Tajemná komnata

595 36 3
                                    

Už vím kde je tajemná komnata!Kluci pojďte!Běželi jsme do umývárny.Na jeden z umyvadel jsem řekla:Śśáśu àś Śmíjóśśél sasínéś! (Já jsem Zmijozelův dědic)Umyvadla se postupně strácela a vedl tam tunel dolů. Jedna...dvě...tři...teď!skočili jsme dolů společně s profesorem Lockhartem. Bylo to tam strašidelné. Samé lidské kosti,dlohá hadí kůže.Šli jsme a šli...všichni stát!Nebo vám vymažu paměť.OBLIVATE!Jenže místo aby nám to vymazalo paměť tak to vymazalo jemu.Udělal to Ronovou hůlkou. Zničila se mu po té době co byli v pasti vrby Mlátičky. Ale né!Rone!Rone!volali jsme s Harrym na Rona kterého možná zasypaly kameny.Jsem v pořádku!Běžte dál!A tak jsme šli. Tentokrát Harry řekl hadím hlasem Otevři se!Vešli jsme a tam...Ginny!Ležela tam nehybně na zemi. Přiběhli jsme k ní ale tam byl Tom Raddle ! Už jste tady. No konečně!Pozdravte Baziliška.Z jedné roury vylezl obrovský had. Hele Fawkes!křikla jsem. Letěl tam nádherný fénix a začal baziliškovi vyhlodávat oči. To né!Ale neboj můžeš je vyhledat podle zvuku!řekl Raddle na baziliška.Ještě než Fawkes odletěl nechal nám tu moudrý klobouk. Rozeběhla jsem se. Bazilišek se ke mě blížil a chtěl se na mě vrhnout. {{Zkus to a celého tě roztrhám}}poslala jsem myšlenku baziliškovi. Ten sebou škubl a odvrátil se. Zvedla jsem klobouk a z něho vypadl Nebelvírský meč. Vyběhla jsem na nejvyšší místo co tam bylo a zavolala na baziliška. Pojď sem ty přerostlá ještěrko!To asi baziliška naštvalo a řítil se ke mě. Já mu skočila na hlavu a propíchla jí (věřte mi je to nechutné) a on se pomalu skláněl mrtvý k zemi.Viděla jsem u Ginny Raddlův deník. Vzala jsem ho a baziliškovi vytrhla jeden jeho zub a píchla jsem do deníku. Raddle zasténal. Udělala jsem to znovu a znovu a Raddle se rozplynul. Pak přiletěl Fawkes a vzal nás všechny ale málem jsme ho zabily protože jsme byli moc těžcí. Byli jsme všichni ve Velké síni a přišla tam Mia.Mio!rozběhla jsem se k ní a obejmula ji. Všichni jsme byli rádi že je zase s námi. Po snídani jsme se všichni vraceli vlakem domů...

Tak a je to tu!Konec prvního ročníku pro Susan a 2.ročníku pro Harryho,Rona a Miu. Tak příští kapitola bude Vezeň z Azkabanu.
ClaireRavenclawgirl

Nechtěla bych poslední chvíle svého života vidět tohle.😊

Cože?! Malfoyová!(Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat