi Peter Pettigrew.Sirius a p.Lupin ho chtěli zabít.Začal nás prosit a jediný Harry řekl ať ho nechají žít ale,že půjde před ministerstvo aby Siriuse očistili.Vyšli  jsme ven a právě byl úplněk.Najednou přiběhl Snape a s p.Lupinem se něco dělo.No samozřejmě proč jsem si toho nevšimla.P.Lupin je vlkodlak!Začal se proměňovat.Snape stál před námi a kryl nás.A bylo to.P.Lupin se proměnil na vlkodlaka a Sirius ho chtěl uklidnit a přeměnil se na psa a začali se "kočkovat".Po chvilce ale P.Lupin Siriuse zranil a chtěl ukončit jeho život.Nechtěl by to udělat realitě neboli kdyby byl člověk.Ale Harry po něm hodil kámen a on se otočil na něj.Chtěl zaútočit ale z lesa se ozývalo vytí dalšího vlkodlaka.Mezitím se Sirius proměnil zpět a někam se potácel.Harry běžel za ním a já proklouzla Snapeovi z jeho ochrany a šla za ním.Někam se mi pak ztratil ale když jsem pak z dálky uslyšela kouzlo Expecto patronum tak jsem tam běžela.Viděla jsem jenom klečícího Harryho nad Siriusem a a před nimi v dálce průhledného jelena jak zahání mozkomory.Potom co světlo,jelen a mozkomoři zmizeli tak Harry vysíleně padl na zem.,,Harryyy!"zakřičela jsem a přiběhla k němu.Oba byli hodně vysílený a Sirius měl i hodně škrábanců a modřin(to bylo od toho incidentu s p.Lupinem).Po pár minutách přišel Brumbál a Popletal.Říkala jsem Popletalovi,že Sirius je nevinný ale už jsme neměli důkazy.Ten srab Pettigrew utekl.Takže jsme s tím nemohli nic moc dělat.(Prozatím.....

Tak a tohle je další kapitola.Co si myslíte?Mohlo někdy k něčemu dojít mezi Siriusem a Beth?Tedy spíše Elisabeth.Příští díl bude poslední z Vězně z Azkabanu.Pak půjdeme na Ohnivý pohár.A taky za chvíli bude mít tahle knížka 2k přečtení.Jsem moc ráda,že to ještě čtete a zůstáváte.Omlouvám se u minulý ho dílu bylo dost chyb doufám,že tady ne ale chápejte jsem jen člověk a člověk chyby dělá.A já se řídím tím,že člověk se chybami učí.
ClaireRavenclawgirl

Cože?! Malfoyová!(Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat