Obraceč času

360 18 0
                                    

Co se pak Harry zhotavil z toho včerejška tak jsme se šli podívat na Rona. Byl tam i Brumbál.Já šla pomaleji s Miou a profesor nám zašeptal.,,Vím,že se trápíte kvůli Siriusovi."Ale vy víte jak,,Můžete zachránit více než jen život."řekl a odešel.My jsme se na sebe koukly a hned jsme věděli co tím myslel.,,Harry pojď sem."zavolala Mia na Harryho.Přišel k nám a my obě vytáhli obraceč času.,,Odkud ho máš?"zeptali jsme se obě té druhé najednou.,,Já to mám od profesorky Mcgonnagalové kvůli tomu abych stíhala hodiny které jsem si zapsala a byli ve stejný čas."řekla Mia a mě to došlo proč vždycky byla ve stejnou dobu na obouch hodinách,protože vím že měla jinou než tuhle.,,Já to dostala k Vánocům od mé pravé mamky."řekla jsem a pak jsme tedy použili Hermionin obraceč.Všichni jsme i to nandali takže jsme byli v jednom kolečku a Mia začala otáčet takovými kroužky které byli spojené v jedno a uprostřed byli miniaturní přesýpací hodiny.Po pár otočení...Bum a jsme tam kde jsme byli když jsme dali Malfoyovi do držky. Pak jsme šli dólů za Hagridem.Čekali jsme až jim někdo hodí ten kamínek do okna a Harrymu na krk.Ale nic.Už přicházeli Brumbál,Popletal a kat.Proto to udělala Hermiona.A tak to šlo do té doby než odešli naše druhé já.Přišli jsme ke Klofanovi a odpoutali ho.Nechtěl jít a proto Mia vzala mrtvé fretky co byli přivázané k jednomu opasku na držáku .Pak je házela na cestu aby Klofan šel a dotáhli jsme ho až do lesa.Pak jsme došli kousek od vrby Mlátičky.Tam měl zrovna p.Lupin napadnout Harryho.Tedy myslím ve vlkodlačí podobě.Mia zavila jak vlk...tedy spíš jak vlkodlak,aby to přilákalo p.Lupina a taky se povedlo!Ale kdo teď zachrání nás?Schovali jsme se za strom a čekali až se objeví.A najednou...jsme se dívali do očí stvůře kterou p.Lupin dusil v sobě.Mysleli jsme,že je to náš konec ale Klofan kterého jsme mimochodem pustili nás zachránil.Sice si to pak bude pravý p.Lupin velice bolestivě odnášet ale aspoň nejsme mrtvý.Pak jsme přiběhli na druhou stranu jezera kde měli Harryho napadnout mozkomoři.Harry nám pořád do kolečka říkal,že se tu ukáže jeho táta.,,Harry musíš to udělat sám.",,Můj patron je gepard a to by změnilo celý děj.",,Harry já vím,že to dokážeš jsi ten nejúžasnější čaroděj co znám."řekla jsem mu a on si oddechl.Zamyslel se a pak vykřikl Expecto patronum! a ze špičky jeho hůlky vyletěl průhledný majestátní jelen a zahnal mozkomory.Potom si pro Harryho a Siriuse.Mi rychle běželi zpátky aby jsme mohli zachránit Siriuse.Byl ve věži v Bradavicích.Přes všechny překážky(nejhorší a nejodpornější překážka=Filch a jeho smeták jménem Norrisová)
jsme se dostali až k Siriusovi a osvobodili ho.,,Děkuju vám.",,Jo,a Susan líbí se ti jméno Walburga?"zeptal se mě.Sice nevím proč ale to jméno je přímo odporný.,,Walburga?",,Tohle jméno by měla snad ta nejodpornější smrtijedská zmije která existuje."řekla jsem a on se zasmál.,,Přesně to mi řekla tvoje máma.",,Úplně stejný."řekl a odletěl na Klofanovi...
                  ,,Sirius"
Přesně tak jak mi to řekla Beth tak mi to řekla i její dcera.Elisabeth Mallory Mellfreyová.Dívka co my vdechla nový život.Byla to moje první pravá láska a taky poslední.Ten Hnusnej Philipiusův bratr Lucius zaklel Phila kletbou Imperio,aby mohl z Beth udělat svojí otrokyní.Jestli já toho chlapoblondýnu někdy chytím tak....ho asi uškrtím.Chtěl jsem říct,že ho zabiju kletbou Avada kedavra ale nechci jít znovu do Azkabanu za opravdovou smrtící kletbu.Ach jo,Beth kde jsi...
                    ,,Susan"
Už zase konec školního roku.Ach jo.Ještě,že Harry není moc daleko.Zase nastupujeme na vlak,který nás odveze k našim rodinám.Někdo se těší víc někdo míň a někdo vůbec.Ale příští rok tu spolu zase budem.....

Táák!Máme konec tohohle roku a půjdeme dál.Líbí se někomu?Se nám ty vztahy s Beth docela zamotávají.Chtěla jsem dát jméno Susaninýho otce Philip ale vím,že by to bylo moc "mudlovské jméno na čistokrevného kouzelníka"tak jsem to přeměnila na...Philipius!Já vím divné ale na to si budete muset u mě zvyknout😊
ClaireRavenclawgirl

Philipius!Já vím divné ale na to si budete muset u mě zvyknout😊ClaireRavenclawgirl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cože?! Malfoyová!(Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat